30 June 2013

Ohsenyum : Hukuman Terhadap Pasangan Gay


Sebelum ini viral di laman sosial sebuah video yang menunjukkan bagaimana seorang lelaki dan teman wanitanya yang ditangkap khalwat dikenakan hukuman. Kali ini berita ingin berkongsi sebuah video tahun 2011 yang menunjukkan bagaimana pasangan gay dikenakan hukuman di pusat tahanan.Kejadian tersebut dipercayai berlaku di salah sebuah negara di Amerika Latin.

Ohsenyum : (9 Gambar) Wajah Kanak-kanak Yang Pelik Dan Menarik


Sungguh menarik hasil lukisan di wajah kanak-kanak, ada yang menarik, pelik dan menakutkan...inilah namanya seni. Harap maaf maklumat mengenai gambar tidak di ketahui. "Malas nak cari "

Ohsenyum : Terbaru Dari Apple iPhone 5 2013


Kali Ini ianya lebih baik...mengalahkan Samsung....!! tengok dan jangan lupa beli!!

Ohsenyum : Awin Nurin Cium Izzue Islam


Video yang pastinya akan membuat ramai wanita Malaysia di luar sana akan berasa cemburu.Pelakon tampan yang menjadi kegilaan ramai, Izzue Islam berkongsi video ucapan hari jadi buat isteri tersayang beliau, Awin. 

Ohsenyum : (9 Gambar) Senyum Jelah Part 43

kali ini gambar yang nampak cool....!! sikit-sikit...

Ohsenyum : (9 Gambar) Hanya Ada Di Rusia Sahaja


Setiap negara mesti perna mengalaminya...cuma berbeza situasi.....!! apa-apa senyum jelah!

Ohsenyum : “WeChat” Menjadi Tempat Promosi Sindiket Pelacuran


Populariti laman sembang terkini, WeChat dalam kalangan remaja sejak kebelakangan ini diambil kesempatan oleh sindiket pelacuran untuk mempromosi aktiviti tidak bermoral, seperti khidmat urutan badan ke badan (B2B) dan pakej asmara.

Ohsenyum : Tak Perna Makan Selama 5 Tahun


Seorang lelaki di Sri Lanka mendakwa tidak pernah menjamah makanan sejak lima tahun lalu meskipun pakar percaya manusia hanya dapat hidup selama dua bulan tanpa makanan.Lelaki berkenaan, Kirby de Lanerolle, mendakwa dia hanya memerlukan udara segar sebagai makanan.

29 June 2013

Ohsenyum : Agaknya Inilah Ikan Paling Best Di Malaysia


Mungkinlah...tapi besar gila ini....Terbaik lah...!! tengok ikan tau..bukan aweks tu!

Ohsenyum : Burung Paling Manja Dan Jinak


Perna nampak burung sejinak macam ini......!! terbang bersama tuanya......!!

Ohsenyum : Kenapa Dengan Perempuan Ini?


eee...apa yang dia tengok tu....kenapa dengan perempuan ini eeekkk?

Ohsenyum : Budak 12 Tahun Menikmati Kekayaan Tidak Diduga

Kepintaran seorang budak lelaki berusia 12 tahun membolehkan dia menikmati kekayaan tidak diduga dan sebahagian daripada wang itu digunakan untuk membeli tiga buah kereta Ferrari.Sebelum itu, budak terbabit - hanya dikenali sebagai Callum - berjaya mencipta satu aplikasi dan dijual kepada Google pada harga AS$13 juta (RM 41 juta).

Ohsenyum : Pembedahan Menukar Wajah Sangat Mengagumkan



Lelaki yang menjalani pembedahan menukar wajahnya pada tahun lalu kini menunjukkan proses pemulihan mengagumkan.Richard Lee Norris kehilangan rahang atas dan bawah, selain bibir, gigi dan lidah dalam kemalangan berlaku pada 1997. 

Sekiranya Ingin tahun mengenai Lelaki Ini Klik Sini dan Sini!

Ohsenyum : Remaja Dari British


Katie Lawrence berusia 18 tahun, adalah seorang remaja British yang begitu taksub untuk menjadi patung dan sanggup menghabiskan masa berjam-jam setiap hari hanya untuk bersolek dan berpakaian seperti patung.


Remaja ini mulai terpengaruhi dari permainan video dari negara Jepun, Final Fantasy dan lain lain. Tengok lah rupa budak ini…..

Ohsenyum : Bayi Memiliki Dua Kepala


Sepasang suami isteri tetap reda menerima ketentuan Ilahi apabila dikurniakan anak istimewa yang memiliki dua kepala.Menurut bapa bayi terbabit, Usman, pada peringkat awal dia memang terkejut dan panik apabila mengetahui keadaan fizikal anaknya itu tidak normal.

