30 November 2013

Tak Leh Senyum : Penemuan Mayat Tanpa Berkepala, Tangan Dan Kaki


Usaha mencari nelayan sungai Adrian Thomas, 32, yang hilang dipercayai dibaham buaya dengan jolokan ‘Bujang Seblak’ berakhir dengan penemuan mayat tanpa kepala, tangan dan kaki, pagi semalam.


Rentetan penemuan mayat menyayat hati itu bermula apabila penduduk kampung yang menyertai usaha mencari mangsa di Sungai Seblak terlihat gelagat pelik seekor buaya dianggarkan sepanjang 16 kaki menggoncangkan tubuhnya dan mengocakkan air sebelum memuntahkan mayat manusia.

29 November 2013

Ohsenyum : (7 Gambar) Sanggup Potong Kaki Demi Memakai Kasut Tumit Tinggi


Seorang wanita muda yang dilahirkan dengan kecacatan kaki membuat keputusan drastik untuk memotong kakinya agar dia dapat memakai kasut tumit tinggi untuk kali pertama.Dilahirkan dengan kaki kirinya bengkok, Mariah Serrano, 21, dimaklumkan doktor yang keadaannya tidak membolehkan dia memakai kasut tumit tinggi atau mencapai impiannya untuk bekerja dalam industri fesyen. 

Ohsenyum : Mungkinkah Ini Ular Paling Besar?


Tengok ular ini.....memang besar gila....!

Ohsenyum : Kisah Benar Suami Isteri Rupanya Adik Beradik


Dek kerana kesilapan 20 tahun lalu, sepasang suami isteri yang bahagia melayari rumah tangga terpaksa menerima berita yang menghancurkan hati masing-masing iaitu  mereka rupa-rupanya adik beradik.


Kisah bagai dalam drama ini berlaku di wilayah Jiangxi, China.Wei dan Qing, yang menetap di pekan sama tinggal berdekatan dan saling mengenali. Wei berusia empat tahun lebih muda daripada Qing.Punca mereka mula berkenalan seterusnya mengikat cinta juga bagai dalam drama cinta. Segala-galanya bermula apabila kawan-kawan sering mengejek mereka berdua kerana mempunyai wajah seiras.

Ohsenyum : (8 Gambar) Cara Mudah Buat Six Packs Di Perut




Ada antara korang yang nak sangat dapatkan perut Six Packs....sampai sanggup macam-macam beli produk.....tapi tak macam dorang ini...senang mudah...dan cepat!!

Ohsenyum : Sepansang Kekasih Hampir Ditimpah Tanah Runtuh


Tengok..tu....hancur....tanah runtuh...!!! 

Ohsenyum : Kenapa Pemain Bola Memakai Bunga Merah Pada Jersey


Setahun sekali di bulan November  anda akan melihat pasukan bolasepak inggeris akan meletakkan bunga bewarna merah pada jersi mereka. Tahukah anda sejarah disebalik bunga merah ini?

Ohsenyum : (6 Gambar) Tandas Paling Ekstrem Di Dunia


Tandas dengan pemandangan indah ini dipilih sebagai tandas paling ekstrem di dunia.

Tandas ini digunakan pekerja di stesen cuaca terpencil di Kara-Tyurek, Pergunungan Altai dan terletak di cenuram setinggi 2,600 di atas paras laut.

28 November 2013

Ohsenyum : Seluar Dalam Perempuan Seksi Sangat

Laju tangan...terus klik....heheh....tak pe...korang tengok sendiri...seluar dalam perempuan ini.....
"ini buka entri murahan...hanya hiburan"

Ohsenyum : Cara Tangani Kain Jemuran Selalu Dicuri


Mungkin ada antara korang, mengalami masalah kain jemuran dicuri...bukan manusia je yang curi..kadang kala binatang juga tau. Jadi untuk membantu anda...inilah kaedah terbaik...kompom tak dicuri....!! cubalah...good luck!

