Help Me Pageviews Until 50M

30 May 2014

Ohsenyum : (11 Gambar) Cara Mengorat Perempuan Yang Pelik




Biasanya kalau kita memikat perempuan, kita guna cara yang romentik, bagi bunga, makan malam dengan hiasan lilin. Tetapi berbeza dengan cara mereka yang tinggal di Selatan Ethiopia Omo River Valley.  “Dong” adalah satu pertempuran yang diadakan selepas musim menuai, untuk menyertai Dong ini, kaum lelaki perlu meminum dua liter darah segar. Dan pemenang “Dong” akan memilih mana-mana gadis yang dia inginkan dan berkahwin dengan gadis tersebut.

Pertempuran “Dong” sangat ganas sehinggakan ramai peserta yang cedera dan ada juga yang mati. Mereka akan bertempur menggunakan kayu yang tajam. Jom tengok budaya mereka ini……

Ohsenyum : (9 Gambar) Jumpa Benda Pelik Di Tandas


Macam macam ada.......

Ohsenyum : Cara Terbaru Berselfie


kepada yang tidak berkemampuan seperti aku...korang boleh buat cara ini...berselfie dengan bijak...I like it

Tak Leh Senyum : Video Kanak-kanak Dipenggal



Menyedihkan apabila seorang kanak-kanak perempuan ditemui mati dalam keadaan kepalanya bercerai dari badan di tepi Sungai Klang berhampiran Stesen Komuter Kuala Lumpur, Jalan Hishamuddin di sini, malam tadi.

29 May 2014

Ohsenyum : Apa Peliknya Dengan Lelaki Ini???


mmmm...kenapa dengan lelaki ini??? ada apa dengan dia....apa yang dia pegang tu??? jom tengok.....

Ohsenyum : (8 Gambar) Mereka Yang Sangat Kreatif


Kalau ada jual kat Malaysia......kan bagus....

Ohsenyum : Iklan Aircon Paling WTF


Memang WTF lah......jom tengok apa dia?

Ohsenyum : Aweks Tengah Mandi


ini  nak p mana ini??? berenang-renang....

28 May 2014

Ohsenyum : Cuba Teka Apa Ini?



apa benda ini ek? macam pernah nampak tapi di mana ye?

Ohsenyum : (10 Gambar) Wanita Makin Tua Makin Hot, Nak Bukti??



Christina Matys seorang ibu yang berusia 56 tahun. Dia perna mengalami serangan jantung tapi terselamat. Ini gambar Matys, berat badannya ketika ini 140 Kg, Matys sanggup mengeluarkan duit sebanyak $ 50 466 dolor untuk melakukan pembedahan plastik sehingga berat badanya menjadi 86.8 Kg. Jom tengok hasil pembedahan pelastik Christina Matys…..

Ohsenyum : Ini Kucing Ke Apa Ini???


Korang tahu apa benda ini???

Ohsenyum : (10 Gambar) Haiwan Peliharan Paling Cool



Janice Haley berusia 57 tahun, berasal di Orlando Florida. Dia memiliki haiwan peliharaan yang luar biasa. Bestnya kalau ada satu ekor kat rumah macam ini…… Nak tahu apa dia jom tengok sepenuhnya….

27 May 2014

Ohsenyum : Gambar Yang Seribu Perasaan


seribu soalan dan perasaan akan wujud di fikirkan korang setelah melihat gambar ini....!! jom tengok apa dia??

Ohsenyum : (10 Gambar) Hanya Di Asia Yang Pelik Pelik



Orang asia ini memang pelik pelik...sebab..perbezaan budaya...kan!!! tengok ini....

Ohsenyum : (7 Gambar) Bahayanya Lembu Jantan


Ini hanya berlaku di Sepanyol, perlawanan antara manusia dengan lembu “ Bullfights”…jom tengok kecederaan manusia akibat berlawan dengan lembu

Ohsenyum : (7 Gambar) Cara Menyeberani Sungai Yang Menyakitkan


Pasang Kiev sanggup menyeberangi Sungai Dnieper dengan cara yang menyakitkan. Dengan kelajuan 60 km/j dan sejauh 352 meter, gila lah..jom tengok cara mereka menyeberangi sungai Dnieper ini….

26 May 2014

Ohsenyum : Kalau Kena Ini Peeeeeee Ngeri Oooooo



ngeri ooooo...kalau kena...tak terkata.......!!

