31 December 2013

Ohsenyum : Cara Suami Selsaikan Masalah


Susah nak dapat suami yang memahami keadaan anak....macam ini!!

Ohsenyum : (8 Gambar) Wajah Perempuan Yang Berbadan Sasah


Tengok wajah mereka ini.......siapa nak kahwin wanita macam ini???.....suami kompom kalah diranjang

Tak Leh Senyum : (4 Gambar) Aksi Cemas Kaki Patah


Akis ngeri dan cemas.....patah kaki akibat sepak...kan yang kuat

Tak Leh Senyum : Perbuatan Keji Bapa Bersekedudukan Dengan Anaknya


Seorang ayah dihukum penjara setahun enam bulan dan denda RM2,500, manakala anak perempuannya didenda RM2,000 oleh Mahkamah Tinggi Syariah di sini, semalam selepas mengaku salah bersekedudukan sehingga mempunyai tiga anak.

Ohsenyum : (8 Gambar) Perbezaan Wajah Remaja Dengan Dewasa


lihat perbezaan wajah zaman remaja mereka dengan zaman dewasa.....jauh sangat bezanya.....!! 

30 December 2013

Ohsenyum : Kemalangan Paling Panjang Di Malaysia WTF


Kemalangan paling panjang di Malaysia..
Siapa punca kemalangan ini...cuba teka...siasat...!! orang malaysia kan suka menyiasat bila nampak kemalangan...kali ini lah!!

Tak Leh Senyum : (2 Gambar) Wanita Cantik Yang Tidak Bernasib Baik


Bukan nak menghina wanita ini....tapi nasib tak menyebelahi dia!! dah takdir kan!! kita harus bersyukur....terutama kepada wanita di luar sana....!!

Ohsenyum : (5 Gambar) Cara Pendidikan Sex Diajar Di Negara Kanada



Kalau mengajar tentang sex, kenalah open mind....kalau tak!! lain yang di ajar lain yang difikir...

Ohsenyum : (6 Gambar) Tangan Putus Akibat Kemalangan


 Xiao Wei (25) yang berasal dari Changde, Provinsi Hunan mengalami kemalangan ketika bekerja di sebuah kilang. Tangan beliau terputus selepas terperangkap pada mesin yang dikerjakan beliau 35 hari yang lalu. 

Ohsenyum : Jubah Paling Pelik LOL



Siapa minat berpakaian Jubah....Ini adalah jubah fesyen terbaru 2014.....Jom tengok!

Tak Leh Senyum : (8 Gambar) Tembok Pemisah Antara Israel Dan Palestin



Pada tahun 2005, Israel telah membina sebuah tembok di daerah yang ternyata jelas bukan wilayahnya. (Jika kita mengaku ia ada wilayah).dua kali ganda ketinggian tembok Berlin dan sepanjang 730 km. Ia memisahkan 90,000 populasi Palestin dibahagian Barat dan 42,000 orang dibahagian Timur. Lebih setengah juta orang Islam menerima kesan yang teruk akibat tembok ini.

27 December 2013

Ohsenyum : Penanda Paling Pelik WTF


Memang pelik penanda ini...lagi satu...aku langsung tak faham maksud penanda ini....!! mungkin korang faham kot!!

Ohsenyum : (10 Gambar) Serangga Dari Besi



Seniman Perancis iaitu Edouard Martinet memiliki kebolehan mencipta binatang serangga dengan menggunakan alat besi. Dengan cara yang terperinci beliau dapat mencipta beberapa serangga yang sangat kreatif. Jom kita tengok serangga hasil dari beliau..

Ohsenyum : (8 Gambar) Kedai Dan Bangunan Yang Menarik Gila


khas untuk sesiapa yang nak berniaga....buatlah macam mereka belum ada lagi di Malaysia...(maybe) !! kompom masuk TV....

Tak Leh Senyum : (4 Gambar) Ayat 1000 Dinar Dalam Bilik Pelacur

 Gambar Hiasan
Ayat 1000 dinar adalah sebahagian dari ayat kedua dan sebahagian dari ayat ketiga Surah At-Talaq.Ayat 1000 dinar cukup ‘popular’ di kalangan orang kita, khususnya yang terlibat dalam dunia perniagaan.

