30 June 2014

Ohsenyum : (6 Gambar) Ikan Paus Dipotong Depan Kanak-kanak


Ini berlaku di negara Jepun....cara mendidik anak-anak mereka......dengan memotong ikan paus dihapanan mereka. Pelik juga cara pembelajaran negara sana ye....!

Ohsenyum : Produk Khas Untuk Sang Suami


Jika isteri  suka jalan...atau keluar rumah....mungkin  dengan produk ini..dapat membantu suami anda.....terutamanya tengah malam....

Ohsenyum : Tokok Ahli Politik Dulu Dan Sekarang


27 June 2014

Ohsenyum :(4 Gambar) Bogel Bersama Ikan


nampak macam cool kan....tapi baunya tu....peeeee...!! seni kata kan!

Ohsenyum : Kereta Mewah Yang Terbiar



Ini berlaku di Dubai, kereta mewah terbiar...tanpa tuan punya kereta. Baik juga rakyat dubai ini...kereta mewah..dorang tak kacau. Kalau kat sini...halang dah spot rim.....

Tak Leh Senyum : (6 Gambar) Ketumbuhan Dikepala


Satu kaedah perubatan luar biasa dilakukan ke atas seorang lelaki yang mempunyai ketumbuhan besar di kepala.Kepala Chris Stoyanov dimasukkan cecair secara beransur-ansur sehingga cairan itu memenuhi ruang di dalam kepalanya.

Ohsenyum : (4 Gambar) Berat Badan Lelaki 400kg



Berat badan lelaki ini lebih kurang 400kg, dan ianya sangat membebankan....bergerak pun susah.Jom tengok hasil x-ray lelaki gemuk ini.......

26 June 2014

Ohsenyum : Aweks Terlalu Seksi


Cute gila aweks ini....siapa nak kahwin dengan dia?????

Ohsenyum : (8 Gambar) Patung Pakaian Yang Pelik


Macam-macam ada....mungkin salah buat kot...???

Ohsenyum : (10 Gambar) Cara Menyelesaikan Masalah


Mereka yang bijak luar biasa......

Tak Leh Senyum : (5 Gambar) Cara Menjual Anjing Di China


Ini adalah salah satu cara menjual anjing yang unik. Lelaki ini akan mencari anjing jalanan, dan menyeksanya dihadapan orang ramai. Orang yang simpati dengan anjing ini, akan cuba membeli…..mudah kan!! Itulah dunia sekarang…..jom tengok sepenuhnya…

24 June 2014

Tak Leh Senyum : Kecederaan Paling Teruk Dan Ngeri


 Memang ngeri oooo....teruk....!! kena biji mata buta ooooo....jom tengok sepenuhnya....


AMARAN : JANGAN TENGOK KALAU ANDA TAK BERANI OK!!!

Ohsenyum (8 Gambar) Pembedahan Plastik Yang FAIL


Masa muda mungkin mereka ini kelihatan cantik.....tapi dah tua..kesan dari pembedahan plastik tu, menyebabkan muka mereka......huhuhu..Ngeri ooooo!! jom tengok....

Ohsenyum : (10 Gambar) Anjing Paling Hodoh Di Dunia


Pertandingan anjing paling hodoh di dunia atau dikenai sebagai “Mr Ugly Dog World”. Pertanding ini dibuat di California. Jom tengok pemenangnya..

23 June 2014

Ohsenyum : Lelaki Paling Berani


Nampak macam ok je kan....jom tengok sepenuhnya.....!! gila lah.....

Ohsenyum : (2 Gambar) Pakaian Artis Luar Negara Yang Pelik


dunia kita semakin pelik.......tengok ini....eeee....

Ohsenyum : Hebat Orang Tua Ini


Hebat orang tua ini....tak perlu pikir panjang.....!! jom tengok kehebatan orang tua ini....anda berani buat?? 

