19 August 2014

Ohsenyum : (4 Gambar) Kemalangan Kereta Yang Menarik Di China



Seorang pemandu lelaki china yang berasal dari Bandar Nanjing, he lost control of his car and landed in a pond. Beliau telah diselamatkan bersama kereta beliau….jom lihat keadaan pemandu china ini…

Ohsenyum : (8 Gambar) Wajah Adik Beradik Artis Hollywood


Mungkin ada antara korang....tak tahu yang mereka ini adalah adik beradik....jom tengok sepenuhnya.
Luke Wilson dengan Owen Wilson

Ohsenyum : (3 Gambar) Pernah Nampak Tempat Tinggal Beruang??



Budak ini telah menjumpai tempat tinggal beruang di tengah hutan......nak tahu bagai mana rupa bentuk tempat tinggal beruang ini...jom tengok sepenuhnya...

Ohsenyum : ( 5 Gambar) Macik Booking Parkir Kereta Untuk Anak



Seorang pemandu yang menunggu hampir 15 minit untuk meletakkan kenderaannya di sebuah pangsapuri ‘bengang’ tak terkata apabila seorang makcik tiba-tiba berdiri tegak di sebuah kotak parkir yang kosong.

Makcik itu sanggup berdiri walau di tengah hari panas di kotak parkir itu bagi menghalang pengguna jalan raya lain meletakkan kenderaan mereka dalam kawasan berkenaan. Tujuannya hanya satu – untuk beri laluan kepada anaknya meletakkan kereta di situ.

Kejadian berlaku di sebuah kawasan perumahan di Bedok, Singapura baru-baru ini.

” Saya menunggu punyalah lama alih-alih makcik itu datang dan berdiri di kawasan parkir berkenaan.” 

“Peraturan apakah ini? Sepatutnya makcik itu kenalah hormat pada saya yang sampai lebih awal, tapi dia buat perangai macam ini, yang bagi saya sangat menjengkelkan,” katanya
.

Anda lihatlah sendiri situasi tersebut;

18 August 2014

Ohsenyum : (6 Gambar) Tandas Mewah Di Tengah Hutan



tengok tandas ini...dari luar nampak buruk...tapi di dalamnya...peeeeee!! jom tengok sepenuhnya...

Ohsenyum : (10 Gambar) Tukang Yang Terlalu Bijak


Ini dia tukang paling hebat......

Ohsenyum : (8 Gambar) Kedai Runcit Yang Luar Biasa



Lucy Sparrow  seorang artis dari UK. Dengan kemahiran yang ada, Lucy berjaya membuat sebuah kedai yang unik dan menarik, ianya hanya untuk keseronokkan..….jom tengok apa yang uniknya kedai Lucy ini…..

Tak Leh Senyum : Wanita Bunuh Diri Selepas Bertengkar Dengan Suami


Satu kejadian bunuh diri telah dilaporkan berlaku di Apartment Cammelia, Kajang.

Mangsa yang juga seorang suri rumah, Nurhasyaiwany Razid, 28, dikatakan terjun dari kediamannya selepas bertengkar dengan suaminya, Azmi Abd Rahman.

15 August 2014

Ohsenyum : (10 Gambar) Ragam Orang Di Night Club


Macam-macam ragam......jom tengok sepenuhnya....

Ohsenyum : (10 Gambar) Cara Selebriti Hollywood Sembunyikan Diri


Ini cara mereka sembunyikan diri.......macam-macam cara......maklumlah artis kan!!
Justin Beiber

Ohsenyum : (2 Gambar) Melahirkan Anak Di Sekolah Pengetua Jadi Bidan



Warga Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Desaminium, Seri Kembangan menerima kejutan hari ini apabila seorang guru di sekolah itu melahirkan anak ketika bertugas.

14 August 2014

Ohsenyum : (9 Gambar) Aksi Lucu Kaum Lelaki Bermake Up


Macam inilah kaum lelaki kalau dah make up ditanggan......jom tengok aksi lucu mereka....!!

Ohsenyum : (8 Gambar) Edit Yang Tak Menjadi


Macam-macam ada....!! pelik jadinya!

Ohsenyum : Video Sami Lakukan Sex Tersebar


 Seorang sami yang dilaporkan sebagai pembantu ketua sami di Bangkok, Thailand dilaporkan kantoi mengadakan hubungan seks dengan isteri orang, baru-baru ini.
Apa yang peliknya, kejadian ini memang sudah dirancang pasangan suami isteri tersebut yang bertujuan mahu memeras ugut sami itu demi mendapatkan wang segera.