Tak Leh Senyum : (4 Gambar) Wanita Tertusuk Pagar



Laaaaa kasian wanita ini….dia sebenarnya nak cepat, so dia cari jalan paling dekatlah. Dengan memanjat pagar,tetapi gagal….mungkin nak cepat sangat!! Tengok apa dah jadi…….

Ohsenyum : Kereta Mercedes Benz


Sayangnya kereta Mercedes Benz di buat macam ini. Inilah akibat parking tak betul....walau pun kaya..tapi parking lah dengan cara yang betul...... tengok apa dah jadi...

Ohsenyum : (5 Gambar) Pecah Rekod Dunia



Kung fu Huo En Hu menunjukkan kemahiran yang luar biasa di hadapan orang ramai. Kemahiran ini menjadi dia popular dan membawa rekod dunia…lihat jarinya…..issss…..memang hebat!

22 May 2014

Ohsenyum : Keajaiban Berlaku



Peeee....ada ke aweks macam ini????

Ohsenyum : (8 Gambar) Cara Gadis Memburu Binatang



Seorang wanita berusia 30 tahun, dikenali sebagai Christy Pisani. Pada usia 4 tahun, Christy perna menggunakan senapang betul. Namun kini dia lebih mengemari menggunakkan panah untuk memburu binatang. Jom tengok hasil buraan wanita ini…dengan panahnya….

Tak Leh Senyum : (5 Gambar) Ngeri Lengan Koyak


Tangan tercucuk di besi pagar di SMK Rantau Panjang. Anggota Bomba menggunakan Hydraulic Cutter untuk memotong besi seterusnya mangsa diserahkan kepada pihak Ambulan. Memang ngeri sesiapa sahaja yang melihat gambar di atas pasti tertanya-tanya, “Macam mana sampai boleh jadi macam ini?” 

Ohsenyum : Akibat Kena Bola Golf


Inilah akibat terkena bola golf....ngeri ooooo...bolehnya ye!

21 May 2014

Ohsenyum : Ikan Paling Unik Dan Menarik


Susah nak dapat ikan macam ini.....!!

Ohsenyum : Aweks Berpakaian Hot


Tu dia....hot sangat!!....inilah pakaian zaman sekarang.....

Ohsenyum : Rim Kereta BMW Besar Gila!!!


Ini rim kereta yang terlampau......gila lah!!

Ohsenyum : (10 Orang) Orang -orang Yang Pelik


Bukan nak menghina atau apa......hanya hiburan semata-mata...ok!

20 May 2014

Ohsenyum : Akis Terlampau Di Depan Kedai 7 Eleven


Pelik juga.....apa orang tu buat......ngeri oooo!! 

Ohsenyum : (8 Gambar0 Inai Dibuat Di Kepala


Di Kanada Inai adalah salah satu cara memberi semangat kepada wanita terutamanya yang mengalami kancer. Kebanyakkan wanita di sana kehilangan rambut setelah mendapatkan rawatan kenoterapi. Dan untuk memberi semangat mereka semula, Inai akan diukur dikepala mereka…..nampak cantikkan!!.....jom tengok sepenuhnya…

Ohsenyum : (7 Gambar) Kehidupan Gay Yang Ngeri



Inilah Conchita Wurst penyanyi yang popular bersama suami beliau Jacques Patriaque yang berasal dari Perancis. Dan ini adalah rumah mereka….cantik kan….dunia nak kiamat….jom tengok sepenuhnya..
Conchita Wurst wanita berjanggut dan suaminya Jacques Patriaque  

Ohsenyum : (4 Gambar) Kehidupan Artis Seni Tatto Yang Ngeri


Beginilah kehidupan pekerja tukang tatto....sanggup buat apa saja demi kemahuan costumer....jom tengok apa yang ngerinya....! 

Ohsenyum : (3 Gambar) Polis Trafik Di China


Disebabkan masalah kesesakan kenderaan di china, Polis trafik terpaksa menggunakan penapis khas untuk melindungi mereka daripada asap kereta yang teruk. Jom tengok keadaan polis trafik tu…..

19 May 2014

Ohsenyum : Beza Dunia Dulu Dan Sekarang


Ini pada zaman dulu........hebat!! seksi.....gagah...manakalah zaman sekarang...