28 June 2013

Ohsenyum : Nampak Macam Sedap

peeee.....sedapnya..tak terkata....!!

Ohsenyum : Pasangan Kekasih Mati Dalam Keadan Bogel


Sepasang kekasih ditemui mati dalam keadaan bogel setelah dikatakan terjatuh daripada pangsapuri rumah mereka kerana terlalu asyik berasmara di sini baru-baru ini.Menurut sumber, pasangan itu dikatakan sedang ‘bergurau-senda’ di tepi tingkap rumah mereka sebelum si wanita gagal mengimbangi badannya.

Ohsenyum : Perna Tengok Orang Curi Minyak Dari Lori??


Mungkin negara ini..harga minyak terlalu mahal..jadi terpaksalah dia mencuri.....issss...sampai macam tu sekali ye!!

Ohsenyum : (9 Gambar) Mereka Hampir Serupa


nampak macam mana tak???? LOL 

Ohsenyum : Wanita Pelik Boleh Mengalirkan Air Mata Darah


Doktor di Chile bingung apabila seorang wanita mengalirkan air mata darah.
Yaritza Oliva ketakutan apabila kejadian ganjil itu mula menimpanya awal bulan ini.Sejak itu, tanpa sebarang amaran, mata wanita berusia 20 tahun itu mengalirkan darah beberapa kali sehari.

Ohsenyum : Rumah Baru Dibeli Penuh Dengan Sampah Sarap


Seorang tuan rumah terkejut mendapati rumah yang dibelinya dengan harga £450,000 (RM2.25 juta) menerusi satu lelongan berisi sampah sarap setinggi lebih satu meter setengah yang berlonggok selama bertahun-tahun.Pemaju hartanah Mehmet Koch, 33, membeli rumah teres empat tingkat itu di utara London untuk dijadikan pelaburan bersama adiknya, Abbas.

Ohsenyum : (9 Gambar) Senyum Jelah Part 42


Ada-ada saja kan......senyum jelah!

Ohsenyum : Comelnya Mama Hot


Baru-baru ini, sebuah akhbar tabloid tempatan telah memaparkan tentang gambar yang menunjukkan ibu kepada Putra Rayqal ini dalam keadaan yang cukup seksi.Banyak tanggapan yang menyatakan bahawa pelakon ini walaupun telah menunaikan umrah tetapi tetap dengan penampilan seksinya selama ini.

27 June 2013

Ohsenyum : Perna Nampak Mat Salleh Cakap Loghat Terengganu??


kalau kita pergi ke Pulau Kapas, kita pasti akan bertemu ‘Mat Dan’Difahamkan Mat Dan adalah seorang warga British yang dah lama menetap di pulau itu, tak nak balik-balik la kot.

Sememangnya pulau-pulau di negara kita khususnya di Terengganu memang cantik dan menarik sehinggakan ada yang terus jatuh cinta pada flora dan faunany.

Khabarnya Mat Dan dah pun memeluk Islam, Syukurlah…Jom tengok siapa Mat Dan ini?

Ohsenyum : Cinta Tak Kenal Rupa


Walau pun rupanya tak seberapa...tapi mungkin hati lebih baik diri anda!! kalau dah jodoh..

Ohsenyum : Ini Baru Dia Basikal Terbaik


Tengok dari jauh macam bukan basikal.....tapi bila tengok dari dekat...peeee....!!

Ohsenyum : (8 G ambar)Ini Sebabnya Barangan Dari China Murah

tengok cara mereka buat "part kereta".....mungkin ini sebab ianya murah....mungkinlah!!  korang tengok hasil mereka ini

Ohsenyum : (4 Gambar) Budak Zaman Sekarang Bernafsu

Apa nak jadi budak zaman sekarang ini.......nasib baik budak..kalau orang tua....!! lagi parah

Ohsenyum : Penutup Tong Hasilkan Pelbagai Barangan


Beberapa pereka seni di negara ini mendapat idea menghasilkan pelbagai barangan menggunakan penutup tong logam.Mereka yang bernaung di bawah firma Seni Reka Vibrazioni, menghasilkan karya seni itu di ibu pejabat syarikat berkenaan di sini.

Tak Leh Senyum : Sebuah Masjid Diconteng Dengan Lambang Nazi

Polis memburu samseng yang memecah masuk sebuah masjid awal pagi semalam dan membuat contengan lambang Nazi pada bangunan itu.Kebiadapan itu dikesan pada Masjid Redditch Central di Worcestershire selepas anggota polis menyiasat laporan berlaku pencerobohan di situ jam 4.30 pagi.

