31 August 2013

Ohsenyum : (6 Gambar) Tempat Tinggal Banduan Di Sangkar Ngeri


Ini sangkar yang direka untuk banduan rumah untuk penginapan. Paling lama tinggil di sangkar ini maksimum 72 jam tetapi pada hakikatnya kebanyakan ahli-ahli kumpulan MS-13 dan M18 tinggal di sangkar ini lebih dari bulan..kadang kala ada bertahun-tahun

Tak Leh Senyum : Bola Golf Terlekat Dalam Kemaluan Isteri


Tindakan seorang suami yang cuba merangsang nafsu isterinya dengan menggesel bola golf di kemaluan wanita itu membawa padah apabila bola berkenaan tersangkut dan gagal dikeluarkan sehingga wanita itu terpaksa dibawa ke hospital.Difahamkan, sebaik saja bola golf itu tersekat dalam kemaluan isterinya, lelaki terbabit berusaha mengeluarkannya menggunakan sudu tetapi tidak berjaya.

Ohsenyum : (6 Gambar) Cara Bayar Denda Paling Bijak


Di wilayah Yunnan Barat Daya China, Seorang lelaki diarahkan untuk membayar ganti rugi kepada wanita sebanyak 10,000 Yuan ($1600) in small coins. When he deposited only half of the money into the bank, it took 18 workers 8 hours to count it all.

Ohsenyum : Oh My English Paling Best


Siapa nak pergi tandas.....??

Tak Leh Senyum : (4 Gambar) Budak 5 Tahun Melambung Ke Udara

Seorang budak berusia 5 tahun melambung ke udara setinggi 8 kaki setelah dia bermain di kawasan air pancut di China. Baju kanak-kanak malang itu koyak dan cedera pada muka dan luka di seluruh badan setelah disembur dengan air berkelajuan tinggi. Kanak-kanak itu jatuh muka dahulu setelah melambung. Gambar kanak-kanak itu sempat dirakam oleh pengunjung yang melawat ke kawasan air pancut terkenal di wilayah Hubei itu.-mynewshub.my

30 August 2013

Ohsenyum : Ramai Peminatnya Dia Bukan Artis


Dia bukan artis yang ramai peminat..dia hanya orang biasa...yang pelik!

Tak Leh Senyum : China Ditemui Dalam Keadaan Ngeri

Satu mayat wanita berbangsa Cina ditemui dalam keadaan mengerikan apabila putus dua.Mayat mangsa ditemui oleh seorang saksi yang sedang bermain badminton apabila terdengar bunyi kuat dari kawasan berdekatan. 

AMARAN : JANGAN TENGOK KALAU TAK BERANI OK!

Ohsenyum : Kepala Tersepit Di Pagar Rumah


Malunya.....kawannya paling best, ketawa dulu sebelum tolong....

Ohsenyum : ( 6 Gambar) Aweks Cantik Badan Yang Menawan


Nama aweks cantik ini, Julia Vins. Badannya sungguh menawan, dahlah muka cantik, badanlah menarik….siapa nak jadikan dia isteri??? Kompom selamat rumah tangga

Ohsenyum : Duit RM1 Yang Pelik



Seorang pekerja Majlis Daerah Tampin (MDT) tidak menyangka duit RM1 yang diperolehnya hasil jual beli sebelum ini mempunyai keunikannya yang tersendiri apabila cetakan BNM 1 timbul di bahagian tengah gambar Yang Dipertuan Agong.

Ohsenyum : (4 Gambar) Cuba Teka Apa Yang Dibawanya Ini


Ini adalah helikopter Mi-26 yang dimiliki oleh Russian, dan benda yang dibawanya ini ialah……

Tak Leh Senyum : (6 Gambar) Potong Tangan Sendiri



Seorang lelaki Mesir mengudungkan tangannya dengan meletakkan anggota tubuhnya itu pada landasan ketika sebuah kereta api meluncur laju.Ali Afifi, 28, berbuat demikian semata-mata untuk menghukum dirinya dan menghentikan ketagihan mencuri serta mengelak daripada menderita dalam kehidupan seharian kerana tabiatnya itu dan juga mengelak hukuman di akhirat.

Tak Leh Senyum : Bayi Maut Dihempap Sebiji Durian


inilah bayi lelaki yang berusia sebulan! Sedihnya...
Seorang bayi lelaki berusia sebulan maut apabila dihempap sebiji durian seberat dua kilogram yang luruh ketika berada dalam dukungan ibunya di belakang rumah sewa mereka di Kampung Badak Mati, Jawi.

