22 May 2015

Ohsenyum : Bertuah Jurulatih Ini



Kalau hari-hari nampak macam ini.....bahagia....

Ohsenyum Sadis : (3 Gambar & Video) Ditusuk Tanduk Dileher



Tragedi ngeri pada 14 Mei, berlaku di Madrid. Saul Forteza telah tertusuk tanduk dileher beliau dan mengalami kecederaan teruk…..jom tengok semasa kejadian….

Tak Leh Senyum : (4 Gambar) Kemalangan Ngeri Macam Di Malaysia


Kemalangan ngeri....macam di negara kita.....entahlah......

21 May 2015

Ohsenyum : Permainan Kanak-kanak Yang Terlampau



Peeeee....ada juga pemainan macam ini yee

Tak Leh Senyum : Seludup Paling Sadis


Penyeludupan paling sadis…..binatang diletak dalam sebuah beg/ bagasi…..Mujur Pegawai keselamatan berjaya menangkap orang yang menyeludup binatang ini….berlaku di Lapangan Terbang Antarabangsa Bangkok….jom tengok binatang apa kah itu……

Ohsenyum : (5 Gambar) Pergaduhan Antara Pelancong Dengan Pondan



Pergaduhan Pondan dengan pelancong, kes ini berlaku di Thailand. Pelancong berusia 55 tahun dari Ireland yang dikenali sebagai Michael Merry. Manakalah pondan tersebut dikenali sebagai Kathoey atau sebenarnya Wichai Sripalang…..pondan ini cuba memujuk pelancongi untuk menerima khimat seksnya….namun peloncong tersebut engan dan cuba mengelak secara kasar……maka, pondan naik angina….dan terus memukul pelancong ini menggunakan kasut tumit tingginya……jom tengok sepenuhnya…

20 May 2015

Ohsenyum : Party Yang Terlampau


tengok apa dah jadi.....

Ohsenyum : (6 Gambar) Robot Untuk Penjagaan Warga Tua



Negara Jepun telah membina robot bagi membantu warga tua di Negara tersebut. Mungkin hanya orang yang berkemampuan saja yang boleh menggunankan robot ini…..Robot ini dikenali sebagai Robear….sebab konsep robot yang berbentu seperti binatang panda. Robot ini hanya dapat digunankan kepada warga tua yang kurang upaya sahaja….bagi membantu untuk berdiri dan semasa berjalan.

teknologi terbaik….jom tengok sepenuhnya…

Ohsenyum : (3 Gambar) Kapal Terbang Langgar Burung



Turkish Airlines pesawat penerbangan Istanbul - Nevsehir, terpaksa membuat pendaratan cemas selepas berlanggar dengan burung. Mujurlah, penumpang dan anak-anak kapal tidak mengalami kecederaan, dan mendarat dengan selamat. Tetapi Boeing 737-800 telah rosak teruk….jom tengok keadaan kapal terbang tu….

19 May 2015

Ohsenyum : Selfie Paling Terbaik



siapa berani selfie tapi macam ini??

Ohsenyum : (10 Gambar) Akibat Sewakan Rumah



Pasanag ingin menyewakan rumah mereka di kanada bagi jangak pendek sahaja. Mereka iklankan rumah mereka di media social….dan ada yang berminta untuk menyewanya selama 3 hari. Jom lihat selepas 3 hari orang sewa rumah mereka…..
Notis dari penyewa Rumah

Ohsenyum : (5 Gambar) 10 Aweks Bogel Bertanding Berenang



Pertandingan hebat 10 Aweks bogel berlumba berenang, berlaku di China. Ianya menarik perhatian orang awam terutamanya di ibu Negara Hunan Changsha. Jom tengok pertandingan ini……seksi gila….

18 May 2015

Ohsenyum : Jumpa Sesuatu Di Jalanan



masa jalan-jalan....tiba-tiba ternampak benda ini.....

Ohsenyum : (3 Gambar) Duit Beli Kereta Mewah BMW 7 Series



Berlaku di China, seorang pemuda berkerja keras sepanjang hidupnya. Ini kerana dia impikan kereta mewah iaitu BMW 7 Series. Dia sanggup mengumpul duit demi kereta ini….jom tengok duit yang dikumpul oleh beliau untuk membeli kereta mewah ini….

Ohsenyum : (4 Gambar & Video) Lelaki Taksub Menjadi Hulk



Lelaki taksub menjadi Incredible Hulk, seorang lelaki dikenali sebagai Romario Dos Santos Alves, berusia 25 tahun. Sanggup menyungik minyak dan akohol pada lengannya bagi membesarkan otot. Beliau hampir membunuh diri ketika isterinya sedang hamil 6 bulan. Menurut doktor yang merawatnya dia perlu memotong kedua-dua tangannya kerana bahan berkenaan mengancam nyawa Alves.

“Ketika dalam perjalanan ke hospital untuk melalui proses memotong tangan, saya dihubungi oleh doktor dan mereka memaklumkan bahawa tangan saya tidak perlu dipotong sebaliknya hanya otot yang keras itu sahaja perlu dibuang,’ katanya.

