31 March 2014

Ohsenyum : Daging Paling Sedap Di Dunia



Harga pun berpatutan.....pastikan isteri anda pandai masak...

Ohsenyum : (8 Gambar) Lukisan Badan Yang Menarik


Juling mata tengok......pelik? menarik?....

Ohsenyum : Apa Yang Hebatnya Lelaki Ini???


Tengok wajah..macam kenal.....tapi cuba korang perhatiankan gambar ini betul-betul.....jom tengok gambar sepenuhnya...

Ohsenyum : (10 Gambar) Best Costumes Ever


Inilah costumes terbaik yang perna anda lihat.......!! Ini kali lah....

28 March 2014

Ohsenyum : (7 Gambar) Menariknya Tentang Ular


Kalau lah korang terjumpa ular time macam ini....peee...

Ohsenyum : Tattoos Street Fighter Yang Menarik


Ini baru dia....

Ohsenyum : (7 Gambar) Parking Kereta Yang Fail


4 Wanita dalam kereta Range Rover Sport ini cuba parking...tetapi gagal….terus menjunam….nasib baik selamat….jom tengok kenderaan mereka ini…. 

Ohsenyum : (10 Gambar) Rekaan Basikal Yang Unik Dan Menarik


memang terbaik rekaan basikal ini......ada banyak lagi rekaan basikal yang unik...jom tengok!

Ohsenyum : (7 Gambar & Video) Lelaki Bertukar Menjadi Wanita



Katella Dash berusia 38 tahun berasal dari Minneapolis, Amerika Syarikat. Beliau dilahirkan sebagai seorang lelaki tetapi telah menjalani pembedahan pertukaran jantina pada usia 23 tahun. Beliau telah membelanjakan $ 99,000 (£ 60,000) untuk pembedahan plastik bagi kelihatan wanita. Buah dada beliau juga dibesarkan menjadi saiz 38, walau pun dia memiliki buah dada besar….Katella masih lagi inginkan yang lebih besar, namun doctor tidak mengizikan kerana terlalu berbahaya bagi dirinya.

Jom tengok rupa lelaki menjadi wanita…..

27 March 2014

Ohsenyum : Aweks Paling Hot


Hot....sangat.....sampai nampak seluar dalam nya...isssss!

Ohsenyum : (3 Gambar) Tikus Raksasa Berukuran 15 Inci


Tikus sepanjang 15 inci telah berjaya ditangkap oleh keluarga Bengtsson-korsas di kediamannya.  Keluarga ini mula menyedari ada sesuatu yang tidak kena apabila kucing milik mereka enggan masuk ke dapur mereka di Solna, barat laut Stockholm.

Tikus ini tinggal di belakang mesih basuh pinggan mereka. Tikus ini juga telah merosakan batang pain dan memyebabkan kebocoran. Hebat bukan tikus ini…besar gila…..tengok ini….

Ohsenyum : (6 Gambar) Siapa Nak Jadi Suami Kepada Wanita Ini?


Korang nak??? kalau dapat anak tentu sihat....maklumlah ibunya pun sihat......itu pun kalau nak memperisterikan dia lah!

Ohsenyum : (5 Gambar) Agak-agak Lah


Ini kali lah.....

26 March 2014

Ohsenyum : (5 Gambar) Cuba Teka Siapa Abang Pada Lelaki Ini??


Budak ini seorang model.....ada rupa model ke?? dia mempunyai seorang abang yang sangat popular di hollywood..korang pasti kenal abang lelaki ini....!! jom tengok siapa abang budak ini....!

Ohsenyum : (11 Gambar) Pakaian Lelaki Yang Meletop


Hampir 70% jumlah penduduk Congo`s mengalami paras kemiskinan. Walau pun begitu, mereka sanggup berbelanja $300 untuk membeli pakaian, malah ada yang sanggup loan di bank…hebat bukan. Kerana Fashion….jom tengok pakaian dorang yang cool….

Ohsenyum : (8 Gambar) Wanita Cantik Bercita-cita Menjadi Gemuk



Tammy Jung seorang  wanita yang berusia 23 tahun. Tammy bercita-cita ingin memiliki berat badan seberat 190 kg agar kelihatan comel dan seksi dalam dunia internet. Dan kini berat badan Tammy 94.4 kg,pelik bukan…setiap hari dia akan makan sebanyak 5,000 kalori sehari untuk mencapai cita-citanya. Jom tengok badan Tammy yang comel…sangat!!

