30 September 2015

Ohsenyum : Nak Aiskirim


hanya di china......siapa nak?

Ohsenyum : ( 4 Gambar) Kemalangan Ngeri Di China


Kemalangan ngeri di China......lihat bertapa teruknya keadaan kereta ini....tapi untuk pengetahuan anda...penumpang dan pemandu kenderaan ini terselamat.....hanya mengalami cedera ringan sahaja....percaya atau tidak....terpulang dari anda. Jom tengok sepenuhnya.....

ohsenyum : (7 Gambar) Wanita Seksi Di Kedai Walmart



Macam-macam ada.....pelik sungguh orang barat ini......jom tengok sepenuhnya....


29 September 2015

Ohsenyum : (2 Gambar) Akibat Tidak Memakai Topi Keledar



inilah akibat kalau tidak memakai topi keleder..........semasa mengguna kenderaan ini....!!

Tak Leh Senyum : ( 4 gambar) Sadis Anjing Sangkut Dalam Enjin Kereta



Entah di mana berlaku.....tapi makenik terpaksa mengeluarkan mayat anjing ini...memakan masa 11 jam. Jom tengok sepenuhnya.....sadis!

Ohsenyum : (2 Gambar) Terlalu Laju


Akibat terlalu laju....hingga tak nampak jalan....tengok sini sepenuhnya..


28 September 2015

Ohsenyum : (5 Gambar) 3,500 Pisau Dalam Rumah



Kes berlaku di Bandar Nicole Daykema Brooksville. Seorang wanita berusia 47 tahun berjaya di tangkap akibat cuba menyerang polis menggunankan pisau dan juga memiliki pelbagai jenis senjata pisau yang berada dirumahnya. lebih dari 3,500 pisau di rumah beliau. Jom tengok sepenuhnya....

Ohsenyum : ( Gambar) Kerusi Antik Pada Tahun 1808


Ini adalah kerusi antik yang di bina pada tahun 1808. Apa yang istimewanya kerusi ini pada tahun ini....adalah kepelbagaian....jom tengok sepenuhnya..


23 September 2015

Ohsenyum : (10 Gambar) Mereka Kelihatan Sama





Tengok ini......sama tak????.....jom tengok sepenuhnya...

Ohsenyum : (7 Gambar) Mata Lelaki Bila Nampak Wanita




Ramai wanita yang kurang senang sikap lelaki yang suka melihat kecantikan mereka (wanita) ......korang patut bersyukur....sebab lelaki yang tidak suka melihat kecantikan ini..... people call "gay".....so...fikir-fikirkan......jom tengok sepenuhnya....

Ohsenyum : ( 9 Gambar) Senyum Jelah Part 75


lamanya.....tak buat senyum jelah....macam-macam ada......

22 September 2015

Ohsenyum : (10 gambar) Kereta Bentley Yang Mewah Di Dunia


Jenis kereta Bently telah mengumumkan kereta jenis crossover yang termahal di dunia. Lihat saja keadaan kereta ini......hanya pak arab je yang mampun membelinya.......faham-faham jelah. Jom tengok sepenuhnya...



Ohsenyum : ( Gambar) Kehidupan Arnold Schwarzenegger Zaman Dulu


Aronld Schwarzenegger seorang pelakon, ahli bina badan dan juga ahli politik....lahir pada tahun 1947......tak kan tak kenal........Jom tengok sepenuhnya kehidupan....Aronld

21 September 2015

Ohsenyum : Cara Terbaik Berselfie


jom tiru gaya dan cara.......wanita ini berselfie.....terbaik!!

Ohsenyum : (5 Gambar) Kehidupan lelaki Nigeria Dengan Menipu


Lelaki Nigeria berjaya ditangkap atas dakwaan penipuan internet. Ramai warga negara Jerman berjaya ditipunya terutamanya yang pesara. Lelaki ini berjaya menipu mereka, dan hasilnya dia membeli kereta mewah dan apartman mahal........namun dia akan dihukum penjara 7 tahun atas kesalahan beliau....jom tengok sepenuhnya....mudahnya cari duit!