Ohsenyum : Syarat Ketat Dalam Perkahwinan Zain Dan Che Ta


 Ditaja lebih RM3 juta ringgit ternyata tidak memberi kebebasan sepenuhnya untuk pasangan pelakon Rozita Che Wan dan Zain Saidin mengemudi perjalanan majlis perkahwinan mereka.

Persandingan berkonsepkan dalam taman itu mensyaratkan beberapa perkara yang harus dipatuhi oleh para tetamu, memetik laporan Berita Harian.Memandangkan hak penyiaran majlis diberi kepada Astro, tiada stesen TV lain yang dibenarkan membuat liputan dan temubual bakal mempelai hanya dilakukan oleh pihak produksi Astro.

Tak Leh Senyum : (15 Gambar) Bilik Tidur Pembunuh Kejam



Pada tahun 2012, seorang budak lelaki bernama Adam Lanza berusia 20 tahun telah menembak 20 kanak-kanak dan 6 kakitangan di Sandy Hook sekolah Elementary dalam Conneticut. Malah Adam juga membunuh ibunya sendiri sebelum dia bunuh diri. Gambar di bawa ini, hasil sisatan polis di bilik tidur beliau…jom kita tengok bilik tidur pembunuh kejam ini……..

Ohsenyum : (8 Gambar) Inilah Bujang Sampai Ketua Namanya


Tengok ini, mereka ambil gambar ketika tidur......konon....!

27 November 2013

Tak Leh Senyum : (4 Gambar) Baru Seminggu Kahwin Dan Bercerai Talak 3

Masih ingatkah anda dengan perkahwinan pasangan muda Nor Fazira Saad, 13, dan Mohd Fahmi Alias, 20, di Kulim, Kedah pada 17 November tahun lalu?Perkara itu mendapat liputan yang cukup hangat lantaran usia mereka terutamanya pengantin perempuan baru menginjak 12 tahun pada waktu itu.


Nor Nazira dan Mohd Fahmi dinikahkan selepas mendapat perintah mahkamah mengikut Seksyen 18 (1) (a) Enakmen Undang Undang Keluarga Islam Kedah 2008 dengan mas kahwin RM1,500 dan wang hantaran RM4,552.

Tak Leh Senyum : (4 Gambar) Aksi Panas Bogel Isteri Sendiri

Seorang pengguna PlayStation 4 (PS4) yang mabuk mencetus kontroversi apabila menggunakan ciri video langsung yang terdapat pada konsol permainan Sony tersebut untuk menayangkan aksi panas dia membogelkan isterinya

Ohsenyum : (8 Gambar) Hanya Orang Ada Keberanian Boleh Buat


Mereka berani sebab mereka percaya diri sendiri....

Ohsenyum : (8 Gambar) Perubahan Kartun Disney Paling Terbaik


Kalau macam ini kan best......orang dewasa pun boleh tengok.......!!

Tak Leh Senyum : Bekas Teman Lelaki Sebar Gambar Tak Senonoh


Gara-gara ingin memutuskan cinta dengan teman lelakinya, seorang penuntutuniversiti kini menanggung akibat perbuatan bekas teman lelakinya telah memalukan dirinya di internet dengan memuatnaik gambar mereka berdua dalam keadaan berpelukan ke laman sosial Facebook.

Semalam gambar itu sudah menjadi antara tajuk utama laman blog mengutuk serta mengecam penuntut berkenaan kerana dikatakan sebagai orang yang memuatnaik semua gambar berkenaan.

Ohsenyum : (8 Gambar) Pembunuh Bersiri Paling Terkenal Amerika


Pembunuh bersiri paling terkenal Amerika Charles Manson, 79, yang masih dianggap tidak bersalah dalam perbicaraan di mahkama, dan kini dia mempunyai tunangnya berusia 25 tahun, tunangnya dinamakannya 'star'. Star sanggup berpindah di kawasan penjara di aman Monson dipenjarahkan dari umur dia 19 tahun. Star kerap kali melawat Manson di penjarah tersebut. Dan dia sanggup mengcukur kepadalanya dan diukurkan “x” di dahinya. Bukit dia adalah pengikut Manson…..