29 August 2013

Ohsenyum : Punca Paling Pelik Tayar Pancit

Macam tak caya, punca tayar kereta ini pancit....macam mana le macam tu ekk

Ohsenyum : Video Seksi Wanita Barat Dengan Indonesia


Memang mengejutkan.....wanita ini sanggup lakukan apa saja demi duit....!! mala dia pandai berbahasa indonesia...jom tengok!

Ohsenyum : Contoh Didik Anak Terbaik


Bersungguh-sungguh budak ini...ye!! 

Ohsenyum : (5 gambar) Faceswaps Paling Ngeri Dan Pelik


Faceswaps, adalah menukaran wajah, dari A ke B..guna photoshop. Kadanag kala hasil penukaran wajah tu, akan menjadi lawak, menarik, lucu, tapi kali ini...ianya jadi pelik.....!! macam gambar (di atas) hasil dari faceswaps….lawak kan, berbeza dengan gambar ini..jom tengok apa yang peliknya.

Ohsenyum : Batman VS Superman Siapa Menang??


Akhirnya..Batman Vs Superman, siapa kah yang akan menang dalam pelawanan ini????


Ohsenyum : (8 Gambar) Mereka Benar-benar Wujud Di Dunia Sebenar??


ingatkan dalam movie je....ada!

Ohsenyum : Ini Yang Berlaku Di Mesir Sekarang?

AMARAN : JANGAN TENGOK KALAU TIDAK BERANI OK!
 Ya Allah, sedih melihat keadaan mereka ini...ada yang sampai kehilangan ibu tercinta. Huhuhuhu, jom tengok videonya....

Ohsenyum : Kerja Keadaan Bogel Mampun Naikkan Prestasi


Sekumpulan pekerja di sebuah pejabat di sini mendapati mereka mampu bekerja dengan prestasi lebih baik jika berada dalam keadaan bogel, lapor sebuah akhbar.Pekerja-pekerja lelaki dan wanita di sebuah syarikat pemasaran dan reka bentuk itu menanggalkan pakaian dengan galakan bos mereka yang menganggap tindakan tersebut mampu meningkatkan prestasi perniagaan syarikat.

28 August 2013

Tak Leh Senyum : Ada Apa Dengan Tiang Ini?


Cuba perhatikan....tiang ini!! kalau korang nampak apa yang aku nampak....korang layak menjadi polis...heheh 

Ohsenyum : Kecemasan Pencuri Masuk Ke Rumah


apa patut korang buat....kalau...pencuri datang...hanya curi air!!....

Ohsenyum : (5 Gambar) Persembahan Miley Cyrus Di MTV Sangat Keterlaluan


Persembahan penyanyi remaja Miley Cyrus dikritik hebat sesetengah pelayar laman video Youtube apabila ramai mengatakan aksinya ketika beraksi di pentas Anugerah Muzik Video MTV semalam sebagai sesuatu yang keterlaluan.

Ohsenyum : Pada Masa Dulu Tugu Negara Pernah Dibom Komunis


Sempena bulan kemerdekaan dan Hari Malaysia mari dapatkan sedikit maklumat bersejarah untuk hari ini. Umum diketahui Tugu Negara dibuka pada tahun 1966 untuk memperingati lebih dari 11 000 perajurit yang mati di dalam perang dunia pertama, kedua dan darurat.

Ohsenyum : Dua Lelaki Sanggup Kongsi isteri


Dua lelaki bermusuhan menandatangani satu perjanjian bertulis baru-baru ini untuk berkongsi seorang wanita yang sama-sama mereka cinta.Perjanjian itu dibuat selepas wanita berkenaan enggan memilih seorang daripada mereka.

Ohsenyum : Sebelum Memasang Kasut

sebelum memasang kasut, pastikan dalam kasut tak ada apa-apa...dalam kes ini, dia terjumpa telur didalam kasutnya...tahu tak, telur apa ini?

Tak Leh Senyum : Dicungkil Mata Semasa Diculik

Seorang kanak-kanak dicungkil matanya selepas dilapor diculik oleh seorang penyeludup organ.Anggota keluarga menemui kanak-kanak berkenaan berlumuran darah tiga hingga empat jam selepas dia hilang ketika bermain di luar rumah.

27 August 2013

Ohsenyum : Makanan Ringan Di Afrika


Nampak macam sedap....nampak je....rasa tak tahu lagi ye!