Ohsenyum : (10 Gambar) Cantik Pemandangan Buruk Di Belakang



Entah dimana tempat ini....tapi beginilah keadaannya....cantik pemandangan di hadapan kita.....yang buruknya........issss.....jom tengok sepenuhnya.....

18 September 2015

Ohsenyum : (4 Gambar) Beribu-Ribu Pelarian Berjalan Kaki


Beribu-ribu pelarian yang tidak dapat pergi ke Eropah barat dengan kereta api.......kini mereka hanya berjalan kaki dari Budapest ke sempandan Austria......jom tengok sepenuhnya....... 240 KM tu....nasib baik jalan kaki beramai-ramai......jom tengok sepenuhnya

Ohsenyum : (10 Gambar) Kerja Dahulu Keselamatan Kemudiaan




Ini baru dia.....kerja diutamakan.......terbaiklah! jom tengok sepenuhnya...

17 September 2015

Ohsenyum : Biasa Aweks Tapi Lain Pula Kali Ini


biasa aweks kat sebelah.......tapi ini lain pula.....

Ohsenyum : (4 Gambar & Video) Kereta Audi Terbiar

Kereta Audi A6 di letakkan di tepi pantai.....dan membiarkan kereta tersebut.....pengawal pantai...cuba menarik kereta tersebut ketempat yang selamat...tetapi pemiliki kereta tu..tak muncul...muncul....mmmm...apa motifnya??? jom tengok sepenuhnya....

Ohsenyum : (3 Gambar) Gincu Wanita Menjadi Mangsa


tengok apa dah jadi dengan gincu wanita ini......isssss.....

15 September 2015

Ohsenyum : Khas Untuk Pengunjung Di Pantai


siapa berminat bolehlah teruskan......ye......

Ohsenyum : (10 Gambar) Instagram Kehidupan Mewah Pengedar Dadah


Inilah gambar instagram kehidupan mewah pengedar dadah di Mexico. Walau pun undang-undang melarang....namun mereka seperti tidak takut pada undang-undang....jom tengok sepenuhnya....kaya-kaya!!



Ohsenyum : (2 Gambar) Telefon Meletup Dalam Poket Seluar


Seorang lelaki telah membeli telefon dengan harga $40...dan meletakkan dalam poket beliau.....dengan tiba-tiba seluar jeans menyala dan terbakar.......akibat kejadian itu. Lelaki ini meminta pampasan sebanyak $1,200 daripada kilang telefon tersebut....atan tuntutan kos perubatan dan ganti rugi....jom tengok sepenuhnya....



11 September 2015

Ohsenyum : Model Hot Dan Seksi


tu dia, model hot dan seksi.....seksilah sangat...jom tengok sepenuhnya...

Ohsenyum : Gigi Ngeri Dan Sadis



entah bagaimana gigi orang ini boleh jadi macam tu......

Ohsenyum : (7 Gambar) Akibat Kereta Terlalu Rendah Lowerd



Tengok kereta ini....rendah kan....lowerd!!....pada peminat kereta...dia memang bangga dengan kereta macam ini.....tapi nak tahu akibat kereta terlalu lowerd...jom tengok ini....


10 September 2015

Ohsenyum : (9 Gambar) Punggung Wanita Yang Terlampau



Ramai wanita diluar sana, inginkan punggung yang cantik dan besar......tapi kalau dah ditakdirkan sebaliknya....jangan lah nak ubah suai....buruk rupanya....jom tengok wanita yang ubah suai punggung mereka......



Ohsenyum : (6 Gambar) Pokok Kelapa Yang Unik Di Amzon


Pokok kelapa yang unik.....tumbuh liar di dalam hutan Amazon....jom tengok apa keunikkan pokok ini....

9 September 2015

Ohsenyum : (4 Gambar) Mati Akibat Bisa Sesama Sendiri


Rick Trippe seorang lelaki menyaksikan binatang laut....antara ular laut dengan ikan jenis Synanceia....kedua-dua binatang ini sangat berbisa.....dan ini terjadi apabila "mereka" cuba membunuh antara satu sama lain.........jom tengok sepenuhnya

Ohsenyum : (14 Gabar) Lelaki Mewah Dengan Wanita Seksi




Pengusaha ganja berlesen menjadi populariti di laman sosial instagram dengan memuat naik gambarnya bersama wanita seksi dan kemewahannya..... beliau dikenali sebagai michael Straumietis.......jom tengok gambar beliau.....