Justeru itu tak hairanlah ramai peniaga menampalkan pelekat ayat 1000 dinar ini di premis perniagaan mereka, dengan harapan supaya perniagaan bertambah maju.
Tapi percayakah anda, ayat ini juga digunakan oleh ramai pengusaha rumah pelacuran atau ‘bapa ayam’ dalam perniagaan jijik mereka itu?

Ohsenyum : (8 Gambar) Kreatif Dan Menarik Serta Pelik


Nampak macam pelik, tapi menarik....dan kreatif.....penuh makna gambar ini!! sesuai sangat kalau korang letak pada Desktop  Komputer 

26 December 2013

Ohsenyum : Pandangan Tun Dr Mahathir Tentang Kenaikan Kos Negara



Putrajaya boleh meningkatkan pendapatan melalui pengurangan kos dan bukan melalui kenaikan harga barang keperluan, kata Tun Dr Mahathir Mohamad.Mantan perdana menteri itu berkata meskipun kerajaan memerlukan dana lebih besar setiap tahun bagi menanggung perbelanjaan yang semakin meningkat, kerajaan boleh menggunakan konsep ‘cost down’ untuk mengurangkan pembaziran.

Ohsenyum : (10 Gambar) Menariknya Mengenai Cinta


Mengenai cinta....cinta adalah.... or LOVE IS.....

Ohsenyumm : (9 Gambar) Gadis Cute Pilihan Anda


 Pilih yang mana satu korang nak.....gambar pertama ini, i dah pilih....sekarang giliran korang pula  ok!!
1

Ohsenyum : Kejadian Aneh Ikan Naik Ke Darat Di Lahat Datu



Penduduk di Kampung Tambisan Darat, di sini, gempar apabila ribuan ikan ‘naik’ ke darat dalam kejadian kira-kira jam 8 pagi tadi.Fenomena pelik itu menyebabkan beberapa penduduk mengambil kesempatan mengaut ribuan ikan tamban yang terdampar di pantai kampung terbabit.

Ohsenyum : (5 Gambar) Majlis Perkahwinan Yang Pelik Di Britain




Majlis Perkahwinan pelik dikalangan rakyat Britain. Kali ini sepasang suami isteri berkahwin bertemakan gaya filem Shrek dan Fiona. Amanda berusia 44 tahun, dan Gibbs berusia 39 tahun. Mereka telah bercinta selama 8 tahun…..jom kita tengok majlis perkahwinan mereka….

25 December 2013

Ohsenyum : Cara Membunuh Paling Kejam


Ini kompom mati....tak dapat di selamatkan....sesak nafas dibuatnya...!!

Ohsenyum : (8 Gambar) Khas Pada Hari Christmas


Khas untuk hari christmas.....macam-macam ada...!

Ohsenyum : (8 Gambar)Koleksi Majalah Playboy Pada Hari Christmas


Inilah koleksi majalah Playboy pada hari christmas......siapa perna baca buku playboy???.....kena baca ke..atau tengok gambar je....

24 December 2013

Ohsenyum : Cara Perempuan Bunuh Lelaki Dengan Mudah


Khas untuk kaum lelaki......jangan mudah sangat tergoda dengan wanita yang seksi...terutamany dadanya...sebab ianya boleh membunuh kita!! inilah cara perempuan bunuh lelaki dengan mudah!

Tak Leh Senyum : Rakaman Mangsa Ditetakan Dengan Parang




Sebelum ini kecoh media sosial apabila tersebarnya satu video kejam kumpulan gangster secara beramai-ramai menetak dengan parang seorang lelaki India sehingga mati. Kini, tersebar pula gambar ngeri didakwa antara mangsa serangan berkenaan.


Sebenarnya kejadian tersebut telah berlaku pada 23 Mac 2013. Ikuti berita penuh dibawah:

Ohsenyum : (7 Gambar) Cinta Tak Kenal Rupa! Ini Buktinya



Ini namanya cinta tak kenal rupa.....sebab ini soal hati!! dan jodoh....tak caya tengok ini!

