24 April 2015

Ohsenyum : Semangat Kesukanan



Semangat kesukanan......biar bertempat.....

Tak Leh Senyum : (10 Gambar) Kehidupan Harian Masyarakat Di Pakistan


Inilah kehidupan masyarakat di negara pakistan.....gambar ini diambil pada bulan 2 dan 3 2015. jom tengok sepenuhnya......

Ohsenyum : (8 Gambar) Tusuk 500 Jarum Di Mukanya


Lelaki dari Bandar India Haho, Assam. Dikenali sebagai Chandra Bas Bhupen berusia 38 tahun. Lelaki ini sangat terkenal dengan keupayannya dengan meletakkan 500 jarum perubatan di mukanya tanpa setitis darah keluar dari mukanya…..jom tengok sepenuhnya…..pelik manusia ini…

23 April 2015

Ohsenyum : (2 Gambar) Pakaian Dalam Untuk Wanita 2015


Issss....inilah fesyen pakaian dalam wanita......2015. Apa nak jadi.....dunia sekarang....

Ohsenyum : (4 Gambar) Peminat Kasut All Star


Amerika Syarikat menghasilkan kasut sejak awal abad 50 an, dan kini kasut yang dihasilkan Amerika sangat terkenal di dunia, antaranya All Star. Dan ramai peminat kasut diluar sana sanggup menghabiskan duit mereka demi jenama kasut ini. Dan ada yang sanggup membuat tattu dikaki agar ia kekal selamanya….jom tengok sepenuhnya….

Ohsenyum : (10 Gambar) Cara Masak Unta Di China



Ini cara masak seekor unta.....di china.....hebat!! kalau di negara kita sesuai majlis perkahwinan.....jom tengok sepenuhnya....

22 April 2015

Ohsenyum Sadis : Akibat Renjatan Elektrik



Sia-sia pelihara berbulan-bulan......

Ohsenyum : (7 Gambar) Wanita Model Secara Online


Sarah Rayne seorang wanita berusia 26 tahun. Dia bekerja dalam perkhidmatan keselamatan. Dalam masa yang sama beliau mencari pendapatan sampingan dengan model secara online. Dia akan menunjuk makanan yang dia makan, berpakaian seksi dan pelbagai gaya demi peminat di luar sana. Jom tengok model wanita ini…..jangan tergoda!!!

Ohsenyum Sadis : (2 Gambar) Anak Panah Tertusuk Di Kepala



Seekor anjing tertusuk anak panah di kepalanya. Kes ini berlaku di Amerika Syarikat, menurut laporan pemilik anjing ini…yang membawa anjing ini ke klinik haiwan…polis sedang menyiasat kes ini…..jom tengok keadaan anjing tu…..sadis!!!

20 April 2015

Ohsenyum : Tahap Lapar Yang Super


Bila terlampau lapar.....

Ohsenyum : Kita Perlu Alasan Tapi Bagi Mereka Tidak

Kadang kala kita ini banyak alasan daripada nak melakukannya..... 
"tak dapatlah" 
"sibuk lah..." 
"i dah tua...lah" 



Ohsenyum : Aweks Cute Sangat

Peeee dari belakang....mantap


Ohsenyum : Dadanya Terturun, Seksi??

Bahaya kalau dada macam ini.......


17 April 2015

Ohsenyum : Kereta Modified Paling Sadis


Kereta kita pun boleh buat macam ini.....

Ohsenyum : (8 Gambar) Wanita Cantik Memiliki Tanda Lahir Di Muka



Cassandra Naud dilahirkan dengan tanda lahir di bahagian pipi kirinya. Walau bagaimana pun, beliau seorang yang berani menjalani kehidupan seperti orang biasa, walau pun ada cara untuk menghilangkan tanda tersebut, tetapi beliau tidak mahu menghilangkan nya….jom tengok! Semangat yang perlu dicontohi kita….

Ohsenyum : (7 Gambar) Perubahan Remaja Menjadi Hot


Ramai remaja wanita diluar sana…keliru dengan kelangsingan badan. Tengok remaja ini, dia mengalami anoreksia. Tetapi setelah dirawat, dan kembali bersenama seperti biasa….tengok perubahanya….. 



Ohsenyum : (7 Gambar) Iklan Pakaian Dalam Pada Tahun 1930



Ini bukan blog lucah ok!! harap maklum....

16 April 2015

Ohsenyum : (Video) Cara Main Bola Paling Teruk




Kalau dah kalah tu....kalah je lah....kan!!!

