19 May 2016

Ohsenyum Sadis : ( 7 Gambar) Kulit Kepala Hilang Akibat Mesin


kes berlaku di china, seorang wanita dikenali sebagai Zhang...mengalami kecederaan teruk apabila kulit kepalanya telah koyak akibat mesin membuat makanan haiwan. Sadis....jom tengok sepenuhnya...



AMARAN : JANGAN TENGOK KALAU ANDA TIDAK BERANI!!!

Ohsenyum: ( 3 Gambar) Seekor Katak Memiliki Kemaluan Yang Besar


Seorang lelaki menjumpai seekor katak yang lain daripada yang lain.....ini kerana katak ini memiliki kemaluan yang besar...dari katak-katak yang lain.....pelik bukan...jom tengok sepenuhnya...


Ohsenyum Game : Cari 7 Perbezaan Gambar Ini Part


Jom cuci mata korang.....dengan mencari 7 perbezaan gambar ini......


18 May 2016

Ohsenyum : ( 7 Gambar) Siapa Waniata Seksi Ini


Siapa wanita seksi ini? dia adalah .....tengok sepenuhnya....

Ohsenyum : ( 7 Gambar) Festival Paling Best Dan Ganas Di Jepun


Inilah dia, festival dikenali sebagai Yamadasi, bermaksud "yang keluar dari gunung"....festival ini sangat ganas sehinggakan peserta akan mengalami patah kaki, tangan, tuang rusuk dan macam-macam lagi...jom tengok sepenuhnya....


Ohsenyum Sadis : (8 Gambar) Kes Rogol Di Indonesia Yuyun


Kes berlaku di indonesia, seorang gadis berusia 14 tahun dirogol dan dibunuh oleh 14 lelaki ketika  dalam perjalanan pulang dari sekolahnya.  Susulan kejadian 12 dari 14 suspek ditahan dan 7 daripadanya masih dibawah umur 18 tahun. Menurut pihak polis Yuyun diseret oleh sipelaku yang dikenalinya ke dalam hutan sebelum dirogol dan dan dibunuh. Jom tengok sepenuhnya......manusia ikut hawa nafsu.........

17 May 2016

Ohsenyum : (10 Gambar) Janda Seksi Dan Mengoda


Peeee tu dia.....janda seksi dan mengoda....siapa tak nak??? janda....tu! berpengalaman....tapi kali ini yang fail lah!..jom tengok sepenuhnya..


Ohsenyum : (8 Gambar) Inilah Asrama Pekerja iPhone Di China


Inilah asrama pekerja iPhone di china, Wartawan Daily Mail melawat dan mendapati kehidupan pekerja iPhone di china penuh sesak, seperti penjara. Dalam bilik kecil yang memuatkan sehingga 12 orang. Banyak lagi ...jom tengok sepenuhnya.....sedih bila melihat keadaan sebenar di sana....


Ohsenyum : (6 Gambar) Wanita Gemuk Boleh Menari Balet Klasik


Tengok ini, awal pun memiliki badan yang gemuk...dia mampu menjadi seorang penari Balet Klasik....hebat bukan. Beliau dikenali sebagai Iliana Vera yang lebih dikenali di media sosial sebagai " Frostine Shake". Jom tengok sepenuhnya....chubby hot!


16 May 2016

Ohsenyum : ( Gambar) Model Playboy Menerbitkan Gambar Selepas Mengandung


Hebat, bekas model majalah playboy yang berusia 30 tahun, dikenali sebagai Kendra Wilkinson telah meneribtkan gambar mereka selepas mengandung anak kedua. Jom tengok perubahan yang berlaku pada bekas model majalah playboy ini.....


Ohsenyum : (6 Gambar) Kenapa Negara Kita Dikenali Di Switzerland


mungkin ramai tak tahu, kenapa negara kita dikenali di Switzerland.....antaranya tengok ini sepenuhnya.......


Ohsenyum : (5 Gambar) Menariknya Hutan Bakau Di Filipina


Menariknya hutan bakau di negara filipina...hutan bakau tersebut hidup hanya di belakang kawasan perumahan mereka. Terutamanya perumahan yang miskin. Jom tengok hasilnya...


