23 September 2014

Ohsenyum : Cara Terkini Untuk Berselfie


Peeee....ini baru dia.....gambar tu nak bagi siapa?

Ohsenyum : (9 Gambar) Senyum Jelah Part 66



Senyum jelah...macam-macam ada...!

Ohsenyum : (10 Gambar) Lukisan Atas Kayu Nampak Real



Lukisan kayu oleh Ivan Hoo hanya menggunakkan pensil di atas papan kayu. Jom tengok sepenuhnya…

Ohsenyum : (10 Gambar) Binatang Yang Saiz Berbeza




Barbados threadsnake adalah spesies ular yang paling kecil pada masa .Manakala Anacondas adalah ular terbesar

22 September 2014

Ohsenyum : Ini Dah Melampau Ini


Tak perna aku lihat orang macam ini.....nak tahu?

Ohsenyum : (8 Gambar) Lukisan Yang Nampak Real



Pelajar kolej berusia 21 tahun Heather Rooney (Heather Rooney) mencipta lukisan, yang cantik dan kelihatan seperti real.jom kita lihat lukisan beliau….awal pun dengan menggunakan pensil warna…..

Ohsenyum : (8 Gambar& Video) Cikgu Menangkap Anaconda Gergasi


Sebastian Baskule berusia 39 tahun, beliau bekerja sebagai guru matematik di French Guiana. Beliau telah berjaya menangkap Ananconda gergasi, yang telah menelan beberapa ekor anjing di seluruh Sebastian. Jom lihat Ananconda Gergasi ini….

Ohsenyum : ( 5 Gambar) Fesyen Baju Melayu Yang Melampau



Baju melayu yang dikenakan model lelaki dengan posing melentik atas tangga ini masih kelihatan sama potongannya seperti baju melayu biasa tapi bezanya bahagian lengan tiba-tiba terdedah seksi.

“Betul juga bila ada yang kata biarlah kalau ada lelaki nak pakai baju melayu seperti ini pun, sebab walau pun terdedah ia masih tidak membuka aurat.”

Tapi ini soal baju kebangsaan? Tak salah berfesyen tapi kalau boleh janganlah sampai buat datuk moyang kita terduduk melihat baju melayu cucunya hari ini. Lagi pun nampak sangat ciri gay tu. Kot ye pun mengalami kecelaruan identiti, janganlah warisan tradisional kita mendapat tempiasnya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...