31 July 2013

Ohsenyum : Kasih Sayang Suami Isteri

Walau pun keadaan suaminya macam tu..dia tetap sayangkan suaminya...!! 

Ohsenyum : (3 Gambar) Produk Yang WTF Sangat



siapa berminat nak beli produk ini...mudah..dan amat  diperlukan terutamanya ketika memandu!! bagi ohsenyum, memang WTF....


Ohsenyum : (9 Gambar) Kereta BMW AG Terbaru Model Elektrik


Pengeluar kenderaan mewah dari Jerman, BMW AG semalam memperkenalkan model elektrik kompaknya yang dikenali sebagai i3.Model i3 dibina menggunakan material gentian karbon untuk mengurangkan berat dan meningkatkan prestasi pemanduannya.

Ohsenyum : Perempuan Cantik Menjadi Jurulatih Kelab Bola Sepak


Tihana Nemcic finalis Miss Sports Kroasia tahun 2008 menjadi pelatih perempuan pertama yang menangani kelab bola sepak. Gadis berusia 24 tahun ini dilantik menjadi pelatih utama kelab Vicorija Vojakovac, kelab sepak bola divisi lima liga bola sepak Kroasia. 


Tihana Nemcic jatuh cinta pada bola sepak sejak berusia 13 tahun. Bahkan dia terpilih untuk memperkuat kelab bola sepak perempuan Dinamo Maksimir Zagreb. Untung kalau dia ini jadi jurulatih pasukan bola sepak negara kita kan……

Ohsenyum : Bayi Gergasi Terbesar Di Jerman Seberat 6,1 KG


Seorang bayi mempunyai berat 6.1 kilogram (kg) dan berukuran 57.4 sentimeter dilahirkan di Jerman pada 26 Julai lalu.Bayi sebesar itu biasa dilahirkan melalui pembedahan Caesarean, tetapi Jasleen dilahirkan secara normal.Akhbar Der Spiegel melaporkan Jasleen dilahirkan di Hospital Universiti Leipzig dan ibu bayi itu berdepan masalah diabetes yang tidak dikesan.

Tak Leh Senyum : Kontroversi Video Yang Dikatakan Menghina Agama Islam


Kali ini video kontroversi video meraikan Aidilftiri bersama tiga ekor anjing dengan berlatarbbelakangkan audio Takbir Raya.Ia dikongsikan kepada saya oleh melalui mesej di Facebook melalui seorang pengamal media sosial yang prihatin dengan perkembangan video-video sebegini.

30 July 2013

Ohsenyum : Jom Senaman Macam Dorang Ini


Semangat kesukanan..!!

Ohsenyum : Wajah Julia Perez Sebelum Popular


Inilah rupa Julia Perez atau nama sebenarnya Yuli Rachmawati. Seorang artis dari Jakarta, Indonesia.  

Ohsenyum : Merecun Paling Best


Ini kali lah...siapa berani.....?? 

Ohsenyum : (8 Gambar) Senyum Jelah Part 51


Orang asia memang terbaik....pelik dan menghiburkan...

Ohsenyum : (8 Gambar)Khas Untuk Orang Dewasa


Segarkan mata korang.....ini hari...khas untuk orang dewasa..!! jangan sampai terbatal puasa..sudah....

Tak Leh Senyum : Tertusuk Ranting Kayu Di Leher Sepanjang 38 CM

Seorang penunggang basikal tertusuk ranting kayu sepanjang 38 sentimeter di lehernya.Kejadian berlaku selepas Adrian Wood, 34, terjatuh ketika menunggang basikal.Ranting itu tertusuk pada vena jugular, peti suara dan esofagus bapa dua anak itu.

Ohsenyum : (9 Gambar) Buang Masa, Time Kerja


masa kerja...macam-macam hal yang berlaku.... kan!!


Ohsenyum : Pencuri Tersangkut Di Corong Asap Selama 10 Jam


Inilah namanya pencuri yang malang, malang sungguh.Seorang lelaki dengan niat mencuri sebuah kedai pajak gadai di Arkansas terbantut niatnya selepas dia tersangkut di corong asap kedai itu selama 10 jam tanpa makanan dan air.