8 September 2015

Ohsenyum : Wanita Dapat Ikan Paling



wanita dapat ikan.....berlaku di negara Jepun....

Ohsenyum : (8 Gambar) Aksi Seksi Seorang Ibu Pada Suaminya



Aksi seorang ibu yang seksi...khas untuk suaminya.......terbaiklah.....memang hot....lah!

Ohsenyum : (6 Gambar) Kemalangan Yang Sangat Pelik Di China



Kemalangan yang sangat pelik....berlaku dinegara china....kalaulah anda menjadi pemandu kereta ini.......huhuhuh....lemah jantung dibuatnya....nak tahu? jom tengok sepenuhnya...

7 September 2015

Ohsenyum : (8 Gambar) Aksi Meletop Karnival Samba Di Jepun


pada 29 ogos di tokyo telah melancarkan Asakusa Karnival Samba untuk ke 34 tahun, Kira-kira 5,000 orang telah mengambil bahagian dalam karnival itu....jom tengok aksi samba mereka.......meletop!!!

Ohsenyum : (8 Gambar) Hampir Membunuh Pemandu Kereta


Kereta bermasalah...hampir membunuh pemandu.......kereta ini mengalami litar lintas.....dan menyebabkan keretanya hangus dan hancur.....

4 September 2015

Ohsenyum : (8 Gambar) Lori Membawa Anak Ayam Kemalangan


Kes ini berlaku di china timur di Shandong. Kemalangan melibatkan lori membawa anak ayam. Sebanyak 10 ribu ekor anak ayam yang bernila dalam 7,800 dollar....jom tengok sepenuhnya.....



Ohsenyum : (4 Gambar) Gadis Menjadi Mangsa Kuda



menjadi mangsa seekor kuda.....apabila kuda tersebut menendang muka gadis ini......jom tengok keadaan gadis ini...

3 September 2015

Ohsenyum : Anjing Terlampau Cute


cute lah sangat......................

Ohsenyum: Orang Tua Tak Sedar Diri


kenapa orang tua ini.......isssssss


Ohsenyum : (5 Gambar) Cara Mengangkat Wanita Gemuk Ke Luar Rumah


Mary Bowman Di New York, mengalami kemurungan, selepas kematian anaknya dan kemudian ibbunya dan neneknya....wanita ini makan apa saja di depannya demi menghilangkan kemurunga beliau......akhirnya dia mengalami kegemukkan yang terlampau....jom tengok cara mengangkat wanita gemuk ini...oleh pihak bomba....



Ohsenyum : (8 Gambar) Inilah Tempat Duduk Konduktor Bas



Inilah tempat duduk khas untuk pekerja sebagai konduktor bas......nampak sangat dia suka kerja macam ini...sampai tempat duduk pun dibuat khas.......

2 September 2015

Ohsenyum : (9 Gambar) Kehidupan Pedalaman Di Negara Korea Utara



Beginilah kehidupan pedalaman masyarakat di korea selatan.......kita patut bersyukur....

Ohsenyum : (8 Gambar) Kehidupan Di Negara India



Beginilah kehidupan masyarakat india......walau pun susah....namun mereka tetap berusaha...demi sesuap nasik.....

1 September 2015

Ohsenyum : (8 Gambar) Macam-Macam Di Negara Jepun



Macam-macam ada....jom tengok

Ohsenyum Sadis : (3 Gambar) Kemaluan Lelaki Tersekat



memang gila orang ini.......entah kenapa dia sanggup buat kemaluan dia begitu rupa.....tengok siapa yang susah???...bengkak habis....isssss jom tengok sepenuhnya...



JANGAN TENGOK KALAU TAK BERANI!!!

Ohsenyum : (8 Gambar) Pelanggan Supermaket Amerika Yang Pelik




Inilah pelanggan supermaket di amerika....macam-macam ada....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...