30 October 2015

Ohsenyum : Perubahan Wanita Cantik


Perubahan wanita cantik ini....yang korang tak disangka-sangka....

Ohsenyum : ( 8 Gambar) Bas Awam Yang Mengerikan



Tengok ini....macam-macam rupa bas awam ini......sungguh menyedihkan...jom tengok sepenuhnya....

Ohsenyum : ( 8 Gambar) Pemandu Teksi Jumpa Duit


Seorang pemandu teksi di china menjadi popular dengan mengembalikan duit yang tertinggal di dalam keretanya (Teksi) pada pemilik asalnya......jumlah wang tersebut lebih kurang 1 juta Yuan....berapa ringgit Malaysia ya???....


29 October 2015

Ohsenyum : ( 4 Gambar) Festival Di Thailand Yang Unik


Dunia makin maju....budaya pun makin maju....tengok ini....



Ohsenyum : ( 7 Gambar) Inilah Hasil Daripada Festival Bir


Inilah yang berlaku pada Festival Bir seluruh dunia......apa macam??? issss jom tengok sepenuhnya....


Ohsenyum : (7 Gambar) Ketik Novoselova Wanita Hot


Memang seksilah wanita ini......apa yang seksinya....korang tengok sendiri.....jangan tengok lama-lama....ye!! Malam ini malam jumaat ok!

28 October 2015

Ohsenyum : (10 Gambar) Artis Kumpulan Hollywood 90 An



Ini wajah mereka pada zaman 90 an dan zaman sekarang......dah tua dah!!....banyak dah yang berubah....jom tengok sepenuhnya......


Ini kumpulan Backstreet Boys

Sadis Ohsenyum : ( 7 Gambar) Pemandu Lupa Kenderaan Yang Dipandu


Kes berlaku di China...mungkin pemandu trak ini lupa yang dia pandu tu...jenis kenderaan yang besar.....akibatnya pemandu ini terlanggar tiang penghalang jalan....terutamanya bagi kenderaan berat.......berlumuran darah.....isss. Jom tengok sepenuhnya....

27 October 2015

Ohsenyum : Tato Bentuk Sotong Paling Mencabar


Jawatan Kosong....mahir dalam bidang tato....inilah...cabaran paling susuh...untuk pekerja tato....jom tengok sepenuhnya...


Ohsenyum : ( 8 Gambar) Event K50


Inilah kenderaan buatan China.....macam perna nampak kereta ini....mmmm.....jom tengok sepenuhnya...


Suzhou Eagle Carrie

Ohsenyum : (4 Gambar) Hasil Jurugambar Hidupan Liar


Seorang jurugambar hidupan liar dikenali sebagai Mike Dexter berjaya menangkap gambar seekor anjing hutan.....jom tengok apa yang istimewanya gambar ini...



23 October 2015

Ohsenyum : (3 Gambar) Awek Pakai Bikini



Kali ini.....khas untuk pembaca ohsenyum...dia memang seorang wanita.....tulin!


Ohsenyum : (6 Gambar) Komik Yang Sangat Pelik




Ini komik ke apa ini......nak kata lucu....tak juga....nak kata ngeri tak juga....mmmm....korang nilai sendiri....

22 October 2015

Ohsenyum : Masalah Tandas Tersumbat Ini Puncanya


Ini baru dia.......memang sumbat habis....


Ohsenyum : ( 5 Gambar) Kemalangan Ngeri Tahun 1986


Pemandu dari Winter Haven, Amerika Syarikat...terselamat dalam kemalangan ngeri pada tahun 1986. Beliau memandu Nissan 300ZX....akibat hujan, kereta beliau tidak dapat dikawal lalu melanggar pokok....jom tengok sepenuhnya...


Ohsenyum : (10 Gambar) Rahsia Rumah Lelaki Tua

rumah ini asalnya dimiliki oleh seorang lelaki tua.....namun dia telah meninggal dunia. Dan rumah ini telah dibeli oleh sebuah keluarga.....dan mendapati terdapat sesuatu yang pelik di bawah rumah ini....jom tengok sepenuhnya...

