18 December 2015

Ohsenyum : (8 Gambar) Memori Terindah Yang Lahir 80an


Siapa tak ingat benda ini.......kenangan terindah....jom tengok memori terindah korang......

Ohsenyum : ( 4 Gambar) Sangkar Burung Yang Pelik


Sangkar burang yang pelik....mungkin burung ini dah tak tahu mana satu rumput, kayu...dan rokok

17 December 2015

Sadis Ohsenyum: ( 11 Gambar) Seminggu Tanpa Makan Dan Minum

Ellen Lietzow berusia 17 tahun, enggan minum walau setitik air dan mengakibatkan berat badannya turun sehingga 31kg. Selepas seminggu berpuasa tanpa makan dan minum....dia mengalami sawan dan terpaksa dikerjakan dihospital.....jom tengok sepenuhnya...keadaan remaja ini...

Ohsenyum : ( 7 Gambar) Aksi Buaya Makan Buaya

Jurugambar Rob Bowie, telah berjaya mengambil gambar di sungai Lethaby, Afrika Selatan. Aksi buaya makan sesama mereka....jom tengok sepenuhnya...


Ohsenyum : ( 3 Gambar) Babi Hutan Menganas


Inilah akibat memburu babi hutan.....kalau abaikan keselamatan diri....inilah jadinya.....

16 December 2015

Ohsenyum : (9 Gambar) Artis Hollywood Masa Kecil Dan Sekarang


pejam celik.....dah besar dah!....cepat masa berlalu.....jom tengok sepenuhnya.... wajah artis hollywood pada zaman kecil dan sekarang...


Ohsenyum : ( 9 Gambar) Pembedahan Orang Yang Mati

Angemi Nicole seorang wanita yang mengambil kursus kejururawatan....dan dia sangat tertarik dengan apa yang dipelajarinya.....terutamanya semasa membuat pembedahan orang mati. Pada usia 24 tahun, dia menjadi pembantu pakar patologi....ini adalah gambar dia akaun Instagramnya.....sangat menarik, kehidupan seharian beliau....jom tengok sepenuhnya!!



AMARAN : JANGAN TENGOK KALAU TAK BERANI!!!

Ohsenyum : (12 Gambar) Calendar Untuk Tahun 2016 Terbaik!


Calendar 2016 yang menarik dari artis dikenali Andrew Tarusov....terbaik lah!!! 

15 December 2015

Ohsenyum : Ini Pemberontak Yang Terlampau


Kenapa terlampau....sebab dia ini menunjuk-nujuk......issss...



AMARAN : JANGAN TENGOK KALAU ANDA TIDAK BERANI !!!

Ohsenyum : ( 8 Gambar) Terkena Duri Landak



inilah rupa mereka apabila terkena duri binatang landak.....jom tengok sepenuhnya...


Ohsenyum : ( Gambar) 2,000 Ekor itik Terbakar Dalam Lori


Lori  membawa binatang itik...terbakar di jalan raya foshan, wilayah Guangdong. Hampir 2,000 ekor itik terbakar.....punca kebakaran adalah dari api...hehehehe...jom tengok sepenuhnya...


14 December 2015

Ohsenyum : Bau Aircon Yang Menakjubkan


Ini kalau 2,3 hari baru perasaan....memang teruk orang rumah ini.....

Ohsenyum : ( 10 Gambar) Majlis Yang Menelan Belanja 250,000 Dollar


Traver Beynon atau lebih dikenali sebagai Raja Tobacco. Beliau terkenal kerana menjual tembakau di Australia....dan baru-baru ini, beliau membuat party di rumahnya...dan menelan belanja 250,000 dollar hanya untuk party ini.....orang kaya! jom tengok sepenuhnya...

Ohsenyum : ( 4 Gambar) Jambatan Kedua Terbesar Di Dunia


Jambatan gantung di china....menyeberangi sungai Qinshui....ia akan menjadi jambatan kedua terbesar di dunia. Pembinaan ketinggian 406 meter dan panjangnya lebih kurang 1,130 meter....dan mengambil masa selama dua tahun untuk siap...jom tengok sepenuhnya....