Ohsenyum : (4 Gambar) Perubahan Besar Hanya Kerna Makeup


Seorang wanita korea berusia 40 an, berubah menjadi wanita cantik hanya kerna makeup.....sungguh jauh perbezaannya..jom tengok sepenuhnya!!

19 June 2014

Ohsenyum : Aweks Liar Di Hutan


adakah aweks ini rekaan semata-mata....atau ianya benar-benar wujud??? 

Ohsenyum : Cara Guna Kotex Pads Untuk Lelaki


lelaki pun boleh guna kotex pads tau.......nak tahu?? jom tengok sepenuhnya.....!!

Ohsenyum : (4 Gambar) Juara Bina Badan Yang Mengagumkan


Inilah juara bina badan di russia....seorang yang gagah....apa yang mengagumkan?? jom tengok sepenuhnya....macam tak caya je.....!!
Add caption

Ohsenyum : (4 Gambar) Cara Lelaki Gemuk Keluar Rumah


Seorang lelaki yang berat 248 kilogram buat pertama kali dalam masa tiga tahun keluar dari apartmennya selepas anggota bomba mengangkatnya mengguna cadar.Hang Hang, 20, tidak mampu meninggalkan rumahnya di wilayah Liaoning kerana saiz terlalu gemuk. Hang yang ketagih makanan bergula seperti pankek, akhirnya berjaya keluar dari rumahnya dengan bantuan anggota bomba.

17 June 2014

Ohsenyum : (8 Gambar) Perbezaan 90an Dengan Zaman Sekarang


Jom tengok perubahaan zaman 90an dan zaman sekarang........!!! 


Ohsenyum : (10 Gambar) Kartun Zaman Dulu Dan Sekarang



kartu zaman dulu dan sekarang....sangat berbeza....tak tahu lagi 10 tahun akan datang....!! jom tengok sepenuhnya....

Ohsenyum : (19 Gambar) Inilah Gaya Anak Orang Kaya



Inilah gaya kehidupan anak jutawan English..gambar ini dapat diprofile beliau….macam-macam ada…..Lamborghini, Ferrari, Maserati, jet peribadi, dan banyak lagi. Macam tak caya kan…..jom tengok gaya anak jutawan… 

16 June 2014

Ohsenyum : (10 Gambar) Otak Kuning Yang Berbahaya


Cepat korang tangkap kan...hebat!!! jom tengok yang lain-lain.....

Ohsenyum : (10 Gambar) Cara Berselfi Yang Tak Sepatutnya


pengajaran, kalau korang nak berselfi ......cuba perhatikan gambar ini betul-betul.....!!

Ohsenyum : (Video) Akis Aweks Seksi Jepun



susah nak dapat video macam ini.....menurut maklumat, wanita ini sedang dirakam oleh teman lelakinya...Maklumlah jepun....ada je idea dorang yang bukan-bukan....jom tengok aksi mereka. 

Ohsenyum : (10 Gambar) Cara Penuaian Paling Hebat


Ini adalah cara baru penuaian sayur....memang terbaik lah!!!....jom tengok apa yang uniknya teknologi baru ini....

13 June 2014

Ohsenyum : Baju Paling Hot Dan Terlampau


Siapa nak pakai baju macam ini ooooo.....ada berani? Gila lah!

Ohsenyum : (8 Gambar) Festival Muzik Yang Terlampau


tengok tu....mereka gembir dan menderita......ini namanya pesta????...baik tak paya buat....kan!

Ohsenyum : (14 Gambar) Menariknya Di Majlis Perkahwinan Mereka


Majlis Perkahwinan yang mengecewakan. Pasangan ini terpaksa meninggalkan kawasan tersebut dan menghentikan majlis perkahwinan mereka….disebabkan berlaku kebakaran. Namun Josh Newton, seorang jurugambar perkahwinan tersebut….mengambil keputusan untuk menggunakan peluang itu menghasilkan gambar pasangan pengantin yang lebih menarik…jom tengok keadaan majlis tersebut….