26 November 2013

Ohsenyum : (8 Gambar) Senarai Wanita Cantik Islam Yang Paling Kaya Di Dunia


Hajah Majeedah Nuurul Bulqiah
Yang Mulia Puteri Hajah Majeedah Nuurul Bulqiah adalah putri kedua sekaligus anak keempat dari Sultan Brunei Darussalam, Hassanal Bolkiah yang lahir pada 16 March 1976 (37). Kini perempuan satu putra ini telah menikah dengan Khairul Khalil, seorang pengarah sekaligus asisten eksekutif di pejabat Perdana Menteri.


Majeedah dan Khalil rasmi menikah pada Juni 2007. Ayah Majeedah, Bolkiah adalah orang terkaya di dunia pada tahun 1997 silam dan dikenal akan kegemarannya akan logam emas yang berharga.

Ohsenyum : (6 Gambar) Berubahan Wanita Paling Gemuk 450Kg


Pada tahun 2008, Mayra Rosale telah menjadi terkenal di seluruh dunia dan mendapat satu gelaran iaitu 'Half-Ton Killer' atau pembunuh separuh tan apabila dia telah terjatuh ke atas anak buah yang berumur 2 tahun di mana telah membunuhnya. Namun begitu, dia didapati bersalah tetapi kakaknya telah dijatuhkan hukuman kerana mendera anaknya itu. Pada masa itu, berat Mayra adalah dalam lingkungan 450kg. Kini dia dalam proses mengurangkan berat dan telah berjaya mencapai berat 180KG. Dia nampak lebih sesuai dalam keadaan sebegini.-penpatah

Ohsenyum : Kad Kahwin Paling Rock


Inilah kad kahwin paling rock......!!

22 November 2013

Ohsenyum : (6 Gambar) Wanita Shopping Hingga Lupa Diri


Selepas wanita ini bergaduh dengan kekasihnya, dia terus pergi ke pusat membeli belah dan membeli 100 pasang kasut yang pelbagai jenis. Menurut wanita ini, dia membeli kasut yang banyak bertujuan untuk melegakan tekanan dan perasaan yang di alaminya.


Namun kereta yang dimiliki wanita ini tidak dapat menampung kasut yang dibelinya. Dan mereka terpaksa melekatkan kasut tersebut di seluruh badan keretanya…tengok ini……pandai kan!!

Ohsenyum : Rakaman Pengacara Wanita Berbogel Demi Tunaikan Janji


Tidak seperti selalu, penonton sebuah rangkaian televisyen di Perancis menjadi begitu teruja menunggu laporan cuaca disampaikan Doria Tillier semalam.Puncanya, penyampai televisyen itu sebelum ini berjanji untuk berbogel andai pasukan bola sepakPerancis berjaya melayakkan diri ke pusingan akhir Piala Dunia di Brazil tahun depan. Disebabkan skuad itu benar-benar berjaya, Doria, 27, perlu mengotakan janjinya. Dan memang Doria tidak memungkiri janji tetapi ia pasti mengecewakan jutaan penonton stesen Canal.

Ohsenyum : Rakaman Pemandu Disaman Cuba Salahkan Polis


Dalam video di bawah, seorang pengguna jalan raya begitu marah apabila saman dikeluarkan hingga tak henti-henti menyuruh anggota polis menerangkan kesalahannya sedangkan sudah diberitahu dia tidak memakai tali pinggang keledar.

Tak Leh Senyum : Warga Emas Bogel Ditemui Bersama Wanita OKU


Seorang warga emas berusia 70 tahun ditemui dalam keadaan bogel bersama seorang wanita orang kurang upaya (OKU) lembam oleh penduduk kampung di sebuah belukar di daerah ini, petang kelmarin.Penduduk tersebut memberitahu, dia dihubungi jirannya yang juga isteri warga emas berkenaan meminta tolong mencari suaminya di sekitar padang bola kampung berhampiran, kira-kira jam 2.15 petang.