25 March 2014

Ohsenyum : (4 Gambar) Koleksi Wajah Handsome Dan Cantik Gila


Mungkin korang pun berminat......jangan pandang luaran pandang lah dalaman..heheh

Ohsenyum : (7 Gambar) Pakaian Rihanna Masuk Air


Pelik juga artis Hollywood ini....nak popular semua nak di tayang....issss......artis malaysia nak ikut ke macam dorang ini.......

Ohsenyum : (8 Gambar) Selamat Walau Kemalangan Teruk


Kes ini berlaku di Afrika Selatan. Walau pun kemalangan teruk pemandunya Rooi Mahamuts terselamat tanpa kecederaan. Hebat bukan…..jom tengok kenderaan beliau…mana tahu korang nak beli..

Ohsenyum : (4 Gamabr) Pemandu Bas India Terbaik

Ini adalah salah seorang pemandu bas di negara India. Apa yang menariknya pemandu bas ini, dia menyediakan pelbagai buku bacaan dan TV di dalam kenderaannya. Malah ada Wifi  lagi tau......kau ada?

Ohsenyum : Seni Lah Sangat



seni lah sangat......macam ngeri ada lah!!! 

24 March 2014

Ohsenyum : Masalah Tak Ada Air


Ini kalau dah tak ada air....cara macam ini pun boleh kot.....!!

Ohsenyum : Cara Promosi Paling WTF Hanya Di Malaysia


Nampaknya Along makin pandai...cara promosi produk mereka....!! hebat!ternayata berkesan...

Tak Leh Senyum : 6 Fakat Mengenai Krew Pesawat Khianat




Ohsenyum : (3 Gambar) Kehidupan Mickey Mouse China


Demi mencari sesuap nasi......siapa kah yang di dalam Mickey Mouse ini???

Ohsenyum : Baju Bola Sepak Paling Popular Di Malaysia



Susah nak dapat baju bola macam ini.....siapa punya  group ini???? mesti hebat kan.....nama group pun menakutkan.....!! siapa berani lawan...

21 March 2014

Tak Leh Senyum : (8 Gambar) Kehidupan Sebenar Penduduk Miskin Di India


Inilah kehidupan penduduk miskin di India. Kita patut bersyukur negara kita tidak seperti mereka....sedih tengok keadaan mereka ini......demi mencari sesuap nasi..kan!

Ohsenyum : (4 Gambar) Mulut Penyu Yang Mengerikan


Penyu Belimbing (Leatherback Sea Turtle) mempunyai nama sains Dermochelys coriacea. Ini adalah mulut penyu belimbing yang sangat menakutkan dan mengerikan….tak sangkah mulut penyu macam ini….jom tengok!!

20 March 2014

Ohsenyum : Ini Baru Dia Panggang Yang Terbaik


Siapa lapar...jemput makan.....sungguh menyelerakan!

Ohsenyum : Buah Dada Aweks Dalam Bas


Kali ini..memang mantop......memang ORI dari wanita ini....!!

Ohsenyum : (10 Gambar & Gif) Harapan Dan Reality



Kadang kala..harapan kita setinggi gunung...tapi realitynya tidak....!!...mungkin perasan kot....!!!

Ohsenyum : (10 Gambar) Ianya Mustahil


Mustahil mereka boleh buat......mungkin boleh...kata orang slow-slow...lah!!

19 March 2014

Tak Leh Senyum : Apa Benda Ini???


Eee....apa benda di atas kepala tu ye.....??? siapa tahu...tolong....?? 

Ohsenyum : (4 Gambar & Video) Punggung Wanita Lebam




Rakaman video ini seorang model wanita (playboy) menjadi mangsa pada kelab Golf. Apabila DJ gagal memukul bola golf yang berada di punggung wanita ini, dan menyebabkan punggung wanita ini menjadi lebam. Jom kita tengok masa kejadian….