Ohsenyum : (8 Gambar) Semasa Fifa Di Negara Brazil


Bestnya Fifa di Brazil....tapi ada yang gembir ada yang sedih....kan!!

12 June 2014

Ohsenyum : (7 Gambar) Aksi Bola Tampar Yang Hot


Kalau digelapkan gambar ini pada tempat-tempat tertentu....nampak macam berbogel pula kan....!!

Ohsenyum : (4 Gambar) Akibat Langgar Lembu



kalau tuan kereta ini nak buat repot kemalangan....memang sesuai gambar ini......semua ada!! Jom tengok kenderaan ini....

Ohsenyum : (9 Gambar) Anjing Pelik Tanpa Leher


Lihatlah keunikan anjing ini…..sebenarnya anjing ini mengalami kecacatan yang serius. Walau pun cacat, penjaga anjing ini Dillenbek Kim sanggup menjaganya. Anjing ini kian popular di seluruh internet….jom tengok anjing ini………

Ohsenyum : (10 Gambar) Kenderaan Pelik Di Atas Jalan Raya


Macam-macam ada....janji dapat jalan ok lah kan!!!

11 June 2014

Ohsenyum : Kelebihan Lelaki Tinggi



Tinggi gila orang ini...bertua aweks dapat dia ini....tak tidur malam dibuatnya....!!

Ohsenyum : (5 Gambar) Wanita Yang Bernasib Baik



Kes ini berlaku di Georgia, wanita hampir maut…akibat kemalangan jalan raya, yang melibatkan lori. Wanita ini memandu kereta Nissan, mujur dia terselamat tanpa mengalami kecederaan….jom tengok kemalangan yang bernasib baik ini!!

Ohsenyum : (10 Gambar) Kereta Khas Untuk Majlis Perkahwinan



Siapa nak guna kereta macam ini..di majlis perkahwinan korang......??

Tak Leh Senyum : (8 Gambar) Kemalangan Motorsikal Yang Ngeri


Kemalangan ini berlaku di Kutuzov Avenue Russia. Motorsikal ini adalah jenis Kawasaki yang berkuasa tinggi. Menurut saksi motorsikal ini menunggan dengan laju, kira-kira 200 Km/j. Dan dia terlanggar dengan lori dibahagian tayar lori….penunggang motorsikal tersebut maut ditempat kejadiaan. Jom tengok keadaan motorsikal tu…..ngeri ooooo!

10 June 2014

Ohsenyum : Ada Apa Kat Tangan Orang Tua Ini??


eee...apa benda tu kat tangan dia??? jom lihat sepenuhnya..........

Ohsenyum : (4 Gambar) Aweks Yang Terlampau Hot


Gilalah...sebesar macam tu nak buat apa???.....bukan ori pun....!!

Ohsenyum : (10 Gambar) Jenis Rambut Yang Pelik Dan Menarik


tak tahu kenapa dorang nak gaya rambut macam ini.....mungkin lain dari pada yang lain

Ohsenyum : (10 Gambar) Kapal Layar Yang Mewah Musnah


Kapal Layar yang mewah dan bernilai $ 6 Juta. Dalam kapal layar ini, terdapat pelbagai peralatan kemudahan untuk digunakan sepanjang perjalanan di dasar lautan. Namun nila yang $ 6 juta ini, hangus dalam sekelip mata…..nak tahu macam mana?? Jom tengok sepenuhnya….


6 June 2014

Ohsenyum : (2 Gambar) Hasil Pergaduhan Ngeri


Inilah hasil dari pergaduhan.....ngeri ooooo!!

Ohsenyum : (Video) Lelaki Isap Sesuatu



Lelaki gersang....apa yang dia isap tu...gilalah!!

5 June 2014

Ohsenyum : Cara Elak Dari Kena Banjir


Tengok tu buat rumah atas bukit....

Ohsenyum : Apa Bomba Malaysia Ini Buat???


 Tengok tu, apa bomba Malaysia ini buat..depan rumah ini.....ada apa didalam pokok bunga tu??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...