Ohsenyum : Bukti Pelajar Bersungguh-Sungguh



Susah nak dapat seorang pelajar yang....ada sifat kesungguhan macam ini....

Ohsenyum : (10 Gambar) Koleksi Aweks Hot Bersukan



peeeee.....isteri korang ada macam ini???

Ohsenyum : (10 Gambar) Transeksual Daftar Jadi Tentera Di Thailand


Di Negara Thailand, menjadi tentera adalah digalakan kepada semua warga Negara Thailand sama ada lelaki, wanita atau pun transeksual. Ada yang sukarela ada juga yang terpaksa oleh ibubapa mereka…..terutamanya transeksual. Jom tengok gaya transeksual daftar menjadi tentera…..macam-macam ada!!

Ohsenyum : (3 Gambar) Cara Tradisional Dapatkan Gas Asil Di China


Di China, tidak semua kawasan yang mendapat perubahan atau merasa pembangunan Negara. Contohnya di Wilayah Shandong….ini cara mereka untuk mendapatkan gas asli….walau pun dalam keadaan begitu..mereka ada sifat kesungguhan dalam memajukan diri….jom tengok sepenuhnya.

15 April 2015

Ohsenyum : Lukisan Penuh Dengan Makna Tersirat



Hanya orang tertentu saja yang dapat dengan mudah....makna tersirat lukisan ini......

Ohsenyum : (8 Gambar) Kreatif Tahap Super Atau...



ini kreatif ke...atau.....mmmm....nilai sendiri...

Ohsenyum : (5 Gambar) Model Lelaki Beruisa 79 Tahun




Pelakon berusia 79 tahun Wang Deshun, menjadi seorang model di minggu fesyen di Beijing China. Semua model ketika itu menutup kain dari kepala hingga ke kaki. Jom tengok sepenuhnya…..ada-ada saja dunia fesyen ini….


Ohsenyum : (8 Gambar) Melihat Kecantikan Ular



Jom tengok kecantikan Ular......


14 April 2015

Ohsenyum Sadis : (Video) Mayat Jatuh Dari Keranda



Berlaku di indonesia.....ini patutkah video ini dikenali sebagai lawak???

Ohsenyum : Contoh Terbaik Cara Parking Motorsikal Anda



Kalau anda mengalami kesukaran meletakkan motorsikal anda.....cubalah cara ini......TERBAIK!!



Ohsenyum : (8 Gambar) Senyum Jelah Part 74



Ada-ada saja.....jom tengok sepenuhnya....

Ohsenyum : (6 Gambar) Kemalangan Ngeri Dan Sadis


Kemalangan ngeri dan sadis, dua orang terbunuh dan 3 lagi cedera kemalangan melibatkan sebuah trak yang mengangkat kayu…..jom tengok sepenuhnya..

Tak Leh Senyum : (7 Gambar) Manusia Yang Hilang Rasa Hormat


patut ke tak patut ini???

13 April 2015

Ohsenyum : Tepat Pada Masa Dan Tempatnya


Ini negara luar....rasanya di negara kita pun banyak berlaku macam ini.......

Ohsenyum : (8 Gambar) Senyum Jelah Part 73



Macam-macam ada...senyum jelah

Ohsenyum : (4 Gambar) Badak Sesat Bunuh 1 Wanita



Berlaku di Nepal Hetauda, seekor badak sesat di kawasan Bandar memyebabkan seorang wanita berusia 61 tahun terbunuh dan 6 orang lagi cedera teruk. Jom tengok keadaan semasa kejadian itu berlaku

Ohsenyum : (4 Gambar) Aweks Hot Yang Bertopeng Pelik



aweks hot......tapi topeng yang diguna, menjejaskan....kecantikan..nya.....jom tengok sepenuhnya....

10 April 2015

Ohsenyum : Ruang Dalam Kereta Paling Sadis


Sayang kereta.......huhuhuhu....

Ohsenyum : (5 Gambar) Remaja Hot Mengalami Anoreksia



Remaja 19 tahun Bet Cowan mengalami anoreksia…..berat badannya ketika ini hanya 39kg…..namun hasil usaha memulihkan remaja ini…akhirnya berjaya. Jom tengok sepenuhnya…


Untuk Pengetahuan Anoreksia adalah suatu penyakit dimana seseorang membiarkan dirinya sendiri kelaparan karena merasa tubuhnya terlalu gemuk dan berat badannya berlebih. Penyakit ini biasanya menyerang remaja-remaja—terutama remaja wanita—pada masa puber karena di masa itu lah seorang remaja umumnya mulai menetapkan standar tubuh ideal mereka sendiri, biasanya langsing dan cenderung kurus




9 April 2015

Ohsenyum Sadis : (3 Gambar) Bahayanya Anjing Yang Comel



Bahayanya anjing comel ini….anjing ini dikenali sebagai Welsh Corgi….seorang pelayan wanita telah diserang oleh anjing ini…dan tengok akibat serangan anjing comelnya…..

