Help Me Pageviews Until 50M

11 October 2017

10 October 2017

9 October 2017

Ohsenyum ( 5 Gambar) :Wajah Supermodel Yang Real


Inilah wajah supermodel  yang real.....tanpa makeup..... tak perlu cantik sangat...jadi pandai makeup....

6 October 2017

Ohsenyum : (3 Gambar) Singa Memiliki Mata Yang Ngeri


Mungkin akibat kemalangan...tapi teruk sangat ini....jom tengok sepenuhnya....


5 October 2017

Ohsenyum : (3 Gambar) Muka Wanita Hancur


Seorang wanita berusia 46 tahun dari UK, mengalami kecederaan teruk semasa berada didapur akibat letupan ketuhar.....jom tengok sepenuhnya.....


4 October 2017

Ohsenyum : Bila Dia Lalu Semua Senyap


Bila dia lalu semua senyap....tak tahu kenapa....jom tengok sepenuhnya....


Ohsenyum : (10 Gambar) Dulu Seksi Sekarang Makin Seksi


anak gadis yang comel...chubby dan seksi. Siapa tak suka.....makin hari makin di sayang...jom tengok sepenuhnya. akibat terlampau disayang....

2 October 2017

Ohsenyum : Nak Lari Ye


Kes berlaku di luar negara....seorang lelaki cuba mengambil sesuatu...tapi tersangkut....lol. Jom tengok sepenuhnya.............

29 September 2017

Ohsenyum: (3 Gambar) Lelaki Tertusuk Besi


Yang Ming seorag pekerja ditapak pembinaan. beliau terjatuh semasa bekerja dengan tertusuk besi dari punggung hingga ke bahunya. Namun dia bernasib baik, beliau dapat diselamatkan. Jom tengok sepenuhnya....

28 September 2017

Ohsenyum : Rahsia Menjadi Cantik


Semua wanita memang cantik, hanya mereka yang pandai makeup dan pakaian sesuai itu saja dapat menunjukkan yang mereka itu memiliki kecantikan....tengok ini!!...pada wanita yang bergelar isteri... "it time for change"

27 September 2017

Ohsenyum : (7 Gambar) Cita-Cita Seorang lelaki


hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih....
buat bersungguh....tengok ini sepenuhnya...

26 September 2017

Ohsenyum : Wajah Mereka Masa Muda Dan Tua

biasalah masa muda....semua kulit tegang, tapi bila berusia...mulailah.....kedut-kedut....dan baru nak beramal...jom tengok ini sepenuhnya....

Ohsenyum : (6 Gambar) Minum Lagi


Gadis ini, pergi bercuma bersama rakan-rakannya di sebuah kelab. Dan mereka cuba sesuatu yang lain daripada yang lain. Minuman arak jenis ini perlu diminum cepat semasa ianya dibakar. Dengan dorangan kawan-kawan gadis ini pun mencuba minuman tersebut.

Tetapi oleh kerana semasa dia minum minuman ini, dia teragak-agak meminumnya, lalu ia tertumpa di muka dan badan gadis ini. Lihat akibat minum arak…..

25 September 2017

22 September 2017

Ohsenyum : (8 Gambar) Kemalangan Lain Dari Yang Lain


Kemalangan itu biasa.....manusia tak sempurna....yang  kali ini....kemalangannya nampak macam lebih sempurna.....jom tengok sepenuhnya...

21 September 2017

Ohsenyum : (9 Gambar) Pelik Dan Menakutkan


Ini dia......pelik dan menakutkan.....jom tengok sepenuhnya...

20 September 2017

Ohsenyum : (6 Gambar) Bila Mata Mudah Ditipu


apa kabar.....lama tak update blog ohsenyum.....dah ketinggalan jauh dah..

bila mata mudah ditipu....tengok betul-betul.....jom tengok ini sepenuhnya.......

19 September 2017

Ohsenyum : (4 Gambar) Lelaki Gemuk Berubah


Lihat Perubahan lelaki ini....siapa nak macam dia.....!! mengagumkan

8 May 2017

10 March 2017

Ohsenyum : Cara Putuskan Tali Pusat Bayi


ini cara lain daripada yang lain......budaya orang luar.....


Ohsenyum (7 Gambar) Makaup Jadikan Wanita Lebih Cantik



Zaman sekarang.....makeup boleh mengubah...manusia. Betul kata orang tua....kalau nak tengok wajah wanita tu cantik,...tengok wajahnya selepas banggun tidor.....

8 March 2017

Ohsenyum : Eeeee Ular Sawa Makan Apa Tu??


Ini berlaku di negara Austraila.....eeeee..

Ohsenyum : ( 2 Gambar) Bentuk Tengkorak Mengalami Edema Serebrum



ini lah bentuk tengkorak yang mengalami edema serebrum.......

Edema serebral adalah di mana terjadi peningkatan jumlah air yang terkandung di dalam otak. Umumnya, edema serebral terjadi akibat reaksi inflamasi di otak.. Kepala merupakan organ yang memiliki bentuk yang tetap karana adanya tulang tengkorak, sehingga ia menjadi pembengkakan maka tekanan di dalam kepala akan meningkat.


Ohsenyum : ( 4 Gambar) Pengunjung Kejam Bunuh Buaya Guna Batu



Zoo di Tunisia.....pengunjung kejam, mereka telah membunuh buaya dengan menggunankan batu. Akibatnya buaya tersebut mengalami pendarahan dalaman dan mati ditempat kejadiaan......



7 March 2017

Tak Leh Senyum : ( 3 Gambar) Tumor Seberat 15kg Di Muka





Berusia 39 tahun, Juan Chancay dari wilayah China Hunan sudah 4 Tahun, dia mengalami  Neurofibramatosis. Muka beliau kini memiliki tumor yang besar dan seberat 15kg. Walau pun sudah 4 pembedahan untuk membuang tumor....tapi tak berjaya.  kasihan...mogaAllah menyembuhkan penyakitnya...amin.


Ohsenyum : ( 6 Gambar) Sanggup Buang "Anu" Demi Menjadi Alien


Seorang lelaki berusia 22 tahun dari Los Angeles, memutuskan ingin menjadi makluk asing.....Dikenali sebagai Winnie Ohh...Dia mengaku hampir menggunakan duit RM100 ribu bagi menjalani pembedahan plastik agar memiliki wajah alien.  Dan kini dia ingin membuang alat kelaminnya....bagi mencapai cita-cita beliau......good Job!!...lol

6 March 2017

Ohsenyum : (7 Gambar) Lelaki Tua Di Tanam Hidup-Hidup



Seorang lelaki tua telah membuat keputusan untuk tinggalkan isteri...dengan taman dirinya hidup-hidup......berlaku di wilayah gereja di Belfast......

Ohsenyum : ( 5 Gambar) Karnival Yang Unik Di Haiti


Ini adalah perayaan karnival yang berlaku di Haiti. Perayaan ini disambut dalam setahun sekali. Kepelbagaian suku kaum Haiti menyerikan lagi suasana perayaan tersebut. Jom tengok sepenuhnya.....mcam-macam ada.....


27 February 2017

Ohsenyum : (6 Gambar) Serupa Tapi Tak Sama


Lama dah tak update blog ohsenyum......terlalu lama bermain dengan dunia nyata. Kali ini nak bermain di dunia maya...

ini dia serupa tapi tak sama........ jangan fikir bukan-bukan.....jom tengok sepenuhnya....


26 February 2017

Ohsenyum : (3 Gambar) Hukum Karma Orang Tidak Perihatin


Inilah balasan orang yang tidak perihatin dengan keadaan sekeliling.....pentingkan diri sendiri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...