Ohsenyum : (5 Gambar) Baju WTF Elek Dari Di Raba


Urban Armour rekaan Kathleen McDermott ialah baju yang boleh berubah bagi mengelakkan anda diraba ketika menaiki pengangkutan awam. Beliau mendapat idea untuk mencipta skirt yang boleh dikembangkan bagi mengelakkan tangan gatai mat raba ini selepas membaca laporan masalah molestation yang dihadapi wanita moden. Pada posisi terbuka tiada masalah pervert menggesalkan diri mereka pada tubuh pemakai.

Ohsenyum : (3 Gambar) Tanda Pelik Di Punggungnya


ketika mabuk bersama rakan-rakannya, dengan tidak sengajah dia terjatuh di atas meja dan memyebabkan lebab seperti ini. Iebamnya berbentuk malaikat……jom tengok sepenuhnya…

Ohsenyum : (8 Gambar) Sanggup Jadi Pelacur Walau Tua


Inilah pelacur tua, yang mempunyai 3 orang anak. Claudette tinggal dikawasan Switzerland, terpaksa melacurkan dirinya demi mencari sesuap nasi. Bagi Claudette dia sangat gembir dengan kerjanya sekarang. Jom tengok pelacur tua ini…..

16 May 2014

Ohsenyum : (10 Gambar) Awek Nampal Hot Dengan Cosplay



Kali ini.....perempuan dengan cosplay yang hot.....segarkan mata anda....!!

Ohsenyum : Ini Belajar Ke Apa Ini?


mungkin cara ini dapat membantu korang fokus dalam pelajaran......!! jom tengok cara dia belajar, terbaik!!!

Ohsenyum : (4 Gambar) Kemalangan Lori Yang Ngeri



 Kemalangan lori ini berlaku di Jiangsu Shanghai. Akibat kegagalan mengawal lori, lori tersebut jatuh diselekoh jalan. Mujur pemandunya tidak cedera….tapi ada yang mati. Jom tengok keadaan lori tersebut……

Ohsenyum : Hanya Di Malaysia


peeee......menu makanan dan harganya......!! murah sangat!

Ohsenyum : (10 Gambar) Apa Yang Wanita Mengandung Ini Buat


Perempuan ini seorang yang berani dan kuat!!....time mengandung pun dia hebat!! nak tahu dia buat apa?? jom tengok...

14 May 2014

Ohsenyum : Aweks Hot Seluar Ketat


peee tu dia....ketat...sampai nampak bentuknya....isssss!!

Ohsenyum : (8 Gambar) Tangkap Ikan Keli Guna Tangan


Ini adalah salah satu pertandingan di Bandar Pauls Valley, Okla. Nelayan akan diberi masa selama 24 jam untuk mendapatkan ikan keli yang terbesar. Tetapi mereka kena menggunakan tanggan mereka untuk menangkap ikan keli ini. Jurugambar Matt Reinvoters telah pergi ke kawasan tersebut dan mengambil gambar peserta pertandingan bersama ikan keli merek…jom tengok!! Besar gila ikan keli……



Ohsenyum : (8 Gambar) Apa Dah Jadi Dah?


Ini modified yang terlampau.....jom tengok yang lain!!

Ohsenyum : (10 Gambar) Wajah Baby Yang Melucukan


Inilah wajah baby bila dilukis kening..misai, jangut.....jom tengok sepenuhnya.....comel dan pelik!!

13 May 2014

Ohsenyum : (9 Gambar) Apa Yang Menariknya Perhimpunan Ini??


Kadang kala...ada yang lagi menarik daripada melihat perhimpunan ini....jom kita tengok!!!

Ohsenyum : (7 Gambar) Konsert Artis Hollywood Yang Terlampau


Apa yang terlampau???? korang tengok dan nilai sendiri.....!!

Ohsenyum : (6 Gambar) Inilah Kabel Elektrik 1,400 Megawatt


Ini adalah kabel untuk 1,400 megawatt elektrik yang menghubungkan antara Jerman dan Norway. Kabel ini dibuat bertujuan untuk mengwujudkan bekalan elektrik yang stabil antara kedua-dua negara. Dan Projek ini dilaburkan lebih kurang 2.0 Bilion Eur 

Ohsenyum : (9 Gambar) Menarik Dan Kebetulan


nampak macam pelik kan.....!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...