21 August 2015

Ohsenyum : (9 Gambar) Perbezaan Wajah Wanita Selepas Memakai Makeup



Inilah perbezaan wanita selepas memakai makeup......sangat menarik....cantik....kalau pakai makeup lah.......jom tengok sepenuhnya...


Ohsenyum : (2 Gambar) Jerung Raksasa Berjaya Ditangkap Di Australia


Di pantai Australia, jerung adalah pekara biasa. Namun kali ini mereka berjaya mendapat ikan jerung sepanjang 6 meter di bandar Lennox Head. Jom tengok sepenuhnya.....hebat! ngeri ooooo


20 August 2015

Ohsenyum : (7 Gambar) Wanita Tetap Marathon Walaupun Haid

Kiran Gandhi berusia 26 tahun, telah membuat keputusan akan menjalani Marathon di London tanpa memakaian "Kotex".....dia membuat demikian kerana ingin diberi perhatian terutamanya wanita yang mengalami masalah haid.....jom tengok sepenuhnya. 



Sadis Ohsenyum : (4 Gambar) Kemalangan Ngeri Motorsikal Kepala Terputus


Kes ini berlaku di kawasan pasar raya di Khasan. Seorang penunggang motorsikal pada kelajuan tinggi telah merempuh sebuha kereta, mengakibatkan kepala penunggang motorsikal itu terputus.....issss terlalu laju!! ngerinya.....jom tengok sepenuhnya...




Ohsenyum : (6 Gambar) Akibat Letupan Di Bandar China Tianjin



kebakaran ini berlaku di waktu petang pada 20 Augus 2015 di pelabuhan Tianjin.  Letupan ini sangat kuat seperti letupan bom 21 tan TNT....jom tengok sepenuhnya....


19 August 2015

Ohsenyum : (6 Gambar) Pelumba Basikal Kemalangan Ngeri Dengan


Pelumba basikal mengalami kecederaan teruk setelah berlanggar dengan sesuatu dengan kelajuan 20km/jam....jom tengok sepenuhnya................


Ohsenyum : (10 Gambar) Mesin Pengering Rambut Pada Zaman Dahulu

Ini adalah mesin pengering rambut pada zaman dahulu....pendadan menggunakan pelbagai alat khas untuk mengeringkan rambut pelanggan mereka.....kelihatan sangat menakutkan dan merbahaya....jom tengok sepenuhnya...


Ohsenyum : Cara Menguji Kualiti Produk Industeri Getah


Semua wanita yang berkerja di sini....siapa nak apply???? 

18 August 2015

Ohsenyum : Seninya Lukisan Ini



hanya orang seni je faham kesenian lukisan ini........sangat mendalam maknanya....jom tengok sepenuhnya...............

Ohsenyum : (9 Gambar) Kehidupan Anak-Anak Jalanan Di Bangladesh


Tengok keadaan kanak-kanak jalanan di bangladesh.....sangat menyedihkan. Dengan keadaan sekeliling.....tidak hiaran mereka bersungguh-sungguh berkerja di negara kita.....jom tengok sepenuhnya....

Ohsenyum : Makanan Paling Menarik Di Osaka



Ini adalah restoran dari Osaka, apa yang menariknya? sajiannya diberikan sangat unik dan menyelerakan....jom tengok sepenuhnya....



17 August 2015

Sadis Ohsenyum : (4 Gambar) Berus Gigi Termasuk Dalam Mulut


Berlaku di hospital Di Hamburg, seorang wanita berusia 65 tahun mengalamai sakit gigi semasa memberus giginya. Doktor memeriksa perut dan usus beliau namun tidak dapat mengesan benda asing dalam badan wanita ini. Dan beberapa hari kemudian wanita ini berjumpa kembali doktor tersebut...dan mengadu yang dia tidak dapat makan.....akhirnya doktor menjumpai sesuatu dimulut beliau......jom tengok sepenuhnya.....


Ohsenyum (5 Gambar) Modified Kereta Audi Q7


Modified kereta audi Q7.....memang menarik....simpel....tapi nampak gah

Ohsenyum : Sesetengah Manusia Tidak Pelukan Telinga


zaman sekarang ini...kalau tak suka boleh buang.....apa nak jadi manusia zaman sekarang ini???

14 August 2015

Ohsenyum : (6 Gambar) Akibat Ingin Mencantikkan Kening

Remaja berusia 19 tahun, pergi ke Salun Kecantikan dan cuba melakukan kecantikan kening beliau. Tapi akibat masalah dalam tubuh badan beliau ( Alergi)...maka beliau mengalami muka menjadi bengkak....jom tengok sepenuhnya....

Ohsenyum : (4 Gambar) Haiwan Peliharan Tidak Dituntut

Kes ini berlaku di Guangzhou pada tahun 2014. Kedai haiwan tersebut mendapat haiwan peliharaan customers ....namun sehingga kini, customers penjual kedai tersebut tidak datang menuntut haiwan peliharaannya.....penduduk di situ hanya memberi makan...apabila melalui hadapan kedai tersebut. Menurut penjual, beliau tidak mampu memeliharan binatang ini....kerana kuat makan. Jom tengok sepenuhnya...

13 August 2015

Ohsenyum : Sanggup Dengan Keadaan Macam Ini


Nak benda tu panjang buat apa........bukan boleh dapat duit pun......menyusahkan adalah

Tak Leh Senyum : (4 Gambar) Akibat Terkena Kilat


tengok kesan dari kilat......sadisnya....jom tengok sepenuhnya....

Ohsenyum : ( 8 Gambar) Cara menjaga kecantikan Wanita Pada 30 an



Inilah cara pada tahun 30 an.....wanita menjaga kecantikan mereka.....jom tengok sepenuhnya.....

12 August 2015

Ohsenyum : ( 3Gambar & Video) Tandas Awam Di Negara Zimbawe


Sekiranya anda ingin menggunakan tandas awam di negara Zimbawe......sila berhati-hati...tengok ini sepenuhnya.....



11 August 2015

Tak Leh Senyum : Kucing Tertusuk Panah Di Kepala


Kasian kucing ini...tak pasal-pasal jadi mangsa manusia........isssssss


Ohsenyum : (7 Gambar ) Trend Rambut Terkini Remaja Korea


Remaja korea Selatan sekarang kini meluaskan lagi trend mereka dengan gaya rambut berbentuk hati. Menurut mereka ianya idea ia baik dan menarik.....jom tengok sepenuhnya! remaja malaysia tak nak ikut ke???


Ohsenyum : (3 Gambar) Perdana Menteri Guna Skirt


Perdana Menteri Dan ahil kerajaan Fiji memakain skirt tradisional mereka semasa melawat di negara china......ok tak??


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...