30 January 2014

Ohsenyum : Bawa Dia Jalan- Jalan


Bawa si dia jalan-jalan......hebat orang ini!!

Ohsenyum : (6 Gambar) Kemalangan Pelik Tapi Menarik


2 x 5 .....pelik-pelik....apa peliknya...tengok lah!!!

Tak Leh Senyum : (6 Gambar) Bencana Alam Yang Mengerikan




Di wilayah Selatan Itali berlaku bencana alam yang mengerikan penduduk kampong di sana. Walau pun berlaku bencana ngeri, tidak kecederaan yang dilaporkan. Tetapi kesan dari bencana alam ini amat menyedihkan….sangat teruk!! Nak tahu…??

Ohsenyum : 15 Filem Malayu Mendapat Kutipan Terburuk 2013



tak semua filem berjaya....kan!!...mungkin jalan cerita atau pelakon filem tu kurang menarik...apa pula pendapat korang???

Ohsenyum : (4 Gambar & 3 Gifs) Jangan Fikir Bukan-Bukan


hanya hiburan semata-mata...jangan fikir bukan-bukan..ye!!

29 January 2014

Tak Leh Senyum : (6 Gambar) Pembantu Rumah Didera Teruk


Erwina Sulistyaningsih (23) ialah seorang pembantu rumah yang bekerja di Hong Kong,. Beliau didera majikan beliau Lo Wan Tung . Erwina ditemui di lapangan terbang denga kesan luka dan lecur yang teruk di seluruh badan beliau. 

Ohsenyum : (8 Gambar) Perubahan Wajah Wanita Cantik Jadi Hodoh


Memang cantik wanita ini.....cantik bila dia jadi normal......nak tahu lebih lanjut...jom tengok wajah mereka...!!

Ohsenyum : (8 Gambar) Badan Je Besar Tapi...



Mereka berbadan besar..tapi sayang.....korang nilai lah sendiri ok!!

Ohsenyum : (5 Gambar) Penumpang Kapal Terbang Yang Pelik



Penerbangan dari Casablanca ke Abu Dhabi. Pelik juga penumpang kapal terbang ini….jom kita tengok apa yang peliknya…

Tak Leh Senyum : (2 Gambar) Guru Tuisyen Yang Terlampau



Akibat gagal menghafal A, B, C hingga Z dengan lancar apabila bacaan terhenti sekadar pada huruf D, seorang kanak-kanak lelaki berumur empat tahun didakwa dipukul guru tuisyen sehingga luka dan lebam di beberapa anggota badan.

28 January 2014

Ohsenyum : Pengajaran Kepada Lelaki Yang Playboy


Siapa lelaki yang suka sangat mempermainkan wanita.....inilah cara untuk ajar mereka.....!!...kira senang nak buka....satu bandar tahu ooooo!! kes ini berlaku di Russia

Ohsenyum : Rakaman Pengajaran Kereta Yang Doublepark


pengajaran kepada pemandu yang suka sangat doublepark.....kalau nak doublepark pun, pastikan pemandu di dalam kereta..atau jangan lama-lama sangat doublepark.....nanti jadi macam ini!!

Ohsenyum : (8 Gambar) Artis Hollywood Sebelum Terkenal


setiap manusia pasti perna mengalami kesusahan, kekecewaan...kesedihan dan banyak lagi....!! jom tengok...

Ohsenyum : (3 Gambar) Lelaki Mudah Sangat Ditipu


Kes?? macam ini seorang lelaki gatal ini, inginkan gambar wanita yang dikenalinya.....gambar dada wanita tersebut...jadi, wanita ini pun bagilah gambar dadanya pada lelaki gatal ini.....nak tahu apa cerita selanjutnya...jom tengok sepenuhnya....ok!

Ohsenyum : Pelan Damai Antara Anwar Ibrahim Dengan Datuk Seri Najib


Datuk Seri Najib Tun Razak berkata beliau akan mempertimbang cadangan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim kepada Barisan Nasional untuk bekerjasama dan bermuafakat ke arah ‘pelan damai’, dengan berunding bersama Jemaah Menteri.