15 May 2016

Ohsenyum : ( 8 Gambar) Binatang Sebelum Dan Selepas Mandi


Sebelum dan selepas binatang mandi....jom tengok sepenuhnya....

Ohsenyum : ( 12Gambar) Inilah Lukisan Yang Bernilai Ratusan Ribu Ringgit


Lukisan dari artis di china mempersembahkan kerja seni lukisan tangannya. Lukisannya sangat detail......tidak hairanlah nilai lukisan beliau bernilai ratus ribu ringgit. Dan tidak mustahil ia akan menjadi jutaan ringgit.....beliau dikenali sebagai Leng Jun. Jom tengok hasil lukisan beliau......

12 May 2016

Ohsenyum : ( 10 Gambar) Hujung Minggu Di England


Ini yang berlaku dihujung minggu.....di England....jom tengok sepenuhnya..

Ohsenyum: (11 Gambar) Perkara Yang Pertama Berlaku Di Dunia


Semuanya adalah yang pertama berlaku di dunia.......banyak benda yang mungkin korang tak tahu......jom tengok sepenuhnya....

Ohsenyum : (8 Gambar) Tarik Seluar Dalam Wanita


Akis wanita bila ditarik seluar dalam mereka....cuci mata dulu ye! jangan lama-lama...jom tengok sepenuhnnya..

11 May 2016

Ohsenyum : (11 Gambar) Kenangan Manis Tahun 90 An 80 An


siapa lahir tahun 90 an dan 80 an....pasti teringat benda ini kan.....kenangan manis.....jom tengok sepenuhnya. Mengimbau kenangan lalu....

Ohsenyum : ( 10 Gambar) Harapan Dengan Reality


Kadang kala kita harapkan seperti yang di lihat....tapi reality nya....lol. Jom tengok sepenuhnya...

Ohsenyum : (5 Gambar) Mayat Sami Buddha Dijadikan Emas


Kes berlaku di china, seorang sami dikenali sebagai Monk Fu Hou telah meninggal dunia pada usia 94 tahun. Kemudian beliau dimasukkan kedalam bekas....dan beberapa tahun kemudian bekas itu di buka dan tubuh beliau di cas dengan warna emas....jom tengok sepenuhnya.....hebat!


10 May 2016

Ohsenyum : ( 4 Gambar) Perempuan Di Tangkap Di Tengah Laut Indondesia


Kes berlaku di indonesia. Seorang nelayan berjaya menangkap perempuan di tengah lautan...ramai yang tertanya-tanya adakah perempuan ini....sama seperti ikan duyung...atau apa?? Perempuan ini di pakai kan...dengan pakaian tradisional.....sehinggalah datang pihak polis untuk mengambil tindakan sewajarnya...jom tengok sepenuhnya. heboh satu kampung....


Ohsenyum : (10 Gambar) Hari Yang Malang Buat Mereka


Kadang kala kita perna mengalami hari yang malang....sepanjang hari tu...asik ada masalaaaaahh je... jom tengok ini sepenuhnya...

Ohsenyum : Cari 7 Perbezaan Gambar Ini Part 5


Jom main permainan ini....sebelum tu, tengok kiri dan kanan korang......sebelum korang main permainan ini....

9 May 2016

Ohsenyum Sadis : (3 Gambar) Hilang Wajah Di Serang Beruang


kes berlaku di Alaska, seekor beruang menyerang seorang lelaki sehingga kehilangan wajahnya. Menurut Doktor lelaki ini dapat diselamatkan.....nampak macam teruk sangat tu. Kalau selamat pun....entah macam mana rupa wajah lelaki ini.... Jom tengok sepenuhnya..


AMARAN : JANGAN TENGOK KALAU ANDA TIDAK BERANI !!!!

Ohsenyum Sadis : ( 9 Gambar) Kecederaan Paling Teruk Dan Sadis


Kecederaan paling sadis....memang teruk ooooo. sakit mata bila melihatnya....