20 November 2015

Ohsenyum: Mujur Boleh Duduk


duduk boleh...tapi...keluarnya tu lagi susah....nak tahu apa dia?


Ohsenyum : (5 Gambar) Kesenian Orang Korea Yang Pelik


Seni dari korea Choi Sunag.....pelik tapi seni...bagi orang seni lah!! jom tengok sepenuhnya...



19 November 2015

Ohsenyum : Pemandangan Yang Indah


Nampak tenang pada awalnya......


Sadis Ohsenyum : (2 Gambar) Macam Ini Boleh Hidup Lagi


Memang nasib dia nak hidup......pisau melekat Di muka masih boleh hidup.....bertuah!!

18 November 2015

Ohsenyum : Nampak Buah Dadanya


adu....rosak mata.....nampak buah dadanya.....


Ohsenyum : Apa Nak Jadi Perempuan Ini


Macam inilah gaya perempuan bila mabuk.....janji boleh lepas......

17 November 2015

Ohsenyum : Tak Tahan Tengok Gambar Ini


memang tak tahan......


Ohsenyu : (3 Gambar) Cuba Teka Apa Kegunanan Benda Ini



Orang tahu tak kegunaan benda ini................mungkin korang boleh buat di rumah...mudah...senang...jimat!

16 November 2015

Ohsenyum : Untuk Remaja Zaman 2015


zaman remaja sekarang....memang bertuah....tengok ini sepenuhnya..



Ohsenyum : (2 Gambar) Pelik Pelacur Ini


Apa yang peliknya pelacur ini???...tengok sepenuhnya......


13 November 2015

Game Ohsenyum : Cari 7 Perbezaan Gambar Ini Part 3



Lama ohsenyum tak buat game ini....jom cari 7 perbezaan gambar ini....fakus tau!!...hehehhe....

Ohsenyum : ( 10 Gambar) Wajah Kucing sebelum Dan Selepas Diselamatkan


Kucing mana tak comel......bertuah orang yang menyelamatkan kucing.....jom tengok wajah kucing sebelum dan selepas diselamatkan.....

Ohsenyum : (8 Gambar) Masalah Kereta Yang Menakutkan Anda


sampai macam ini masalah kereta ini....issss...tengok ini sepenuhnya...

12 November 2015

Ohsenyum : ( 8 Gambar) Costumes Halloween Yang Menarik Dan Terbaik



Inilah costumes yang menarik dan terbaik......yang mana korang pelik paling menarik!!



Sadis Ohsenyum : (3 Gambar) Haiwan Mati Tergantung Di Luar Kereta

Bukan apa, di china undang-undang mengenai perlindungan haiwan kurang ketat. Jadi tidak hairanlah cara mereka memelihara atau membunuh haiwan mereka sendiri.....jom tengok sepenuhnya.....sedih oooo!!


Ohsenyum : ( 3 Gambar) Makanan Di Filipina


Filipina terkenal dengan makanan yang pelik-pelik....antara makanan itu.......tengok ini... hanya di Filipina

11 November 2015

Ohsenyum: ( 6 Gambar) Costumes Halloween Bagi Orang Muslim


lihat mereka ini.....walau pun tinggal di negara bukan islam...mereka tetap meraikannya....dorang bukan melayu ye!!! 

Ohsenyum : ( 6 Gambar) Lelaki Obesiti Hilang Berat Badan 181Kg


Seorang lelaki mengalami obesiti dan cuba mengurangkan dengan pergi ke gym dan makan makanan yang berhasiat....akhirnya dia berjaya menghilangkan berat badan sehingga 181 kg....namun masalah baru timbul. Dia terpaksa membuat pembedahan untuk membuang kulit yang berlebihanya....jom tengok sepenuhnya.....


Ohsenyum : ( 4 Gambar) Pencuri kemalangan Di China

Berlaku kemalangan di bandar Shanggiu, China. Yang melibatkan 2 buah kereta, dan yang peliknya....sebuah kereta membawa mayat binatang yang diharamkan oleh pihak kerajaan china.....nak tahu apa dia....jom tengok sepenuhnya

10 November 2015

Ohsenyum : (10 Gambar) Buah Dada Kecil Vs Besar



Lihat sendiri.......bertapa kecewanya mereka......hehehehe!!