Tak Leh Senyum : Kemalangan Terbang 40 Kaki Tinggi


AMARAN : JANGAN TENGOK KALAU TAK BERANI OK!

sound video ini tak ada, jadi mungkin tak berapa ngerilah...mungkin!!..tengoklah sendiri...!! Lihat dan tunggu....!

Ohsenyum : (6 Gambar) Alat Khas Untuk Bunuh Zombie


Kalau alat dah macam ini, memang semangat nak bunuh zombie,....mana korang pilih??

Tak Leh Senyum : Kejamnya As-Sisi Meruntuhkan Khemah Jenazah


Inilah video yang menunjukkan bagaimana kejamnya As-Sisi sehingga mengarahkan jentolak untuk meruntuhkan khemah yang di dalamnya masih ada jenazah-jenazah para syuhada' pada tragedi 14 Ogos yang mengorbankan ribuan nyawa. Lihatlah video ini, anda pasti merasa sebak dan sedih. Inilah gambaran sebenar apa yang berlaku di Mesir.

Tak Leh Senyum : Rogol Anak Tiri Sehingga Melahirkan 10 Orang Anak


merogol anak tirinya sepanjang 20 tahun (gambar Hiasan)
Seorang lelaki dituduh mengurung dan merogol anak tirinya sepanjang 20 tahun lalu hingga mangsa melahirkan 10 anak.Mangsa yang kini berusia 35 tahun memberitahu mahkamah di Santiago Del Estero, dia mula diperkosa bapa tirinya ketika berusia 14 tahun.

Ohsenyum : Suami Rogol Isteri Sendiri


membelasah dan merogol isterinya (gambar Hiasan)
Mereka sudah beberapa bulan tidak tinggal bersama kerana dalam proses perceraian, namun kerana gagal mengawal nafsu dia menceroboh rumah isterinya di Sungai Besi, di sini, sebelum membelasah dan merogol wanita itu.

26 August 2013

Tak Leh Senyum : Terjatuh Dari Tingkat Tiga


Hasrat seorang gadis untuk bertemu bapanya di bandar raya ini tidak kesampaian apabila dia ditemui mati selepas terjatuh dari tingkat tiga bangunan rumah kedai di Jalan Keretapi.Dalam kejadian jam 4 petang itu, Nurul Faizura Syahira Mohammad, 19, dari Kampung Sambir, Asajaya, dekat sini, terjatuh dari balkoni rumah sewa bapanya selepas diserang sawan secara tiba-tiba. 

Ohsenyum : (5 Gambar) Gigi Artis Hollywood Madonna


Artis Hollywood Madonna baru-baru ini menyambut ulang tahun dan terkejut penonton dengan perhiasan di giginya. Ini kalau dah terlalu kaya….macam inilah jadinya….

Ohsenyum : Cara Untuk Bagi Isteri Sakit Jantung


Ini cara nak tahu sejauh mana isteri sayang kat kita....!!

Ohsenyum : Peti Surat Paling Pelik


Tak ape lah kan....ini yang termampu...apa nak buat! 

Ohsenyum : (4 gambar) Fesyen Terbaru Artis K-pop Seperti Tidak Pakai Seluar


Choi Yeo Jin artis k-pop, fesyen terbarunya…seperti tidak memaki seluar! Acara ini berlangsung di Grand Ambassador Seoul Hotel. 

Ohsenyum : Bakar Duit Kerana Terlalu Kaya


 Semua orang tentu senang jika mempunyai banyak wang, boleh membeli barang mewah dan keliling dunia sesuka hati tanpa perlu bekerja keras. Tapi .. jika ada orang kaya yang tidak bijak terhadap kekayaannya dan pamer secara berlebihan, boleh boleh orang lain marah dan memberi kecaman.

Ohsenyum : Lukisan Seni Kanak-Kanak Didera


Eric Revelo seorang artis dari Sepanyol menghasilkan Los Intocables. Lukisan beliau menunjukkan penderaan yang dilakukan industri makanan segara, gereja katolik, industri perubatan, industri tenaga, masalah keganasan di sekolah , pelancongan seksual dan peperangan ke atas kanak-kanak. Siri gambar yang provokatif tetapi berjaya menyampaikan mesej serius yang cuba disampaikan.