21 November 2013

Tak Leh Senyum : (4 Gambar) Isteri Tidur Dengan Mayat Suami

Seorang wanita rela tidur bersebelahan mayat suaminya selama hampir setahun kerana mendakwa terlalu sedih dan hilang semangat untuk meneruskan hidup.Mayat Marcel H, 79, dibiarkan terbaring di apartmen pasangan itu di Brussel, manakala isterinya yang berusia 69 tahun setia menunggu tanpa mempedulikan bau busuk dan keadaan mayat yang mereput.

Tak Leh Senyum : (7 Gambar) Kemalangan Dahsyat Di Mesir


26 orang terbunuh dan 28 lagi berada di hospital akibat kemalangan teruk antara kereta dengan kereta api yang melintas di Giza, Mesir.Kereta api, perjalanan dari Aswan, merempuh kereta dengan tiga ahli keluarga dalam perjalanan pulang dari majlis perkahwinan di Kaherah.

Ohsenyum : (8 Gambar) Bentuk Sayur-Sayuran Yang Pelik


Macam lain je..macam lain je...bentuk ini.....!!

Tak Leh Senyum : (9 Gambar) Kejam Bulu Arnab Diambil

Pendedahan mengenai industri bulu `angora’ di China amat mengejutkan bagi sesiapa yang menyaksikan imej yang menunjukkan bagaimana bulu tersebut dihasilkan.Ternyata demi mendapatkan keuntungan, peniaga sanggup menyiksa binatang dengancara yang kejam dan tidak berperikemanusiaan.

Ohsenyum : Perempuan Memang Pandai Beremosi


Mereka menyakiti kita (kaum lelaki) selepas tu..mereka juga pengubat hati kita....

Ohsenyum : (8 Gambar) Aksi Artis Hollywood Bersama Peminat


Jom kita tengok aksi artis bila jumpa peminat.....
Justin Bieber Kelihatan seorang pemalu…..yelah tu pemalu

20 November 2013

Ohsenyum : Rakaman Wanita Bogel Dalam Komuter Kereta Api


Seorang wanita menggemparkan penumpang kereta api komuter bandar ini apabila berbogel ketika menggunakan perkhidmatan awam itu dan mengisytiharkan dirinya sebagai Dewi Kereta Api dan merancang mengambil alih komuter itu.

Ohsenyum : (6 Gambar) WTF Tak Sayang Telinga



Ini namanya tak sayang telinga....

Ohsenyum : Lebih 3 Juta Orang Tengok Video Ini


macam comel je.....hahah!! cute sangat..
video

Ohsenyum : (8 Gambar) Oh My English Paling WTF


memang wtf lah Englishnya......

Ohsenyum : Hanya Berlaku Di Asia


Orang asia memang pelik-pelik....kan!

Ohsenyum : (12 Gambar) Pembedahan Plastik Adik Beradik Kembar Di Korea


Gambar ini adalah adik beradik kembar sebelum mereka menyertai Korea Liveshow TV. Rancangan ini bertujuan untuk membantu mereka yang mempunyai wajah kurang cantik menyebabkan mereka merasa tidak yakin dalam kehidupan mereka. Adik beradik kembar ini sangat bertua kerana dapat diberi peluang untuk mengubah kehidupan mereka terutaman wajah mereka. Jom lihat perubahanya…..Jangan Terkezuuuuttt...!!

Tak Leh Senyum : Isteri Ditikam Di Dearah Tawau


Isteri seorang peniaga komputer cedera di dada selepas ditikam menggunakan senjata tajam oleh dua lelaki yang menyamun telefonbimbitnya di premis perniagaan suaminya di sini, semalam.