13 August 2014

Ohsenyum : Nabila Huda Suhaimi Masa Kecil


Comel sungguh rupa Nabila Huda time kecil-kecil dulu ye....



Ohsenyum : (9 Gambar) Wajah Artis Hollywood Dula Dan Sekarang


tengok perubahan wajah mereka dari zaman muda.....dan zaman sekarang....!!
John Travolta Yusuf adalah seorang rakyat Amerika pelakon, penari dan penyanyi. Brave mula-mula menjadi terkenal pada 1970-an

Ohsenyum : (2 Gambar & Video)Pakaian Model Yang Terlalu Ketat


Tengok model ini...badan peeee......montok!! tapi sayang....jom tengok video model ini...
Zahia Dehar adalah seorang pereka pakaian Perancis dan model terkenal kerana peranannya dalam skandal pelacuran bawah umur. 

12 August 2014

Ohsenyum : Ini Seksi Kah Seksa


issss.....kalau dah terdesak tu....janganlah sampai macam ini...jodoh tu ditanggan tuhan....!!!

Ohsenyum : Mop Lantai Dengan Betul Macam Ini


Pastikan mop lantai yang anda guna betul-betul bersih....jangan jadi macam ini.....!!

Ohsenyum : (5 Gambar) Lelaki Ini Pecahkan Rekod Dunia



Kala Kaiwi telah memecahkan Guinness World Record  dengan memiliki cuping telinga berukuran 4.3 inci….hingga keparas bahu beliau. Pelik bukan…jom tengok rupa cuping telingan beliau…..

Ohsenyum : (Video) Aksi Kantoi Dalam Cyber Cafe


Rakaman CCTV di bawah menujukkan sepasang kekasih dua sejoli yang ‘terlalu sayang menyangi’ tanpa mengira halal dan haram. Inilah namanya kalau dah nafsu….mana-mana tempat pun dia langgar.


Kalau pun suami isteri pun, carilah tempat yang selesa…..tapi mustahil suami isteri kan…..jom tengok video ini...sebelum di delete.....maklumlah Youtube!!

11 August 2014

Ohsenym : (9 Gambar) Gaya Manusia Di Kawasan Pantai


Macam-macam gaya.....ada yang melucukan ada yang pelik...jom tengok sepenuhnya.....

Osenyum : Pengorbanan Seorang Ayah


Ayah yang terbaik lah.......jadi anak ok.....

Ohsenyum : Macam Inikah Aweks Kita



Hebat aweks negara kita ini....tengok ini....

Ohsenyum : Budak Perempuan Yang Terlampau


Seorang budak perempuan yang elok bertudung litup dan berbaju kurung kelihatan selamba sahaja melakukan aksi lucah bersama objek menyerupai kemaluan lelaki (dildo).

8 August 2014

Ohsenyum : Cara Elak Kereta Dicuri


kepada siapa-siapa yang kerap kali dicuri keretanya.....mungkin cara ini dapat membantu......

Ohsenyum : Aweks Hot Siapa Berani Dekat


memang hot........tapi menakutkan....berani dekat???? 

Ohsenyum : (8 Gambar) Hasil Dari Makeup Artis Hollywood


tengok cara artis Hollywood makeup....jauh beza..dari asal....!!
Doug Jones, Pan’s Labyrinth

Ohsenyum : (2 Gambar) Kucing Yang Terlalu Letih


 Pelik sungguh kucing ini..........nak tahu jom tengok sepenuhnya

Ohsenyum : (4 Gambar) Orang Kaya Yang Terlampau Baju Emas



Seorang usahawan tekstil yang menjadi kaya dengan empayar perniagaan kainnya, mempunyai cara tersendiri untuk memberitahu dunia akan kekayaannya itu, iaitu dengan menghasilkan baju yang diperbuat daripada emas tulen.


Pankaj Parakh yang tidak mempunyai sebarang pendidikan tinggi itu telah mereka baju kemeja yang disalut dengan emas seberat empat kilogram.Bagi tujuan itu dia membelanjakan lebih RM600,000 untuk membeli emas, dia kemudiannya menjadikan emas itu sebagai kemeja keemasan.