Tak Leh Senyum : Biarkan Ibu Tinggal Di Kandang Babi

Benar-benar anak durhaka seorang anak China boleh dikatakan anak durhaka kerana telah meninggalkan sang ibu dan membiarkan orang yang melahirkannya tersebut dalam kandang babi. Sungguh ini sangat mengharukan dan durhaka, bagaimana boleh seorang anak dapat berlaku seperti itu kepada ibunya sendiri yang sudah tua.

25 August 2013

Tak Leh Senyum : Tanduk Tertusuk Di Muka

AMARAN : JANGAN TENGOK KALAU TAK BERANI

Peeee.....kasihan binatang tu ye....berdarah-darah....

Ohsenyum : (5 Gambar) Cara Terbaik Besarkan Puting Dada

Mungkin ini salah satu cara bantu anda untuk membesarkan puting dada....!!

Ohsenyum : (8 Gambar) Kek Mengairahkan Nafsu Lelaki


Siapa pandai buat kek macam ini....nak beli lah!

24 August 2013

Ohsenyum : 3 Orang Perempuan Inginkan Air Mani Lelaki


Tiga wanita di Zimbabwe dituduh merogol sekurang-kurangnya empat lelaki untuk mendapatkan sperma mereka bagi melakukan upacara tradisional.Kesemua wanita berkenaan, yang telah didakwa dengan 17 kesalahan serangan lucah, dibicarakan pada 28 Novemeber lepas dalam satu kes yang mengejutkan negara itu.

Ohsenyum : (8 Gambar) Mereka Mempunyai Kebolehan Sendiri


yakin pada diri sendiri...komfom boleh buat!! 

Tak Leh Senyum : Ibu Dan Anaknya Tinggal Di KFC Selama 2 Bulan


Seorang ibu muda dan anaknya yang berusia sembilan bulan tinggal di sebuah restoran KFC di Beijing sejak dua bulan lalu.Menurut laporan media tempatan, wanita berkenaan yang hanya dikenali sebagai Xiaoshan berkata, dia memilih restoran berkenaan kerana ia dibuka 24 jam sehari dan tidak diusir pekerja.

Ohsenyum : Manusia Tinggal Di Gua Selama 20 Tahun


Seorang lelaki China yang mahu mencari ketenangan bertindak memencil diri dengan tinggal di dalam sebuah gua di sini, dalam wilayah Shaanxi sejak 20 tahun lalu.Feng Mingshan, 54, menjadikan sebuah gua setinggi 50 meter sebagai tempat tinggalnya sejak 1993.Dia juga terpaksa memanjat tebing sebuah bukit setiap kali mahu memasuki rumah unik yang dibinanya.

Ohsenyum : Pembedahan Di Mulut Kini Kegilaan Wanita Korea

Wanita Korea Selatan sanggup berdepan dengan bahaya dan kesakitan asalkan mereka dapat memiliki wajah seperti wanita Barat.Permintaan untuk menjalani pembedahan membabitkan prosedur memotong tulang dagu serta membetulkan dagu atas dan bawah bagi kelihatan lebih cantik meningkat sejak beberapa bulan lalu.

23 August 2013

Ohsenyum : Aweks Cute Menjadi Hodoh Sekelip Mata


Ini kot sebab kenapa perempuan ambil gambar dari depan atau atas...!! tunggu dan lihat

Ohsenyum : Macik Terharu Dengan Lifebuoy



Puteri Noor Syakila, 16, terpaksa berhenti sekolah dan bekerja untuk menyara kehidupan ibu dan neneknya selepas ibunya hilang daya penglihatan……


Tak Leh Senyum : Facebook Berunsur Lucah Perguna Gambar Gadis Melayu


Sebuah laman sosial dikesan mempergunakan gambar-gambar gadis Melayu dengan status berbaur seks.Laman Facebook ‘Awek melayu malaysia’ yang mula diwujudkan sejak 21 Januari 2013, mendapat sambutan hangat dan hingga ke hari ini, sudah menghimpun 19,515 pengikut.

Ohsenyum : Kedai Paling Teliti Di Malaysia


mungkin siapa yang tinggal kat negeri perak..kenal kot...mungkinlah!! ini kedai memang teliti oooo!!

Ohsenyum : Alat Permainan Seks Model Terkenal China


Model terkenal China, Zhang Xiaoyu melancarkan alat permainan seks yang didakwanya mengikut ‘BENTUK’ alat kelaminnya sendiri!Alat itu kononnya direka mengikut ‘ukuran’  yang mampu memuaskan nafsu mereka yang selama ini menyimpan keinginan untuk berasmara dengan model terkenal ini.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...