Ohsenyum : Budak Berusia 2 Tahun Lebih Pandai Dari Barack Obama Dan David Cameron


Seorang budak berusia dua tahun menjadi ahli termuda Mensa Britain selepas menjalani ujian kecerdasan yang meletakkan dia lebih cerdik daripada Barack Obama dan David Cameron.Ketika kebanyakan budak sebayanya sibuk belajar berjalan dan menconteng dinding, Adam Kirby lebih gemar membaca karya William Shakespeare, belajar bahasa Jepun, Sepanyol dan Perancis, malah mampu menguruskan diri sendiri di tandas.

26 June 2013

Ohsenyum : (8 Gambar) Adegan Filem Titanic Yang WTF


Macam-macam ada.....

Tak Leh Senyum : (10 Gambar)Binatang Jadi Kurus Di Zoo Surabaya Indonesia


 Zoo Surabaya, mengalami masalah besar terutamanya binatang yang berada di situ. Disebabkan kurang sambutan orang ramai, maka pendapatan zoo tersebut menurun. Akibatnya binatang yang berada di situ kurang di beri makanan. Baru-baru ini binatang Zirafah telah mati, akibat makan bahan-bahan yang di buang oleh pengujung zoo.

Sedihlah tengok binatang macam ini…..

Ohsenyum : Perna Tengok Kapal Terbang Jatuh Depan Mata?


Tengok ini.....malang tak berbau....

Ohsenyum : (8 Gambar) WTF Bibir Paling Cute


Ada-ada saja...senyum jelah....

Ohsenyum : Artis Hollywood Sanggup Berhabis Demi Kereta


Memiliki kereta bernilai AS$1.7 juta (RM5.4 juta) ternyata tidak memadai bagi penyanyi rap Flo Rida apabila dia menghabiskan lebih banyak wang untuk menghiasi kenderaan itu.Bagi Flo Rida, kereta Bugatti Veyron itu hanya kelihatan sempurna apabila dihiasi dengan pelbagai ciri kemewahan.

Ohsenyum : Festival Daging Anjing Di China Tahun 2013

Aktivis-aktivis pencinta haiwan membanjiri bandar ini, dalam wilayah Guangxi bagi menyelamatkan beratus-ratus ekor anjing menjelang festival daging anjing Yulin pada Jumaat ini.Lebih 20 aktivis dari beberapa bandar raya di China membelanjakan lebih 126,000 dolar Hong Kong (RM51,736) untuk membeli dan menyelamatkan sekitar 400 ekor anjing di beberapa pasar tempatan.

Ohsenyum : Cuba Teka Apa Benda Ini


pelik kan.....agak-agaknya...apa lah benda ini ye??? nak surprise??

Ohsenyum : Wanita Memenangi Acara Menangkap Ikan Menggunakan Tangan


Seorang gadis berusia 19 tahun menjadi wanita pertama memenangi pertandingan menangkap ikan menggunakan tangan di Oklahoma, Amerika Syarikat.Gadis tersebut, Lucy Millsap menjuarai pertandingan itu selepas menangkap spesies ikan patin seberat 32.7 kilogram (kg) di Tasik Texoma baru-baru ini.

25 June 2013

Tak Leh Senyum : Wanita Tua Maut Akibat Di Langgar Troli?


Dua orang lelaki telah hilang kawalan terhadap troli mereka yang penuh ketika menuruni eskalator. Troli berat itu telah melanggar seorang wanita tua berusia 60 tahun sehingga mati. Kejadian berlaku di Lianhua Supermarket pada jam 10 pagi. Troli yang melanggar wanita tua itu membawa 15 crates air tin yang seberat 150kg. 

Ohsenyum : Hubungan Seks 70 Wanita Setelah Alat Sulit Di Potong

Lelaki yang bernasib malang apabila isterinya ketika itu, Lorena Bobbit telah memotong kemaluannya dan kemudian membuang kemaluan tersebut.Kisah berkenaan menjadi tajuk utama dunia dan nama Bobbit tiba-tiba menjadi terkenal. Ia berlaku selepas Lorena mendakwa Bobbit telah merogolnya, dan selepas mengalami penganiayaan fizikal dan mental, dia bertindak nekad memotong kemaluan suaminya dengan pisau.Itu kisah 20 tahun lalu namun ia tetap menjadi igauan ngeri kepada Bobbit, yang merupakan bekas tentera laut Amerika Syarikat.

Ohsenyum : Anak Siapa Inikah Ini???


Cuba teka anak siapa ini.....mesti korang terkejut....!! sebab aku pun terkejut tengok !!

Tak Leh Senyum : Bas Terjatuh Ke Dalam Gaung

Pihak berkuasa Montenegro menyatakan sekurang-kurangnya 13 orang maut manakala beberapa lagi mangsa cedera apabila sebuah bas terbabas dari sebuah jambatan dan jatuh ke dalam gaung kelmarin.