21 October 2015

Ohsenyum : Bukti Dunia Makin Tua


Bukti dunia kita semakin tua......ini sedang berlaku.....mendalam maksudnya ini...


Ohsenyum : ( 10 Gambar) Keadaan Di Fukushima Selepas Tsunami 4 Tahun lalu


Kemalangan berlaku di Fukushima merupakan krisis pencemaran nuklear akibat kerosakan dan pelepasan bahan radiokatif di loji kuasa nuklear fukushima. Kejadian ini berlaku pada 11 mac 2011 akibat bencana gemba bumi dan tsunami.....jom tengok selepas 4 tahun lebih....


Ohsenyum : ( 3 Gambar) Kawal Anak Anda Dengan Produk Ini


Mesti ramai yang berminat dengan produk ini.....kalau ada jual...kompom...telajak laris.....jom tengok sepenuhnya...

20 October 2015

Ohsenyum : Pihak Kastam Berjaya



Ini pihak Kastam di luar negara......bukan negara kita......tengok apa dorang berjaya tangkap?

Ohsenyum : (8 Gambar) Kesenian Dari Jepun Masao Kinoshita




Ini kesenian yang dikenali sebagai Masao Kinoshita.....di jepun Masao Kinoshita merupakan pengasas Acom, sebuah syarikat pinjaman pengguna utama di Jepun.....langsung tak ada kena mengenai kan......hehehehe!


Tak Leh Senyum : ( Gambar) Tunjuk Perasaan Dengan Bakar Diri


Seorang pakistan berusia 24 tahun, telah membakar dirinya....bagi menunjukkan bantahan terhadap ketidakadilan mengenai cukai yang dikenakan oleh kerajaan. Hampir 80% badan beliau terbakar....dan beliau meninggal dunia setelah dihantar ke hospital......jom tengok sepenuhnya!! 


19 October 2015

Ohsenyum : Serigala Yang Terdesak



Mungkin terlalu sejuk.....akibatnya tak tahan......inilah jadinya....

Tak Leh Senyum : ( 4 Gambar) Budak Di China Disedut Eskalator


Kes ngeri ini berlaku di bandar China Chingqing.  seorang budak wanita telah tersekat pada eskalator....ibu tersebut cuba menghalang eskalator namun tidak berjaya....pihak kecemasan juga cuba menghalang namun sudah terlambat.....jom tengok sepenuhnya.....ambil pengajaran....ye!!


Ohsenyum : ( 3 Gambar) Air Kencing Lembu Boleh Mencegah Kanser



Kepercayaan mereka dengan meminum air kencing lembu....dapat mengcegah dari menghadapi kanser. Mereka percaya bahawa lembu adalah haiwan suci......jom tengok sepenuhnya.....!!


2 October 2015

Ohsenyum : ( 10 Gambar) Senyum Jelah Part 76



Senyum jelah....macam-macam ada....jom tengok sepenuhnya...

Ohsenyum : (10 Gambar) Hidangan Pelik Mesyuarat Orang Sesat


Inilah hidangan makanan mesyuarat orang sesat........apa yang sesatnya? entah.....tapi melalui maklumat.....mereka ini mengadakan mesyuarat secara bersembunyi....jom tengok sepenuhnya....siapa berminat nak join?

1 October 2015

Ohsenyum : Handphone Jadi No 1


Inilah...dunia sekarang...hand phone menjadi no 1.......

Ohsenyum : ( 2 Gambar) Kemalangan Pelik Melibatkan Ular Sawa


Kemalangan pelik, ular sawa cuba menyembunyikan dirinya di enjin motorsikal...penunggang motorsikal ini tak perasan.....dan apabila enjin panas....ular sawa cuba keluar dari enjin tersebut.......lalu penunggang motorsikal ini...terbabas.....issss!! bahaya


Ohsenyum : Akibat Terlalu Lama Menunggang Basikal

tengok ini....dia menungang basikal terlalu lama....perjalanannya sepanjang 53Km....jom tengok ini....ingat mudah!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...