7 August 2014

Ohsenyum : (3 Gambar) Rupa Lelaki 60 Tahun Yang Diidamkan



Lelaki ini berusia 60 tahun…kalau di Malaysia dia layak memohon bantuan warga emas dijabatan kebajikan ….itu kalau lihat pada wajah dan usia lelaki ini. Tapi…..nak tahu apa yang hebatnya warga emas ini???? Jom tengok sepenuhnya….

Ohsenyum : (10 Gambar) Ragam Penumpang Pesawat Pelik-Pelik


Tengok lah ragam penumpang ini....macam-macam ada......!!

Ohsenyum : (8 Gambar) Gaya Seorang Ayah Menghibur Anak Perempuannya


Seorang ayah yang kreatif lebih dikenali sebagai Chihiro bersama dengan anak perempuannya dalam sebuah bilik mandi. Pelbagai cosplay dan gaya yang menarik Chihiro lakukan untuk menghibur anak perempuannya…..jom kita lihat sepenuhnya…..

Ohsenyum : (3 Gambar & Video)Tarian Nakal Seksi Oleh Pelari Dunia Wanita


Atlet Australia, Sally Pearson diketahui merangkul pingat emas dalam acara larian 100m berpagar wanita pada Sukan Komanwel ke-20 Glasgow 2014 pada 1 Ogos lepas.
Beliau merupakan atlet lumba lari terkenal dunia dan kemenangan pingat emas di Glasgow, Scotland itu merupakan pingat emas keempat dalam kejohanan besar.


Bagaimanapun dalam acara itu, kebanyakan penonton tidak terlalu memberi perhatian kepada beliau sebaliknya memberi tumpuan kepada pelari yang menduduki tempat kelima iaitu Michelle Jenneke.

6 August 2014

Tak Leh Senyum : (4 Gambar) Wanita Bunuh Diri Yang Mengerikan


Kes ini berlaku diluar negara......entah kenapa dia bunuh diri.....ngeri oooo!! lagi ngeri gambar terakhir...jom tengok!!

AMARAN : JANGAN TENGOK KALAU TAK BERANI !!!!

Ohsenyum : (10 Gambar) Senyum Jelah Part 65



Macam-macam hal......senyum jelah....

Ohsenyum : Mike Mouse Jadi Tempat Melepas Nafsu


Patung mike mouse ini dijumpai dalam beg plastik berwarna hitam....kenapa mike mouse dibuat sebegini rupa????....manusia gila nafsu....!!

Ohsenyum : (9 Gambar) Cara Masak Yang Pelik Dan Menggelikan


Ini cara masak yang menggelikan....siapa berani buat?? sangat mudah......sedap tu tak pasti lagi....!!

5 August 2014

Tak Leh Senyum : Manusia Hilang Wajah Mengerikan


Ini mungkin beda siasat tengah dijalankan....atau penjenayah yang buat...entahlah. Tapi ngeri ooooo.....

AMARAN : GAMBAR INI SANGAT NGERI...JANGAN TENGOK KALAU TAK BERANI!!!

Ohsenyum : (4 Gambar) Wajah Mayat 5,000 Tahun Yang Lalu


Di Alps, pada tahun 1991, mereka telah menemui mayat seorang lelaki yang hidup 5,000 tahun dahulu. Keadaan mayat tersebut agak baik dipelihara dan baru-baru ini ahli-ahli sains telah membuat keputusan untuk mencipta rupa atau wajah manusia pada mayat tersebut….jom kita lihat rupa mayat pada 5,000 tahun yang lalu…mana tahu korang kenal kan…..

Ohsenyum : (8 Gambar) Senyum Jelah Part 65


Macam-macam ada.....jom tengok...

4 August 2014

Ohsenyum : Cara Zaman Dulu Cabut Gigi


Macam ini lah zaman dulu cabut gigi......ye lah nak p jumpa doktor..bayarannya mahal....!!

Ohsenyum : (Video) Pegawai Polis Gaduh Sampai Buka Baju




Kini terdapat pula rakaman pergaduhan melibatkan pegawai kanan polis yang giat beredar di laman-laman sosial. Ia dipercayai dirakam secara curi-curi oleh seorang anggota polis di sebuah balai.

Dalam rakaman, dapat dilihat dan didengar pegawai kanan berpangkat DSP memaki hamun seorang ASP menggunakan bahasa kesat selepas mendakwa ASP tersebut memprovok dirinya dengan mengangkat kerusi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...