20 November 2015

Ohsenyum: Mujur Boleh Duduk


duduk boleh...tapi...keluarnya tu lagi susah....nak tahu apa dia?


Ohsenyum : (5 Gambar) Kesenian Orang Korea Yang Pelik


Seni dari korea Choi Sunag.....pelik tapi seni...bagi orang seni lah!! jom tengok sepenuhnya...



19 November 2015

Ohsenyum : Pemandangan Yang Indah


Nampak tenang pada awalnya......


Sadis Ohsenyum : (2 Gambar) Macam Ini Boleh Hidup Lagi


Memang nasib dia nak hidup......pisau melekat Di muka masih boleh hidup.....bertuah!!

18 November 2015

Ohsenyum : Nampak Buah Dadanya


adu....rosak mata.....nampak buah dadanya.....


Ohsenyum : Apa Nak Jadi Perempuan Ini


Macam inilah gaya perempuan bila mabuk.....janji boleh lepas......

17 November 2015

Ohsenyum : Tak Tahan Tengok Gambar Ini


memang tak tahan......


Ohsenyu : (3 Gambar) Cuba Teka Apa Kegunanan Benda Ini



Orang tahu tak kegunaan benda ini................mungkin korang boleh buat di rumah...mudah...senang...jimat!

16 November 2015

Ohsenyum : Untuk Remaja Zaman 2015


zaman remaja sekarang....memang bertuah....tengok ini sepenuhnya..



Ohsenyum : (2 Gambar) Pelik Pelacur Ini


Apa yang peliknya pelacur ini???...tengok sepenuhnya......


13 November 2015

Game Ohsenyum : Cari 7 Perbezaan Gambar Ini Part 3



Lama ohsenyum tak buat game ini....jom cari 7 perbezaan gambar ini....fakus tau!!...hehehhe....

Ohsenyum : ( 10 Gambar) Wajah Kucing sebelum Dan Selepas Diselamatkan


Kucing mana tak comel......bertuah orang yang menyelamatkan kucing.....jom tengok wajah kucing sebelum dan selepas diselamatkan.....

Ohsenyum : (8 Gambar) Masalah Kereta Yang Menakutkan Anda


sampai macam ini masalah kereta ini....issss...tengok ini sepenuhnya...

12 November 2015

Ohsenyum : ( 8 Gambar) Costumes Halloween Yang Menarik Dan Terbaik



Inilah costumes yang menarik dan terbaik......yang mana korang pelik paling menarik!!



Sadis Ohsenyum : (3 Gambar) Haiwan Mati Tergantung Di Luar Kereta

Bukan apa, di china undang-undang mengenai perlindungan haiwan kurang ketat. Jadi tidak hairanlah cara mereka memelihara atau membunuh haiwan mereka sendiri.....jom tengok sepenuhnya.....sedih oooo!!


Ohsenyum : ( 3 Gambar) Makanan Di Filipina


Filipina terkenal dengan makanan yang pelik-pelik....antara makanan itu.......tengok ini... hanya di Filipina

11 November 2015

Ohsenyum: ( 6 Gambar) Costumes Halloween Bagi Orang Muslim


lihat mereka ini.....walau pun tinggal di negara bukan islam...mereka tetap meraikannya....dorang bukan melayu ye!!! 

Ohsenyum : ( 6 Gambar) Lelaki Obesiti Hilang Berat Badan 181Kg


Seorang lelaki mengalami obesiti dan cuba mengurangkan dengan pergi ke gym dan makan makanan yang berhasiat....akhirnya dia berjaya menghilangkan berat badan sehingga 181 kg....namun masalah baru timbul. Dia terpaksa membuat pembedahan untuk membuang kulit yang berlebihanya....jom tengok sepenuhnya.....


Ohsenyum : ( 4 Gambar) Pencuri kemalangan Di China

Berlaku kemalangan di bandar Shanggiu, China. Yang melibatkan 2 buah kereta, dan yang peliknya....sebuah kereta membawa mayat binatang yang diharamkan oleh pihak kerajaan china.....nak tahu apa dia....jom tengok sepenuhnya

10 November 2015

Ohsenyum : (10 Gambar) Buah Dada Kecil Vs Besar



Lihat sendiri.......bertapa kecewanya mereka......hehehehe!!

Ohsenyum : ( 5Gambar) Binatang Tersumbat Dalam Paip


saluran paip telah tersumbat akibat binatang ini......berlaku di perumahan sungai bandar Township Utara, Australia. Jom tengok binatang apa tu???

Ohsenyum :( 4 Gambar) Cara Promosi Aplikasi Telefon Baru


Berlaku di Beijing, China. Model-model yang berpakaian bikini menjadi salah satu cara untuk mempromosikan aplikasi telefon baru mereka....malangnya pihak polis mengambil tindakan dan menghentikan promosi mereka....jom tengok sepenuhnya....terdesak!!


9 November 2015

Ohsenyum: Akak Seksilah


Peeee ini baru dia.....siapa je datang p kedai ini.....mesti beli wajib....

Sadis Ohsenyum : ( Gambar) Lelaki Diseret Kereta


Kes ngeri berlaku di bandar Apatity. Seorang lelaki diseret dibawah kereta tanpa disedari oleh pemandu kereta tersebut. Menurut saksi mengatakan bahawa pemandu itu mabuk ketika memandu keretanya....lelaki yang diseret mati ditempat kejadian...jom tengok sepenuhnya....

Ohsenyum : ( 8 Gambar) Cara Hebat Penyeludup Rokok


Lihat cara mereka menyeludup rokok....pelbagai cara...namun pihak berkuasa masih dapat mengesannya......walau pun pihak berkuasa mempunyai pengalaman.....tetapi...penyeludup lagi hebat cara mereka menyeludup......jom tengok sepenuhnya. hebat!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...