Alves kini amat menyesal dan dia tidak mahu lagi menyuntik bahan berkenaan. Jom tengok otot lelaki ini….peeeeeee

15 May 2015

Ohsenyum : Jangan Tengok Movie Ini


Kepada sesiapa.....tolang jangan tengok movie ini......rosak mata...rosak akal...rosak segala-galanya....

Ohsenyum : (7 Gambar) Pencuri Hebat Di British


Sekumpulan penjenayah British telah berjaya mencuri sebanyak 300 juta Dollar. Barang kemas Hatton Garden ditutup selama 4 hari, akibat kerosakan teruk yang dialami mereka. Jom tengok keadaan barang kemas Hatton Garden……hebat pencuri ini.

Ohsenyum : (6 Gambar) Remaja Tunjuk Keberanian



Dalam berusia 18 tahun Austin Hatfield dari, Florida, adalah seorang yang berminat dengan binatang berbisa terutamanya ular. Namun akibat terlalu ingin menunjuk-nujuk kepada rakannya di facebook….dia cuba mencium ular berbisa…..dan tengok apa jadi terhadap remaja ini….

14 May 2015

Ohsenyum Sadis : Anjing Gigit Tuannya


Kes ini berlaku di India seorang lelaki maut akibat digigit oleh anjingnya sendiri. Entah kenapa….. Jom tengok keadaan lelaki tu…..ngeri ooooooo

AMARAN : JANGAN TENGOK KALAU ANDA TIDAK BERANI!!!

Tak Leh Senyum : (8 Gambar) Penjualan Haram Sirip Ikan Yu


Jurugambar Itali berusia 32 tahun Jacopo Brunetti pergi ke kampung Todos Santos, Mexico, di mana perniagaan haram yang berkembang maju dengan penjualan sirip ikan yu. Pada tahun 2007, penjualan sirip yu telah diharamkan, dan menangkap jerung dari Mei hingga Ogos diharamkan empat tahun kemudian, ia tidak menghentikan pemburu haram. Selalunya, ikan yu masih hidup apabila mereka memotong sirip. Jom tengok sepenuhnya……sedih lah!! Makin pupus binatang ini….

Ohsenyum : (8 Gambar) Cara Mudah Ghairahkan Bibir Anda


Inginkan bibir seperti wanita ini........bibir yang menghairahkan.....sangat mudah......jom tengok sepenuhnya.....

13 May 2015

Ohsenyum : Peminat Apple Jangan Tengok


Wanita dari Negara jepun, balas dendam terhadap teman lelakinya yang pengkhianat terhadap cintanya. Maka dengan cara ini…mungkin wanita jepun berpuas hati….tengok apa yang dia dah buat

Ohsenyum Sadis: (10 Gambar) Tunjuk Perasaan Di Afrika Selatan


Kes berlaku di Afrika Selatan. Bantahan terhadap pendatang asing, yang mengambil ahli kerja mereka ( Tempatan). Akibta bantahan ini, sekurang-kurang 5 orang maut…..jom tengok cara mereka membantah…..

Tak Leh Senyum : (10 Gambar) Pemerintahan Raja Belgium Yang Terlampau


Sejarah berlaku di Belgium, Raja dikenali sebagai King Leopold II seorang raja yang memerintah negaranya lebih makmur. Tetapi apa yang berlaku pada tahun 1885, Raja ini memaksa masyarakatnya berkerja, dan ramai yang menerima hukuman termasuk kanak-kanak sekiranya melawan arahan yang diberikan. Hukuman potong tangan…..Raja ini telah menambil bahan mentah hampir 10 tahun. Jom tengok sepenuhnya….

12 May 2015

Ohsenyum : Aweks Hot Ajak Dating


Ini kes terlebih makan kot......

Ohsenyum: (8 Gambar) Sejarah Zaman Dahulu Yang Anda Tak Tahu


ini sejarah pada zaman dulu...yang mungkin korang pun tak tahu.....jom tengok sepenuhnya.....
Para nelayan dengan hasil tangkapan di Volga, 1924

Ohsenyum : (3 Gambar) Tetikus Komputer Yang Seni



Ini cara buat tetikus komputer anda lebih menarik....jom tengok!!

11 May 2015

Ohsenyum : Pameran Seni Yang Unik Dan Pelik



Mungkin hanya orang seni je yang memahami pameran macam ini.......

Tak Leh Senyum : (8 Gambar) Majlis Perpisahan Di Nepal




Ini berlaku di Nepal, saudara mara yang meninggal dibakar secara besar-besaran. Dikenali sebagai Majlis Perpisahan,menurut laporan 32 orang yang meninggal dunia dibakar di kawasan ini. Jom tengok sepenuhnya……

Ohsenyum Sadis : (8 Gambar) Rupa Mayat Di Keluarkan Dari Kuburan



Ini adalah tanah perkuburan awam di Guatemala. Namun begitu tanah perkuburan ini di sewa, dan sekirannya penewa tidak dapat membayarnya lagi. Maka mayat yang dikebumikan akan di keluarkan dari kuburan tersebut. Jom tengok keadaan mayat-mayat tersebut…….oleh kerana kawasan perkuburan ini panas dan kering…..mayat yang dikebumikan tidak reput.

9 May 2015

Ohsenyum : Cara Jadikan Tetikus Komputer lebih Hebat



 Ini baru dia.....cara buat tetikus komputer anda lebih hebat....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...