Ohsenyum : (8 Gambar) Cuba Teka Berapa Umur Wanita Ini?



Nigella Lawson wanita yang terkenal di United Kingdom. Wanita ini dikenali sebagai English journalist, broadcaster, television personality, gourmet, and food writer. Nigella, sudah pun berkahwin dan mempunyai dua cahaya mata…soalannya…berapakah umur beliau????? Cuba teka…

27 January 2014

Ohsenyum : (3 Gambar) Rakaman Justin Bieber Di Dalam Mahkamah 2014



Penyanyi Justin Bieber ditahan kerana berlumba kereta dan memandu di bawah pengaruh alkohol dan dadah.Penahanan tersebut merupakan masalah terbaru yang mencemarkan imej penyanyi yang baru sahaja berusia 19 tahun itu.Pihak berkuasa polis berkata, Bieber memandu laju kereta jenis Lamborghi di jalan perumahan dan ditahan pada Khamis pukul 5 petang waktu Malaysia.

Ohsenyum : Ayam Jantan Yang Pelik


Pelik juga ayam jantan ini......nampak macam berpenyakit je....!!

Ohsenyum : (4 Gambar) Gadis Terkena Kilat


Kes berlaku di pantai Sao Paolo, sekumpulan gadis sedang leka bersuka ria di kawasan pantai Sao Paolo. Tiba-tiba salah seorang daripada mereka terkena kila, mengakibatkan dia pengsan..bukan terkena kot mungkin kila berlaku berdekatan dengan salah seorang gadis tersebut lalu pengsan. Mungkin lah…… kan!! 

Ohsenyum : (15 Gambar) Filem Yang Terlaku Di Malaysia 2013



Inilah antara filem buatan Malaysia yang laku pada tahun 2013. Sayang kan, filem "Vikingdom" buang duit jak...!!

Ohsenyum : (3 Gambar) Sebuah Pangsapuri Yang Pelik Di China


Ini berlaku di Negara china, di sebuah pangsapuri tingkat tiga di Wuhan, Hubei Province.  Teknik pengawet yang pelik, tidak diketahui daiging yang dia jemur. Namun penduduk dikawasan tersebut sudah biasa dengan kegiatan tersebut.

Kalau ada kat Negara kita….peeee….pencemaran bau tuuuu!!! Kan….

Ohsenyum : Inilah Anak Perempuan Arnold Schwarzenegger


Nama anak perempuan arnold Schwarzenegger ialah Katherine Schwarzenegger yang berumur 24 tahun. Boleh tahan…..

24 January 2014

Ohsenyum : Hebatnya Kaum Lelaki


Tengok lah kehebatan kaum lelaki......hanya orang tertentu boleh buat macam ini...!!

Ohsenyum : (7 Gambar) Pasangan Kekasih Yang Menarik


Emma Watson mempunyai seorang teman lelaki, namun disebabkan teman lelakinya ini lebih besar dan tinggi dari dia. Maka terciptalah photoshop yang menyebelahi Emma Watson. Jom kita tengok……
 

Ohsenyum : (8 Gambar) Arnab Jenis Angora Berbulu Tebal



Arnab Angora adalah salah satu jenis arnab tertua, dipercayai berasal dari Turki. Pada masa dulu pada abad ke 18, beberapa kapal berlabuh di Turki. Mereka ini dikenali sebagai Angora, disebabkan pakaian yang mereka guna sungguh luar biasa cantiknya.  Jadi sebelum mereka meninggalkan pelabuhan itu,mereka dibagi beberapa ekor arnab Angora. Jom kita tengok arnab Angora ini….