Ohsenyum : Lelaki Buat Seks Dengan Basikal


Polis di Sweden melancarkan gerakan memburu seorang lelaki yang dirakam mengadakan seks dengan basikal.Lelaki itu dilihat melakukan perbuatan itu selepas pemilik basikal berkenaan memasang kamera litar tertutup di luar rumah untuk menangkap orang yang sering membocorkan tayar basikalnya.

Ohsenyum : Van Paling Sesuai Korang Beli!


Kenapa sesuai untuk korang?? sebab kemampuan van ini....memang ternyata hebat!!

Ohsenyum : Aksi Manusia Terapung-Apung Di Sisi Bas


Orang ramai di sekitar London semalam terpukau dengan aksi terbaru ahli silap mata Dynamo apabila dia ‘terapung-apung’ di sisi bas dua tingkat, semalam. Penghibur kelahiran Bradford itu berada di kira-kira 4.6 meter di udara di sisi bas sambil menyeberangi Jambatan Westminster di London.

24 June 2013

Ohsenyum : Kaedah Untuk X-Ray Baby


kaedah untuk x-ray baby dalam usia 1 tahun ke bawah kot.......memang pelik, tapi terbaik!

Tak Leh Senyum : Begini Caranya Mereka Bunuh Anjing


AMARAN : JANGAN TENGOK KALAU TAK BERANI.

sedih nampak binatang dibuat macam tu......huhuhu!

Ohsenyum : (5 Gambar) Lelaki Berubah Menjadi Wanita Cantik


 Daniel kini berusia 21 tahun dan selepas beberapa plastic surgery kini beliau telah berubah menjadi seorang gadis yang cantik dengan nama Dani St James. Pada usia 18 tahun dia telah megubah hormonnya kepada seorang perempuan.

Ohsenyum : (5 Gambar) Kenderaan Unik Dipenuhi Bangkai Haiwan


Jika anda mahukan pengalaman menaiki kenderaan yang unik, sebuah trak ini mungkin dapat memenuhi keinginan itu.Tidak seperti kenderaan biasa, ia dihiasi berpuluh-puluh bangkai haiwan yang diawet, termasuk kepala buaya, rakun, kucing liar dan katak.

Ohsenyum : Cara Muda Elak Dari Saman Ekor?


Memang terbaik lah....!! mudah,senang..dan mesra alam...

Ohsenyum : (7 Gambar) Seram Patung Bergerak Sendiri


Satu patung purba dari Mesir yang dipamerkan di sebuah muzium menimbulkan kegemparan apabila ia bergerak dan dipercayai ada kaitan dengan kewujudan semangat dalam objek itu yang cuba keluar dari situ.

Ohsenyum : (7 Gambar) Pertandingan Anjing Paling Hodoh Di Dunia


anjing bernama Walle (WAHL-ee)
Seekor anjing berkepala besar dan mempunyai kaki seperti itik dinobatkan sebagai pemenang pertandingan anjing paling hodoh di dunia kali ke-25 yang diadakan Jumaat lalu.Diberi nama Walle (WAHL-ee), anjing baka eagle-Bassett berusia empat tahun dari Chico, California itu berjaya mengalahkan kira-kira 30 ekor anjing yang lain.

23 June 2013

Tak Leh Senyum : Suami Isteri Terbunuh Hanya Kerana Parking Kereta


Tragedi malang menimpa sebuah keluarga di China apabila sepasang suami isteri terbunuh hanya disebabkan hendak meletakkan kereta di ruang parkir.Kejadian yang berlaku awal malam Selasa lalu bermula apabila si suami turun dari kereta dan menunggu di belakang petak parkir.

AMARAN : JANGAN TENGOK KALAU TAK BERANI....

22 June 2013

Ohsenyum : (6 Gambar) WTF Kolam Renang Di Beijing


Sedih lah nampak kola macam ini......semangat nak mandi, tapi kalau dah terlalu ramai macam ini..!! tak jadilah!!

Ohsenyum : (9 Gambar) Artis Hollywood Semasa Muda Dan Sekarang


wajah mereka...semangkin tua semakin hebat.....usia 50 an,tapi muka macam 30 an oooo...!!
Robert Downey Jr. usia pada masa Dulu: 22 Dan sekarang usianya: 48

Ohsenyum : Keluarga Rahsia Ahmad Dhani


Selama ini ramai tertanya-tanya adakah benar anak yang dilahirkan Mulan Jameela, anggota kumpulan Dewi merupakan anaknya bersama penyanyi dan pemuzik, Ahmad Dhani.Bayi perempuan yang diberikan nama Safeea itu bagaimanapun tidak pernah diakui secara langsung oleh Ahmad Dhani merupakan anaknya.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...