Ohsenyum : (14 Gambar) Tempat Menarik Dan Unik


Ini adalah gambar di sebuah kawasan yang menarik dan popular....dari jarak dekat dan jauh.....ternyat ianya berbeza...
The Great Pyramids of Giza


Ohsenyum : ( 11 Gambar) Kawan Baik Yang Menarik


Kawan baik, tak semestinya baik dengan kita kan....tengok ini..

Ohsenyum : Jalan-jalan Di Negara Australian


Siapa berani.....lah dekat dengan kereta ini???

18 March 2014

Ohsenyum : Seksi Tak Bertempat


Peee ini kali...memang seksi...buka semua...!!!...tapi tak bertempat!!!

Ohsenyum : Makan Dengan Sayur Baru Sedap


Kalau time makan.....tiba-tiba jumpa ini....peeee!!!.....

Ohsenyum : (12 Gambar) Cara Buat Sarapan Paling Enak


 memang sedap ooooo.....tengok je..belum rasa!!! korang mungkin boleh buat!! senang..nak tahu caranya...jom tengok ini!!


Ohsenyum : (6 Gambar) Burung Paling Pelik Dan Unik


Artis dari Itali Johannes Stoetter yang berusia 35 tahun. Johannes seorang pemenang (juara) dunia kerana lukisannya yang unik dan pelik. Nak tahu kenapa unik…jom tengok lukisannya…

Ohsenyum : Meja Snooker 2014



Ini kalau nak main.....susah nak menang ini.....!!

17 March 2014

Ohsenyum : Media Paling Bijak


biasalah mereka pun manusia juga kan......tidak lari dari kesilapan....


Tak Leh Senyum : ( 11 Gambar) Penderitaan Penagih



Dalam Gambar-Gambar ini kelihatan mereka begitu menderita dengan penyakit yang menimpanya. Mereka kelihatan putus asa, marah dan tidak tahu nak berbuat apa. Hanya raut penyesalan yang nampak di wajah mereka.Siapa pun berpotensi untuk dijangkiti penyakit ini lebih-lebih mereka yang suka melakukan seks bebas dan penggunaan ubat terlarang dengan jarum suntik.Sebelum semuanya terjadi, mulalah berfikir seribu kali jika terselit di dalam hati untuk melakukan hubungan seks bukan dengan pasangan yang sah atau menggunakan dadah.

Ingat mencegah adalah lebih baik dari mengubati. kegagalan daripada usaha pemulihan adalah kematian. Ada banyak hal yang jauh lebih baik untuk boleh kita akukan daripada memenuhi nafus yang membawa penderitaan sampai ke mati.

Ohsenyum : Konsert Metal Paling Gempak Di Dunia



 Memang gempak....metal paling ngeri di dunia....terbaik!!!

Tak Leh Senyum : Kapten Zaharie Sebagai Punca MH370 Hilang "Media Barat"



Spekulasi terbaru yang amat "kontra" dengan kehilangan pesawat MH370 kini muncul. Namun, apa yang menarik berita ini dikeluarkan oleh beberapa media barat yang terkenal seperti The Mirror dan The Mail. Melalui paparan muka hadapan akhbar The Mail keluaran 16 Mac 2014 telah menyiarkan berita mengenai kecenderungan politik Kapten Zaharie Ahmad Shah sebagai satu kemungkinan punca berlaku rampasan pesawat MH370.

Melalui artikel bertajuk "Doomed Airliner Pilot Was Political Fanatic", mendedahkan bahawa Kapten Zaharie merupakan penyokong ‘Obsesif' ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim. Kehilangan pesawat itu pula berlaku selepas keputusan kontroversi kes Mahkamah yang tidak memihak kepada Dato Seri Anwar dimana Mahkamah telah menjatuhkan hukuman penjara 5 tahun kepada ketua pembangkang itu.

14 March 2014

Ohsenyum : Gaya Seluar Yang WTF


Susah nak dapat seluar macam ini.......seluar ini sesuai khas untuk kaum wanita.....ada sebab-sebab tertentu...

Ohsenyum : (3 Gambar) Buang Orkid Paling Ngeri


Memang cantik...dimata...bunga orkid ini......

Ohsenyum : (Rakaman) Koleksi Wanita Cantik Berlidah Panjang



Tengok lidah mereka ini....macam lain je aku tengok...lidah panjang!! pelik.....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...