Tak Leh Senyum : (8 Gambar) Kemusnahan Yang Berlaku Di Dunia


Ini adalah antara kemusnahan yang berlaku di dunia...kita!!.....
Sebuah patung Hindu Tuhan Siva tenggelam di tengah-tengah air banjir di Ganges sungai, 17 Jun 2013

Ohsenyum : (8 Gambar) Keluarga Yang Terlampau


Keluarga terlampau erat ke... atau dah sesat???!! apa nak jadi dah dunia ini...issss

23 January 2014

Ohsenyum : Ada Berani Tunggang Motorsikal Macam Ini???


orang ini memang berani......gila lah!!

Ohsenyum : (4 Gambar) Kedai Shopping Yang Pelik Dan Menarik


Apa yang peliknya kedai ini???

Ohsenyum : (3 Gambar) Ikan Pelik Hanya Di New Zealand


Seorang nelayan dari New Zealand telah menangkap seekor ikan yang dikenali sebagai Salpa Maggiore. 

Tak Leh Senyum : (6 Gambar)Leher Seorang Lelaki Tercucuk 7 Batang Besi


Ngeri dan menakutkan, Sesiapa juga yang melihat Long Chao pasti tidak menyangka yang dia masih hidup meskipun lehernya tercucuk dengan tujuh batang besi.Kejadian berlaku ketika dia sedang bekerja membina bangunan.

AMARAN : JANGAN TENGOK KALAU ANDA TIDAK BERANI !!! OK!

Ohsenyum : (4 Gambar) Ada Apa Dengan Mangkok Tandas Ini?


Kalau masa nak buang air besar....tiba-tiba ternampak ini....!!! macam mana dia ada kat situ??

22 January 2014

Ohsenyum : Sembunyi Dalam Longkang Selama 3 Jam



Seorang peragut bersembunyi selama tiga jam dalam longkang selepas terjatuh dari motosikal ditunggang abangnya dipercayai akibat panik kerana dikejar orang ramai yang menyedari perbuatan mereka meragut seorang wanita di Lorong Melor di Jalan Mok Hee Tiang di Mentakab.

Tak Leh Senyum : Di Bakar Hidup-Hidup


Gambar Hiasan
“Saya nampak dia menyimbah sesuatu ke arah Saliza dan menyalakan api,” kata Som Dollah, 62, menceritakan nasib anaknya, Saliza Saidin, 29, yang melecur teruk di seluruh badan, dipercayai akibat dibakar bekas teman lelakinya.

17 January 2014

Ohsenyum : (9 Gambar) Operasi Menanam Ikan Paus Yang Besar


Seekor bangkai ikan paus yang besar dijumpai di pantai Uruguay pada 11 Januari 2014. Bau bangkai ikan paus ini sangat kuat, sahingga menganggu penduduk di kawasan tersebut. Dan pada 13 Januari, satu operasi telah dijalankan untuk menanam bangkai ikan paus yang besar ini di tapak pelupusan yang khas. Jom kita tengok cara mereka menanam bangkai ikan paus yang besar gila ini…………..

Ohsenyum : (8 Gambar) Mereka Antara Orang Yang Mahir


Mahir dari segi apa....tengok ini......!!!

Ohsenyum : (14 Gambar) Kisah Anjing Yang Luka Teruk



Kisah seekor anjing yang mengalami luka teruk di kawasan punggungnya. Anjing ini diselamatkan oleh seorang lelaki dengan bantuan rakan-rakannya. Jom kita tengok dari mula anjing itu ditemui hingga (anjing) dia sihat dan bahagia……

Ohsenyum : (5 Gambar) Pelakon Lucah Menderita Akibat Payu Dara Besar


Seorang pelakon filem lucah menderita sejak berbelas tahun lalu apabila implan payu daranya membesar seperti belon.Elizabeth Starr sudah menjalani 63 pembedahan untuk membetulkan payudaranya namun gagal membetulkan semula payu daranya.Doktor kini mencadangkan agar dia menjalani pembedahan mastectomy bagi menyelamatkan nyawanya.