AMARAN : JANGAN TENGOK KALAU ANDA TIDAK BERANI!!!

Ohsenyum : Pelik Yang Terlampau-lampau


Ini kali...tak terungkap dengan kata-kata....korang tengok lah sendiri. Bertapa peliknya.........manusia ini.


8 May 2016

Ohsenyum : ( 8 Gambar) Manusia Yang Memiliki IQ Paling Tinggi


susah nak capai ketahap macam ini...hanya orang tertentu je.....lol jom tengok sepenuhnya.

Ohsenyum Sadis : ( 10 Gambar) Tatto Paling Menyakitkan


peeee....sanggupnya mereka buat benda ini....makin pelik manusia. jom tengok hasil tatto paling menyakitkan....

5 May 2016

Ohsenyum : (10 Gambar) Bentuk Ubah Suai Motorsikal Pada Zaman Dulu


Inilah motorsikal dikenali sebagai Yuri Gagarin.....yang diubah suai pada tahun 55 an.  Jom tengok sepenuhnyanya.....bentuk ubah suai motorsikal pada zaman dulu....


Ohsenyum : ( 10 Gambar) Cara Kucing Pada Zaman Dulu Dan Sekarang


ingat manusia je ada perubahan....rupanya kucing pun macam tu...dari zaman dulu dan zaman sekarang....jom tengok sepenuhnya. Perubahan kucing.....pelik-pelik.

Ohsenyum : (8 Gambar) Cuci Mata Dahulu 18SX


khas untuk pembaca blog ohsenyum.....jom cuci mata dalu.....


4 May 2016

Ohsenyum : (10 Gambar) Lukisan Hukuman Binatang Pada Manusia


Beginilah kita cara kita menghukum binatang....agar ia dapat memuaskan hati kita....jom tengok sepenuhnya.... 

Ohsenyum : (5 Gambar) Punggung Seksi Atau Seksa


Ini dia...punggung seksi....atau seksa....pilih mana korang nak? jom tengok sepenuhnya....


Ohsenyum : ( 10 Gambar) Pelacur Tempatan Yang Seksi


Jurugambar Johnny Andersen  yang berkerja di sebuah bar yang berpusat di bandar Las Vegas. Selama dua tahun dia berkenalan dengan pekerja industeri seks.....dan hasilnya gambar buku dikenali sebagai "Little Chapel Kosmetologi Esotrik".....jom tengok sepenuhnya... 

3 May 2016

Ohsenyum : ( 8 Gambar) Adik Beradik Kembar Melekat Di Thailand



adik beradik kembar iaitu Ping Pang dari Thailand. Mereka dilahirkan dengan sepasang kaki...bagi dua orang. Kuasa Tuhan.....jom tengok sepenuhnya....


adik-beradik kembar Ping Pang dan Thailand dilahirkan dengan sepasang kaki untuk dua. Walaupun kesulitan ini gadis-gadis menjalani kehidupan yang penuh dan tidak mahu pernah untuk dipisahkan, walaupun dari sudut pandangan sains adalah mustahil.

Ohsenyum : (8 Gambar) Lukisan Yang Menarik Perhatian Ramai


Memang hebat lukisan ini.....menakjubkan....jom tengok sepenuhnya...


Ohsenyum : Dah Terkahwin Apa Boleh Buat


Kalau dan terkahwin.....terima jelah apa adanya....


2 May 2016

Ohsenyum : (10 Gambar) Lukisan Jalanan Berbentuk 3D


Nampak menarik.....kita patut buat..benda ini di Malaysia.  jom tengok sepenuhnya....


Ohsenyum : ( 10 Gambar) Wajah Aweks Thailand Sebelum Dan Selepas Makeup


kita kaum lelaki makin ditipu dengan wajah wanita sekarang. tengok lah ini, jauh beza dari wajah mereka sebelum dan selepas makeup.....memang berkualiti. pelik dan dunia ini......jom tengok sepenuhnya...aweks thailand....


Ohsenyum : Senjata Pelik Untuk Penganas

senjata pelik untuk penganas......nampak sangat ganasnya......


1 May 2016

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...