AMARAN : JANGAN TENGOK KALAU ANDA TIDAK BERANI !!!


Ohsenyum : (10 Gambar) Pantai Di Negara China


pantai di negara china.....hanya di sesetengah kawasan sahaja..... walau pun keadaan seperti itu....mereka masih nak berkelah.....

Ohsenyum : (5 Gambar) Pelik Suami Isteri Memiliki Benda Yang Sama


Kes ini berlaku di Amerika, terdapat segelintir wanita yang mengalami gangguan hormon…..termasuk wanita ini, dan dia berputus asa akibat gangguan hormon kerana ramai lelaki yang tidak suka memperisterikan wanita yang mengalami gangguan hormone….terutamanya hormon jenis ini. Tapi jodoh itu ditangan tuhan….jom tengok isterinya jenis hormon yang dimaksud kan…..



Ohsenyum Sadis : (10 Gambar) Kumplan Rock Paling Ngeri Dan Sadis



Inilah kumpulan rock yang paling sadis....sebelum mengakhiri konsert....mereka akan cuba mencederakan diri mereka antara satu sama yang lain.....namun kumpulan ini tidak bertahan lama.......jom tengok sepenuhnya.....

8 April 2015

Ohsenyum : Melekat Di Tanduk



Peeeee....cuba perhatikan betul-betul......

Ohsenyum : (6 Gambar) Tadika Peli Di Buka Siapa Berminat


Ini berlaku di New York Brooklyn…sebuah tadika yang pelik di buka kepada kanak-kanak lelaki dan perempuan atau orang dewasa.  Sekiranya orang dewasa berminat cara pembelajarannya adalah juga sama dengan pembelajaran kanak-kanak. Tapi yuran tadika ini….bukan murah ye….333 dollar hingga 999 dollar sebulan. Jom tengok sepenuhnya……siapa nak daftar masuk???



Ohsenyum : ( 6 Gambar) Remaja Pelik Dari India



Remaja berusia 15 tahun dikenali sebagai Jaspreet Singh Kalra dari Negara India. Dia seorang budak lelaki yang mempunyai kelebihan yang Fleksibil…jom tengok sepenuhnya….

Ohsenyum : (9 Gambar) Kereta Boleh Terbang Dijual Pada 2017



Dua dalam satu, kereta boleh terbang. Kenderaan ini akan mulai dijual pada tahun 2017.  Kereta ini hanya memerlukan 200 meter landasan untuk terbang ke udara. Siapa berminat??? Harga belum tahu lagi……

7 April 2015

Ohsenyum : (5 Gambar) Bentuk Kerusi Yang Sangat Unik Dan Menarik



Kerusi unik dan menarik….diperbuat berdasarkan rupa binatang. Kerusi ini dibuat di Maximo Riera Cho. Jom tengok…siapa berminat???

Ohsenyum : (10 Gambar) Tepat Pada Masanya


tepat pada masanya.......jom tengok sepenuhnya....macam-macam ada..

Tak Leh Senyum : (11 Gambar) 250,000 Kucing Dan Anjing Dibunuh



Inilah pusat perlindungan haiwan di sebuah Negara. Lebih 250,000 ekor kucing dan anjing dibunuh kerana tiada tempat untuk penempatan binatang ini. Nak lindungi haiwan bukan mudah…..jom tengok sepenuhnya…. gambar yang berlaku di pusat perlindungan haiwan tu....

AMARAN : JANGAN TENGOK KALAU ANDA TIDAK BERANI !!!

Ohsenyum : (7 Gambar) Peniagaan Tattu Pada Binatang Menguntungkan




Wim Delevoye seorang artis lukisan, dia melibatkan diri dalam bidang tatu sejak tahun 1997. Dan pada tahun 2004 beliau telah berpindah ke china, dan cuba mencari jalan untuk memasarkan tatunya kepada orang ramai. Akhirnya dia berjaya melakukannya dengan menjual haiwan ini yang telah ditatunya sebanyak 75,000 dollar. Jom tengok gaya tatu dan binatang yang di jualnya……

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...