Ohsenyum : (12 Gambar) Wajah Pelakon Dalam Filem Hobbit


Ini adalah wajah pelakon tanpa make up dalam filem hobbit...semuanya yang tak terkenal...kan!! tapi filemnya...peeee!
Ken Stott - Balin

Ohsenyum : (8 Gambar) Hanya Berlaku Di Negara Russia


Susan nak dapat macam ini...ini hanya berlaku di negara Russia je.....semuanya yang pelik-pelik....!! pening lah!!

23 December 2013

Tak Leh Senyum : KISAH BENAR Hakikat Mengherdik Anak Yatim.



Disember 8, 2013, kami seramai 36 orang menghadiri jemputan Majlis Makan Malam Yayasan Anak-anak Yatim Sultanah Haminah di hotel Shangri-La Kuala Lumpur. Itu kali pertama untuk anak-anak kami dijamu di sebuah hotel mewah bertaraf 5 bintang. Namun semuanya berakhir tidak seperti yang dijanjikan.

Bermula sekitar 3 minggu sebelum itu, seorang Dato’, wakil dari Yayasan datang ke rumah kami. Pada mulanya, agak angkuh bahasanya kerana beliau katakan melalui wakil kami En. Pitry Dato’ Bahrim yang beliau sangat sibuk jadualnya dan jika beliau terasa nak datang, beliau akan datang sahaja. Di situ saja kami sudah terpaksa mengurut dada bersabar dan bersangka baik, beliau mungkin ada banyak urusan. 

Tak Leh Senyum : Tukang Pancung Kepala Yang Terkemuka Di Arab Saud



AMARAN : TERDAPAT VIDEO HUKUMAN PANCUNG KEPALA, JANGAN TENGOK KALAU TAK BERANI!

Tukang pancung kepala terkemuka Arab Saudi untuk penjenayah yang dihukum mati tidak begitu risau apabila kerajaan ingin mengubah hukuman menggunakan pasukan menembak.“Ia tidak akan meletakkan saya hilang kerja,” Muhammad Saad Al-Beshi berkata dalam satu temu bual dengan Okaz / Saudi Gazette.

Al-Beshi berkata beliau juga tahu bagaimana untuk menggunakan senjata api dan boleh menggunakan kemahiran itu dalam melaksanakan hukuman penjenayah.
Pancung kepala masih lagi dijalankan, Al-Beshi tambahnya.

Tak Leh Senyum : Lemaskan Anak Sendiri Kerana Seks


Rodrigo Rodriguez (29) kini ditahan atas kesalahan menutup mulut bayi beliau Angelina Rodriguez (5 bulan) kerana tidak tahan dengan tangisannya. Rodrigo menutup mulut anak beliau kerana mahu melakukan hubungan seks dengan teman wanita dan ibu kepada Angelina.

Tak Leh Senyum : (10 Gambar) Jenis Hukuman Mati Di Seluruh Dunia




Di negara Vietnam hukuman mati dengan cara tembak mati. Mangsa akan di tutup matanya…dan letakkan kain dibelakang mangsa…untuk mengelak dari darah mangsa terkena baju atau muka penembak….

Ohsenyum : (8 Gambar) Wajah Pelakon Lucah Tanpa Makeup


Beginilah rupa wajah pelakon lucah tanpa make up.....langsung tak cantik.....!!! tapi tengok juga kan....

Ohsenyum : Surat Saman Paling Pelik


Ini adalah surat saman dari UiTM terhadap pelajar. Apa yang pelik ini surat saman ini...adalah sebab kenapa dia kena saman....Jom kita tengok

21 December 2013

Ohsenyum : Kehebatan Keimanan Juara Gusti Lengan Dunia



Zelimkhan Zankarhanov adalah jaguh gusti lengan dunia yang berasal dari Russia.
Beliau yang beragama Islam sering menjadi perhatian dalam setiap pertandingan gusti lengan antarabangsa kerana tidak lupa menjerit AllahuAkbar (Allah Maha Besar) setiap kali mencapai kemenangan.

Ohsenyum : Rakaman Cara Elek Untuk Dirogol


Perempuan macam ini...badan cantik,seksi.....ramai lelaki yang tergoda. Tapi....ada cara untuk jatuhkan nafsu lelaki secara mendadak....!! tengok ini

20 December 2013

Ohsenyum : "Amboi Santai Nampak!!"


amboi santai nampak...macam tak ada apa2 je...!! 