29 July 2013

Ohsenyum : (5 Gambar) Sayang Seorang Ibu Pada Anaknya


Ini kes berlaku di negara china. Seorang ibu mempunyai seorang anak yang gemuk....di sebabkan terlalu gemuk...dia(ibu) terpaksa memanggil ahli bomba untuk memindahkan anaknya dari tempat tidur ke bilik mandi.

Ohsenyum : Liyana Jasmay Dedahkan Sikap Cemburu Suaminya

Pelakon Liyana Jasmay menjelaskan suaminya, Fathuddin Mazlan masih mempunyai sifat cemburu yang menebal jika melihat dia berlakon dalam adegan-adegan cinta walaupun sudah hampir enam bulan mereka mendirikan rumah tangga.Liyana, 25, berkata, Fathuddin, 29, juga mengambil pendekatan untuk tidak menonton adegan-adegan romantik lakonannya semata-mata mahu menepis perasaan itu.

Ohsenyum : Silap Mata Yang Tak Menjadi LOL


Memang terbaik lah....

Tak Leh Senyum : (7 Gambar) Mayat Dibiarkan Beku Di Gunung Everest


Gunung Everest merupakan gunung yang paling tinggi di dunia. Disebabkan ketinggiannya itu dan kecantikan pemandangan di situ dan ramai pendaki di seluruh dunia cuba untuk menawan puncaknya. Dalam aktiviti penawanan puncak Gunung Everest ini lah, ramai pendaki yang kecundang dan mayat mereka dibiarkan sahaja di sana kerana kesukaran untuk membawa mayat-mayat itu turun. Jom kita lihat gambar mayat-mayat yang terbiar tidak dituntut di Gunung Everest.

Ohsenyum : Betapa Tingginya Gunung Everest

Saintis kata Gunung Everest ni naik 2.4 inci setahun..kos nak panjat lebih kurang $65 ribu dolar seorang termasuk training skali..Pada tahun 1995 seorang ibu dari british menjadi wanita pertama yg berjaya menakluki puncak gunung ini tanpa bantuan oksigent dan sherpa..ibu berusia 33 tahun itu bernama Allison Hargreaves..

Tak Leh Senyum : Doktor Mati Dengan Tekak Dan Kemaluannya Dikerat



kemaluan dikerat (gambar Hiasan)

Seorang wanita mengaku membunuh seorang doktor Satish Chandra selepas menyerah diri di balai polis.Mangsa ditemui mati dengan tekak dan kemaluannya dikerat di rumah tetamu kerajaan pada 21 Julai lalu di Govindnagar, Kanpur. Keesokan harinya, petugas kurier muncul di balai polis Govindnagar dengan sebuah bungkusan. Polis terkejut mendapati kemaluan lelaki di dalam bungkusan berkenaan. Mereka kemudian mengaitkannya dengan kes pembunuhan Chandra.

Ohsenyum : (11 Gambar) Wajah Artis Malaysia Masa Muda Dan Sekarang


Inilah wajah artis Malaysia dulu dan sekarang....comel-comel dorang dulu ye!!

Ohsenyum : (5 Gambar) Sekiranya Kita Meninggal Dunia Di Mekkah

sekirannya kita meninggal dunia di mekkah, kita akan dikebumikan tanpa batu nissan.Simpel je....

28 July 2013

Ohsenyum : Hanya Temankan Tunang Tidur’


“Sumpah ustaz, kami tak buat apa-apa, saya hanya temankan tunang saya tidur sahaja,” kata seorang lelaki ketika ditahan dalam serbuan Ops Valentine di sebuah hotel bajet di Jalan Pantai di sini, awal pagi semalam.

Ohsenyum : Fakta Menarik Dan Pelik


Perkara yang benar dan nyata, mungkin anda antara korang dah baca…mungkin juga belum….jom baca fakta menarik dan pelik ini….

Ohsenyum : Kenapa Islam Haramkan Makan Babi??

Sesungguhnya Allah hanya mengharamkan bagimu bangkai, darah, daging babi dan haiwan yang disembelih disebut nama selain Allah. Tetapi barang siapa dalam keadaan terpaksa memakannya sedang ia tidak menginginkannya dan tidak pula melampau, maka tidak ada dosa baginya. Sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang (Al-Baqarah 173).

