31 July 2015

Ohsenyum : (3 Gambar) Ikan Pelik Dijumpa Kepulauan Faroe


Ini adalah hasil tangkapan nelayan dari kepulauan Faroe.....pelik sungguh ikan ini.....


Ohsenyum : Aweks Asia Yang Hot-Hot Kan


 Korang nak pilih yang mana, cantik bukan satu ukuran......jom tengok sepenuhnya......

30 July 2015

Ohsenyum : Nafsu Yang Terlampau Dari Rusia


Apa dah jadi.........gila....hahahahah

Ohsenyum : (5 Gambar) Nak Tanya Korang Ini Betul Ke Atau Bohong??



gambar ini.....betul ke atau bohong (edit)..... jom tengok sepenuhnya

Ohsenyum : (10 Gambar) Alat Senaman Zaman Dahulu


Ini adalah mesin kesihatan atau alat senaman pada zaman dahulu iaitu Era Victoria....pelbagai bentuk mereka cipta jom tengok sepenuhnya....


29 July 2015

Ohsenyum : ( 6 Gambar) Perayaan Berbentuk Zakar Di Jepun


Perayaan orang jepun...macam-macam......jom tengok sepenuhnya...


Ohenyum : ( 5 Gambar) Wajah Sepasang Kekasih Yang Sangat Pelik




Pasangan kekasih yang pelik.......mereka lakukan apa saja demi wajah mereka kelihatan seperti syaitan..... kekasihnya dikenali sebagai Amy.....lebih menyukai wajah seperti kucing....jom tengok sepenuhnya....

28 July 2015

Ohsenyum : Kes Polis Yang Terlampau Teruk


Bukan senang jadi polis ini...tengok ini....macam mana nak atas benda begini.....

Tak Leh Senyum : (4 Gambar) Dada Lelaki Tertusuk Besi



Sadis...besi menembusi ruang-ruang kereta...hingga tertusuk badan lelaki ini......jom tengok sepenuhnya......walau pun tertusuk besi, lelaki ini terselamat.....

Ohsenyum : (5 Gambar) Gadis Istimewa Ingin Menjadi Model


Madeleine Stewart berusia 18 tahun, memiliki impian untuk menjadi model profesional. Dia ingin menunjukkan  kepada seluruh dunia...walau pun keadaan dia begitu dia tetap cantik dan seksi....jom tengok sepenuhnya...


27 July 2015

Ohsenyum : (3 Gambar) Masalah Pembakar Roti Ini



Kes ini berlaku di sebuah rumah....tuan rumah sedang membuat roti bakar....namun dia tertidur...dan keesokkan harinya...dia mendapati pembakar rotinya telah rosak....jom tengok puncanya

Ohsenyum : (7 Gambar) Kenderaan Yang Buat Mekanik Pening



Ini buat mekanik pening......tak caya...tengok sepenuhnya...

9 July 2015

Ohsenyum Sadis : Ngeri Dan Sadis Kepala Pecah


Ngerinya.......hancur kepala.......hati-hati bila menunggang motorsikal......



AMARAN : JANGAN TENGOK  KALAU ANDA TIDAK BERANI!!!

Ohsenyum : Bayangkan Ini Depan Rumah Anda


Bayangkan ini depan rumah anda.....

8 July 2015

Ohsenyum : Muka Orang Tua Di Tumbuk


Teruk juga orang tua ini.......

Ohsenyum : (10 Gambar) Rambut Dan Jangut Di Warna Trend


Macam-macam rupa......cantik lagi warna hitam.....nampak gah!

Ohsenyum : ( 8 Gambar) Koleksi Jumpa Sesuatu Di Makanan



Eeeeeee.....kalau korang makan masa ini...tiba-tiba tengok ada benda lain kat dalam makanan......fuuuuunnn....nak muntah. Jom tengok sepenuhnya......Hati-hati membeli makanan ya!!

7 July 2015

Ohsenyum : (8 Gambar) Rambut Yang Tak Dipeliharan Bertahun Tahun


Rambut tak perna dipotong-potong......bertahun-tahun.....jom tengok sepenuhnya....

Ohsenyum : (8 Gambar) Kereta Mewah Ferrari F430 Terbakar


Kereta mewah Ferrari F430 terbakar di kawasan selatan Moscow.....Jabatan bomba telah menerim laporan mengenai kenderaan terbakar di rumah no 7.....setiba bomba di situ api telah marak....jom tengok keadaan kenderaan tersebut.......laporan mengenai kenderaan terbakar ini masih dalam siasatan....

6 July 2015

Ohsenyum : Hari Yang Pelik


Pelik juga orang ini.................

Ohsenyum : (7 Gambar) Uniknya Negara Jepun


Peliknya juga budaya orang jepun ini......macam-macam ada......

Ohsenyum : (8 Gambar) Gadis Yoga Yang Mengkagumkan


Gadis ini sangat hebat.....walau pun keadaan fizikalnya macam tu...tetapi dia boleh melakukan senaman yoga....hebat bukan. Jom tengok sepenuhnya.....

3 July 2015

Ohsenyum (6 Gambar) Maksiat Berlaku Tanpa Kira Tempat


Macam-macam ada.....isssssss

Ohsenyum : (Video) Harapan Korang Termakbul



jom tengok aksi yang fails......

Tak Leh Senyum : (11 Gambar) Wanita Cantik Maut Kemalangan Motorsikal



kemalangan tak berbau.....tengok wanita cantik ini, jadi pengajaran kepada semua....sila pandu kereta atau menungang motorsikal dengan berhati-hati.......nak sambut raya kan...

2 July 2015

Ohsenyum : Biasa Anjing Selongkar Sampah Kali Ini Lain



 Biasanya kita nampak anjing atau kucing selongkar sampah...tapi kali ini lain daripada yang lain......jom tengok sepenuhnya...

Ohsenyum : (6 Gambar) Ular Sawa Gila Makan Landak


Menurut laporan.....ular sawa ini telah pun mati akibat memakan landak.....duri landak tersebut telah mencederakan badannya....jom tengok sepenuhnya...... 

Ohsenyum : (8 Gambar) Wanita Hot Yang Menawan



Kalau dapat aweks ini....kompom tak lepas, walau pun seksi.....jadi dia kekal sebagai wanita....siapa berminta?? jom tengok sepenuhnya....

1 July 2015

Ohsenyum : (Video) Guna Bijik Mata



Ada siapa berani buat.....dia boleh....korang tentu boleh

Ohsenyum : Senyum Walau Keadaan Cedera


Walau pun keadaannya macam tu....oleh sebab nak bergambar....senyum je lah...

Ohsenyum : (10 Gambar) Festival Tattu Sadis Di Colombia


Inilah Festival Tattu terbaik dari Colombia...masing-masing menunjukkan kemahiran mereka sendiri dan...hasil dari tattu mereka....jom tengok sepenuhnya......

Ohsenyum : (4 Gambar) Doktor Pakar Pindah 1000 Kepala Tikus, Manusia?


Pada tahun 2013 seorang doktor pakar telah berjaya memindahkan 1,000 kepala ekor tikus pada tikus yang lain.....dan kini dia menunggu peluang untuk melakukan pembedahan tersebut pada manusia.......siapa berminat sukarela...?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...