Ohsenyum : (8 Gambar) Kereta Di Kawasan University Dubai



Gambar ini semua diambil di kawasan parking kereta di Universiti Dubai...memang mewah kereta mereka ini. Biasa lah...students punya kereta....!!

Ohsenyum : Tempat Memancing Paling Ngeri


Memang ngerilah tempat ini......kawasan macam ini pun ada ikan kah???? isss dorang ini terdesak sangat....
(entri ini...bukan niat nak mengutuk atau pun nak menghina...siapa-siapa! ok)

Ohsenyum : (8 Gambar) Gorang Ikan Dengan Tangannya Sekali



Prem Singh, 65, hanya menggunakan tangan untuk menggoreng makanan dalam minyak yang mendidih. Yang menghairankan dia tidak mengalami kecederaan walaupun 200 darjah Celsius temperature. Beliau juga berkhidmat menyediakan hidangan yang popular di India seperti ayam tandoori, tikkas kambing dan kebab. Jom tengok keadaan Prem Singh…

Tak Leh Senyum : (7 Gamabar) Orientasi Melampau Di Indonesia


Bukan sahaja melampau dan tak melambangkan peradaban manusia terpelajar, malah tindakan penuntut senior Institut Teknologi Nasional ketika majlis orientasi penuntut baru atau Ospek ITN baru-baru ini telah meragut satu nyawa.

19 December 2013

Ohsenyum : Ketua Kampung Beli Kereta


nak beli kereta malaysia mahal.....terpaksa beli kereta macam ini!!!

Ohsenyum : (8 Gambar) Kelebihan Baju Askar


Bukan mudah nak menyamar....terutama semasa melawan musuh....tengok baju askar ini.....!!! 

Ohsenyum : (9 Gambar) Ikan Terbesar Di Amerika Selatan


Memancing  Ikan yang dikenali sebagai Arapaima di kawasan Brazil. Ikan jenis ini adalah ikan air tawar yang terbesar di Amerika Selatan.Jom kita tengok aktiviti penduduk di sana….

Ohsenyum : (8 Gambar) Kisah Benar Suami Isteri



2 tahun selepas isteri Ben Nunery Ali  telah meninggal dunia pada tahun 2011, akibat kancer paru-paru. Dua tahun kemudian Ben dan anak perempuan mereka Olivia mengambil keputusan untuk berpindah ke rumah yang baru. Dan untuk mengingati kehidupan bersama isterinya di rumah dulu,dia mencipta khas dengan bergambar bersama anak perempuannya berdasarkan gambar perkahwinannya yang dulu. Jom kita tengok…..

Tak Leh Senyum : Gempar Video Puting Beliung Di Johor Bahru



Fenomana puting beliung baru sahaja berlaku petang semalam di Johor Bahru. Ramai yang berjaya merakam gambar puting beliung tersebut di sekitar Johor Bahru dan Singapura. Namun pembentukan puting beliung tersebut tidak lengkap kerana tidak mencecah sehingga ke daratan.

Syukur, Alhamdulillah benda ini berlaku. Kalau tak, pasti lebih banyak kemusnahan yang berlaku. Adakah ini tanda-tanda awal…..bagi negara kita???

18 December 2013

Ohsenyum : Conspiracy Pendaratan Di Bulan


mungkin ramai orang tak tahu apa yang berlaku semasa pendaratan di bulan.....

Ohsenyum : (6 Gambar) Ukiran Seni Yang Pelik


kadang kala kesenian ini bagus juga...tapi kalau terlalu seni...macam pelik pula...tengok lah ini!

Ohsenyum : (8 Gambar) Kemalangan Yang Pelik



memang pelik kemalangan kereta...ini.!! tengok lah!

Tak Leh Senyum : Tidak Sedar Batang Bulu Tertusuk Dalam Muka


Seorang wanita China tidak menyedari terdapat batang buluh sepanjang 13 sentimeter terperangkap dalam mukanya selama lapan bulan.Doktor yang mendapati ada batang buluh terperangkap di antara pipi dan rahang atas Fu Jinfeng, 61, amat terkejut dengan penemuan itu ketika menjalankan ujian imbasan sinar-X pada kepala warga emas berkenaan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...