Ohsenyum : Manusia Pelik

Fanny Mills seorang wanita yang mungkin mempunyai Penyakit Milroy. Penyakit ini diwarisi daripada bapanya…

Ohsenyum : Perubahan Badan Wanita Ini



Cindy Landolt dulu kiri dan Cindy Landolt terkini Kanan
Cindy Landolt seorang wanita yang mempunyai badan sasa seperti lelaki. Walau pun begitu beliau masih ingin mengekalkan kewanitaannya…dengan pembedahan

27 July 2013

Tak Leh Senyum : Kemalangan Ngeri Di Teragganu 2013 (Video)


Tiga termasuk seorang doktor gigi maut, manakala seorang cedera dalam kemalangan membabitkan dua kereta di Kilometer 84.5, Jalan Kuala Terengganu-Kota Bharu, Kampung Bintang, di sini, semalam.

Ketua Polis Daerah Setiu Deputi Superintendan Ab Rahman Raja Mohamed berkata, kejadian berlaku kira-kira jam 12 tengah hari ketika mangsa, Mohd Zuhairi Jusoh, 23, bersama rakannya, Nik Zul Ehsanudin Mohamad, 23, dalam perjalanan dari arah Kota Bharu menghala Kuala Terengganu.

Ohsenyum : (7 Gambar) Ini Barulah Namanya Cinta


ini barulah namanya cinta, sampai ke hujung nyawa....!!

Ohsenyum : ( 4 Gambar) Benda Pelik Di Jumpai Di Teluk Parsi


Sebuah Kapal Tentera Laut Iran terserempak dengan makhluk ini di Teluk Parsi apabila mereka menyedari bau yang amat dahsyat. Tetapi apa yang ia?

Ohsenyum : Dua Kepala Dan Satu Badan

Pasangan bayi kembar siam dengan dua kepala dan satu badan dilahirkan di Jaipur, Rajashtan, kelmarin.Bagaimanapun, kepala, sistem saraf dan tulang belakang bayi lelaki itu didapati berasingan. Tulang belakangnya bersambung di bawah pelvik dan mereka turut berkongsi sangkar rusuk dan belingkung bahu.

Ohsenyum : (8 Gambar) Baik Buruk Kenderaan Mereka


macam-macam ada....!

Ohsenyum : Simpan Emas Dalam Dubur


Pihak berkuasa kastam Korea Selatan semalam menahan sembilan warga Taiwan yang menyembunyikan 24 keping emas dalam dubur mereka.Kesemua mereka ditahan ketika melalui pusat pemeriksaan di lapangan terbang antarabangsa Seoul.

26 July 2013

Ohsenyum : Kenapa Dengan Lehernya??


Inilah luka paling ngeri aku tengok...kalau berani tengoklah...peee.dalam tu!!

Ohsenyum : (8 Gambar) Tajuk Filem Hampir Sama

Bukan disengajakan pun, tajuk hampir sama...kan!! tapi kenapa yee....??

Ohsenyum : (6 Gambar) Rumah Atas Pokok Yang Menarik


Inilah cara mereka tinggal di kawasan hutan, menarik....tapi kos membuat ini, peeee....!!
Minister’s Treehouse (Crossville, Tennessee, USA)

Ohsenyum : (8 Gambar) Enterframe Betulah


time  inilah.....buat orang kecewa....dah "posing" habis...tak jadi pula

Ohsenyum : (5 Gambar) Bangkai Buaya Gergasi Ditemui Di Kuala Selangor

Penduduk sekitar Bukit Belimbing dekat sini gempar selepas dua nelayan menemui bangkai buaya besar yang tersangkut di tepi sungai ketika mahu memancing udang di Jeti Jalan Tok Empat Masjid, Kampung Bukit Belimbing kira-kira lewat malam kelmarin.Nelayan, Zaidi Jaafar, 23, berkata, dia tidak menyangka suluhan lampu rakannya ketika menyusuri Sungai Selangor untuk memancing udang tertumpu pada objek besar yang disangka kayu yang tersangkut pada dahan kayu di tebing sungai.

Tak Leh Senyum : Kereta Api Sepanyol Tergelincir Dari Landasan

Sebuah kereta api di sini tergelincir daripada landasannya malam kelmarin dan mengorbankan sekurang-kurangnya 143 orang, sekali gus menjadikannya kemalangan terburuk dalam tempoh lebih 40 tahun.Pasukan keselamatan menemui 73 mayat dari- pada gerabak kereta api itu dengan empat orang lagi mangsa meninggal dunia di hospital.