Ohsenyum : ( 5Gambar) Binatang Tersumbat Dalam Paip


saluran paip telah tersumbat akibat binatang ini......berlaku di perumahan sungai bandar Township Utara, Australia. Jom tengok binatang apa tu???

Ohsenyum :( 4 Gambar) Cara Promosi Aplikasi Telefon Baru


Berlaku di Beijing, China. Model-model yang berpakaian bikini menjadi salah satu cara untuk mempromosikan aplikasi telefon baru mereka....malangnya pihak polis mengambil tindakan dan menghentikan promosi mereka....jom tengok sepenuhnya....terdesak!!


9 November 2015

Ohsenyum: Akak Seksilah


Peeee ini baru dia.....siapa je datang p kedai ini.....mesti beli wajib....

Sadis Ohsenyum : ( Gambar) Lelaki Diseret Kereta


Kes ngeri berlaku di bandar Apatity. Seorang lelaki diseret dibawah kereta tanpa disedari oleh pemandu kereta tersebut. Menurut saksi mengatakan bahawa pemandu itu mabuk ketika memandu keretanya....lelaki yang diseret mati ditempat kejadian...jom tengok sepenuhnya....

Ohsenyum : ( 8 Gambar) Cara Hebat Penyeludup Rokok


Lihat cara mereka menyeludup rokok....pelbagai cara...namun pihak berkuasa masih dapat mengesannya......walau pun pihak berkuasa mempunyai pengalaman.....tetapi...penyeludup lagi hebat cara mereka menyeludup......jom tengok sepenuhnya. hebat!!


30 October 2015

Ohsenyum : Perubahan Wanita Cantik


Perubahan wanita cantik ini....yang korang tak disangka-sangka....

Ohsenyum : ( 8 Gambar) Bas Awam Yang Mengerikan



Tengok ini....macam-macam rupa bas awam ini......sungguh menyedihkan...jom tengok sepenuhnya....

Ohsenyum : ( 8 Gambar) Pemandu Teksi Jumpa Duit


Seorang pemandu teksi di china menjadi popular dengan mengembalikan duit yang tertinggal di dalam keretanya (Teksi) pada pemilik asalnya......jumlah wang tersebut lebih kurang 1 juta Yuan....berapa ringgit Malaysia ya???....


29 October 2015

Ohsenyum : ( 4 Gambar) Festival Di Thailand Yang Unik


Dunia makin maju....budaya pun makin maju....tengok ini....



Ohsenyum : ( 7 Gambar) Inilah Hasil Daripada Festival Bir


Inilah yang berlaku pada Festival Bir seluruh dunia......apa macam??? issss jom tengok sepenuhnya....


Ohsenyum : (7 Gambar) Ketik Novoselova Wanita Hot


Memang seksilah wanita ini......apa yang seksinya....korang tengok sendiri.....jangan tengok lama-lama....ye!! Malam ini malam jumaat ok!

28 October 2015

Ohsenyum : (10 Gambar) Artis Kumpulan Hollywood 90 An



Ini wajah mereka pada zaman 90 an dan zaman sekarang......dah tua dah!!....banyak dah yang berubah....jom tengok sepenuhnya......


Ini kumpulan Backstreet Boys

Sadis Ohsenyum : ( 7 Gambar) Pemandu Lupa Kenderaan Yang Dipandu


Kes berlaku di China...mungkin pemandu trak ini lupa yang dia pandu tu...jenis kenderaan yang besar.....akibatnya pemandu ini terlanggar tiang penghalang jalan....terutamanya bagi kenderaan berat.......berlumuran darah.....isss. Jom tengok sepenuhnya....

27 October 2015

Ohsenyum : Tato Bentuk Sotong Paling Mencabar


Jawatan Kosong....mahir dalam bidang tato....inilah...cabaran paling susuh...untuk pekerja tato....jom tengok sepenuhnya...


Ohsenyum : ( 8 Gambar) Event K50


Inilah kenderaan buatan China.....macam perna nampak kereta ini....mmmm.....jom tengok sepenuhnya...


Suzhou Eagle Carrie
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...