19 November 2013

Ohsenyum : (8 Gambar) Hanya Berlaku Di Asia


budaya orang asia ini lain....!! mereka bukan pelik mereka cuma kreatif.....tengok lah ini....

Ohsenyum : (12 Gambar) Evolution Alat Game


kaum lelaki mesti korang perna guna alat ini kan.....terkenang zaman dulu.....zaman kegemilangan...!!
1990: Super Nintendo Entertainment System.

Ohsenyum : (7 Gambar) Baju Model Vs Baju Sebenar


Tengok perbezaan antara baju yang di pakai model...dengan baju yang di pakai sebenar....!! memang betul kan.....

Tak Leh Senyum : Rakaman Wanita Di Langgar Lori


Seorang penunggang motosikal wanita telah terselamat daripada kemalangan ngeri. Motorsikalnya yang terbakar akibat berlanggar dengan lori. Rakaman ini mengejutkan orang ramai, seoleh-oleh wanita ini mati hidup semula. Ia sangat bernasib baik…


Kes ini berlaku di jalan Guangdong, China. Tiga orang saksi kemudian membantu wanita ini dengan merobek seluarnya daripada terbakar. Mana kala pemandu lori melarikan diri….

18 November 2013

Tak Leh Senyum : (8 Gambar) Gambar Remaja Hilang Di Villa Nabila

Difahamkan, sebahagian besar daripada remaja yang didakwa hilang selepas memasukiVilla Nabila telah ditemui. Namun, seorang daripadanya dikatakan telah dirasuk dan terpaksa ditenangkan. Kebenaran di sebalik kisah ini masih disiasat.

Ohsenyum : Pekerja Yang Terlalu Malas


Ini malas yang terlampau...sampai itu pun dia tak boleh buat.....issss....agak-agaklah....!! nak cepat siap kot.

Ohsenyum : Murid Negara China Dipaksa Tidur Di Dalam Kelas


Bagi kebanyakan pelajar, tidur di dalam kelas termasuk kegiatan dilakukan sembunyi- sembunyi.Tapi berbeza dengan sekolah di Kota Xian, Provinsi Shaanxi , China. Pelajar-pelajar tersebut di paksa tidur.

Ohsenyum : (7 Gambar) Mahasiswa Yang Kaya Dan Mewah Di China


Inila mahasiswa kaya dan mewah, di Negara china. Gambar ini menunjukkan kemewahan pelajar tersebut bersama kekasihnya. Berutung lah dia anak orang kaya...huhu. Jom kita tengok gambar mahasiswa kaya ini….

Ohsenyum : Pemain Bola Sepak Wanita Jalani Ujian Jantina


 Park Eun Seon adalah seorang penyerang bagi kelab Seoul City, dan dia telah menjaringkan gol sebanyak 19 gol dalam 22 perlawanan. Di sebabkan kehebatan beliau ramai yang kurang senang dengan kejayaan beliau.

Pengurus dan pemain lain ingin dia menjalani ujian jantina sebelum bermulanya musim baru Negara tersebut. Korang rasa dia ini perempuan ke lelaki……???

Ohsenyum : (8 Gambar) Selepas Pembedahan Plastik Lelaki China


Kita biasa lihat wanita china selalu buat pembedahan plastik...tapi kali ini kaum lelaki pula!! tengok hasil pembedahan plastik lelaki china ini....!!

15 November 2013

Ohsenyum : Bapa Hadiah Anak Kereta Mini Cooper Sebab dapat 5A


Di Sekolah Kebangsaan Zainab, Kota Bharu, Kelantan dikatakan seorang bapa menghadiahkan anaknya yang mendapat 5A dalam peperiksaan yang diumumkan semalam, sebuah kereta Mini Cooper berharga RM210,000 yang dibeli secara tunai.Kereta dengan nombor plat KEE170 itu dikatakan diberi kepada si anak di sekolahnya selepas mengambil keputusan.

Ohsenyum : Hanya Di Malaysia Je Yang Ada


Apa dah jadi dengan bahasa  kita???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...