Ohsenyum : (5 Gambar) Makanan Jatuh Dari Lori


Kes ini berlaku di jalan raya di Lanzhou Wilayah Gansu. Sebuah trak yang membawa makanan terbalik. Akibatnya, orang ramai yang tinggal dan berada di kawasan itu, berebut-rebut mengambil makanan yang jatuh dari trak. Polis cuba menghalang mereka mengambil makanan dengan menggunakan senjata, tetapi ia tidak berhasil. Jom tengok keadaannya…………

16 January 2014

Ohsenyum : Macam Inikah Rakyat Malaysia memandu ?


Memang berani.....tengok lah!

Ohsenyum : Anak Siapa Ini Terlampau WTF


dia ini nak promosi diri.....maklumlah..muka lawa tapi tak ada orang nak!! korang berminat??? ala jadi isteri ke dua je......!!!

Ohsenyum : (8 Gambar) Artis Hollywood Semakin Tua


biasalah, manusia.....semakin hari semakin tua! tapi kadang kala kita lupa....

Ohsenyum : (8 Gambar GIF) Sebelum Dan Selepas Photoshop


Tunggu dan lihat.......before and after.....edit!

Ohsenyum : (4 Gambar & 1 Video) Minum Air Kencing Lembu



 Di India mereka percaya bahawa jika minum air kencing lembu segar, ianya boleh mencegah daripada kanser. Mereka percaya bahawa lembu adalah haiwan suci oleh itu, air kencing lembu juga mempunyai kuasa atau kesan yang suci. Jairam Singhal seorang lelaki India yang berusia 42 tahun dan dia juga kerap kali minum air kencing lembu sejak 10 tahun yang lalu.

15 January 2014

Ohsenyum : Ini Orang Berani Mati


Memang berani orang ini...tak takut mati...sekali jatuh...kompom pergi selamanya...kalau tak pun...pergi hospital...!!! gila lah!!

Ohsenyum : (8 Gambar) Cara Ambil Gambar Paling WTF Part 2




Kali ini lagi pelik dari part 1......malah lagi agresif


Ohsenyum : Guna Pantung Pelik Untuk Jadi Wanita WTF



Mereka mendakwa, mereka seorang wanita sementara, dengan menggunakan anak patung yang boleh di sarung pada badan mereka. Mereka ini adalah terdiri daripada lelaki lembut, yang ingin menjadi seorang wanita.

Ohsenyum : (5 Gambar) Anak Ikan Paus Yang Menakutkan


Ini adalah ikan paus yang dilahirkan kembar yang cacat. Ikan paus kembar siam ini di temui di Mexico. Menurut Saintis ikan paus yang hamil telah diganggu oleh mutasi, dan akbiatnya anak ikan paus ini menjadi cacat. Pelik tapi benar……

Ohsenyum : (8 Gambar) Remaja 14 Tahun Paling Kuat Di Dunia


Jake Schellenschlager seorang lelaki muda yang berasal dari Baltimore Amerika Syarikat, berusia 14 tahun. Beliau baru-baru ini telah memecahkan rekod dunia kerana dapat mengangkat 136 kg iaitu dua kali ganda berat badan sendiri! Bertapa kuatnya budak ini……

13 January 2014

Ohsenyum : Ajaran Sesat Makan Rumput Untuk Dekati Tuhan



Seorang paderi mempunyai cara tersendiri untuk mengajak pengikutnya ‘mendekati Tuhan’ - iaitu dengan meragut rumput seperti haiwan ternakan.Lesego Daniel dari Afrika Selatan yang menjadi paderi di Pusat Rabboni di Garankuwa, utara Pretoria turut didakwa memijak dan menendang pengikutnya ketika mereka melakukan upacara keagamaan baru-baru ini.

Ohsenyum : Teksi Paling Berbahaya Hanya Di Malaysia



bahaya dari segi nama je.......pemandunya tak lah berbahaya!!! hanya di Malaysia !!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...