Ohsenyum : Kepala Masuk Dimulut Buaya

Seorang pelatih buaya di Bangkok nyaris maut apabila seekor buaya yang terlibat dalam satu persembahan bertindak membaham kepala pelatih tersebut sebelum menghempasnya beberapa kali ke tanah, lapor akhbar Daily Mail semalam.

25 July 2013

Ohsenyum : Sama Besar Sama Padan


Ini baru dia.....dua-dua boleh di"makan"

Ohsenyum : Persembahan Motosikal Paling Best Tahun 1935


persembahan motosikal ini di rakam pada tahun 1935...rasanya negara kita lum lagi merdeka kan....!!

Ohsenyum : (10 Gambar) Badan Kanak-kanak Tapi Kepala Orang Dewasa


Cristian Girotto adalah jurugambar French yang hebat, ini salah satu projek beliau yang menarik dan unik…

Ohsenyum : (11 Gambar) Lelaki Wajib Beli Kereta Ini


khas untuk kaum lelaki.....mana satu korang pilih....

Ohsenyum : Wanita Tersepit Di Celah Platform Kereta Api


Sejumlah penumpang dan kru bertindak menolak gerabak sebuah tren sehingga senget untuk mengeluarkan seorang wanita yang tersepit di celah platform di Stesen Kereta Api Minami Urawa di sini.

Ohsenyum : (6 Gambar) Akibat Memikul Benda Berat


Kes ini berlaku di negara Itali, setiap tahun mereka akan meraikan ”Festival of the Lillies”. Apa yang mereka perlu buat, mengangkat sesuatu di bahu mereka….tengok lah sendiri..susah nak terangkan!!...

Ohsenyum : (8 Gambar) WTF Pasangan Remaja Bercinta


Arin Andrews berusia 17 dan Katie Hill berusia 19 tahun, mereka ada sepasang remaja yang sedang dilamun cinta. Dan peliknya dan WTF……
Arin Andrews berusia 17 Kanan dan Katie Hill berusia 19 tahun kiri

24 July 2013

Ohsenyum : Lelaki China "One Inch Punch"


walau pun jarak penumbuknya hanya satu inci...tapi kekuatannya..fuuwooooo!!

Ohsenyum : (6 Gambar) Aktiviti Normal Bagi "Cosplay Characters"

Mereka juga manusia.....mula-mula ok lah!! nampak cool...lama-lama....lain pula jadinya...!

Ohsenyum : (9 Gambar) Senyum Jelah Part 49


ada-ada saje...

Ohsenyum : (7 Gambar) Topeng Hampir Menyurupai Wajah Manusia Sebenar

Berlaku semasa majlis “Comic-Con International 2013”. Bryan Cranston, pelakon epik yang memainkan watak Heisenberg di dalam siri TV Breaking Bad menghadiri San Diego Comic Con dengan memakai topeng wajah beliau sendiri. Topeng Heisenberg yang dipakai beliau adalah buatan Hyperflesh.

Ohsenyum : Perkara Sebenar Mengenai "Pelajar Makan di Tandas"

Artikel ini di tulis oleh seorang lelaki india yang telah pun melawat sendiri ke sekolah tersebut. 

"Saya ada pengalaman buruk kerana tidak diberi peluang untuk menjelaskan dari pihak saya sendiri apabila ada sesuatu isu timbul. Sejak dari itu, saya mula memandang setiap perkara dari sudut perspektif yang berbeza. Dengan bersikap secara adil, saya ingin berkongsi sesuatu info berkenaan sekolah sk Pristana mengenai isu yang tengah hangat diperkatakan oleh semua sekarang.

Ohsenyum : (8 Gambar) Tempak Duduk Dari Mesin Basuh


Seorang jurureka perindustrian dari Jerusalem Israel menghasilkan 3 rekaan tempat duduk dari sebuah mesin basuh front load yang dikitar semula.Walau pun Nampak menyusahkan, tapi sangat kreatif….bukan apa, dari pada buat kerusi, baik jual besi buruk.! 

23 July 2013

Ohsenyum : Pelacur Thailand Memang Mengoda


hebat pelacur Thailand ini...siapa nak??? ......ada free tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...