28 February 2013

Ohsenyum : Hanya Di Malaysia


Gambar ini dari rakan facebook ohsenyum.com. Maklumat mengenai gambar ini tidak diketahui, tapi kemungkinan besar...besi patah!...berat sangat..!

24 February 2013

Ohsenyum : Suasana Dalam Kereta Semasa Kemalangan


Memang mengerikan, dan menyebabkan kerosakan teruk, namun begitu kemalangan ini...tiada mangsa yang mengelami kecederaan yang serius..

Ohsenyum : Promosi Kereta Yang Tak Menjadi


Sedihlah nampak kereta macam tu.....pilu sangat....

22 February 2013

19 February 2013

Ohsenyum : Melukis Dalam Masa 1 Minit 30 Saat


Kelebihan seorang lelaki, dia boleh melukis dalam masa 1 minit 30 saat. memang cepat, hasil lukisannya sangat menakjubkan....

Ohsenyum : (9 Gambar) Senyum Jelah Part 15


Tersangatlah mengoda...."no Comment" senyum jelah..

18 February 2013

Ohsenyum : Budak Cute Cuba Menipu Ibunya


Sekarang korang dah tahu, kenapa budak lelaki suka menipu, sebab sifat semula jadi hahaha

16 February 2013

Ohsenyum : Hantu Ngeri Digambar


Memang hantulah....ngeri oooo!! tak sanggup nak tengok......menyesal nanti!

Ohsenyum : Baby Bergaduh Yang Mengerikan


Gilalah baby ini......nak anak macam tu?

Ohsenyum : (9 Gambar) Senyum Jelah Part 14

ganas betul....senyum jelah...

15 February 2013

14 February 2013

Ohsenyum : Kereta Bergerak Sendiri


Lelaki ini buat laporan pada polis yang keretanya di curi. Namun begitu, polis menyiasat melalui CCTV di kedai tersebut, dan ini yang berlaku.

Ohsenyum : (9 Gambar) Senyum Jelah Part 12


Macam-macam ada, senyum je lah.....


13 February 2013

12 February 2013

Ohsenyum : Benda Yang Tak Disangkah-sangkah


Bolehnya......isss!!

Ohsenyum : Kereta Superman


Superman Kia Optima hybrid

Sebenarnya kereta superman ini, hasil dari kereta yang di kenali sebagai Kia Optima hybrid. Sangat menarik kereta ini, dari segil hiasan luaran dan dalamannya. Kalau masuk auto show..kompom menang!! Jom tengok bentuk luaran kereta ini…… -Blog serius

Ohsenyum :(9 Gambar) Senyum Jelah Part 11


Senyum je lah...!



11 February 2013

Ohsenyum : Aksi Paling Mantop


ini adalah buih-buih dari laut yang terdampar di jalan raya, tengok apa yang aksi paling mantop....so cool!

Ohsenyum :(9 Gambar) Senyum Jelah Part 10

Pelik sangat negara japan ini.....



10 February 2013

Oghsenyum : Hampir Dihempap Lori


berlaku di negara china...lelaki motorsikal hampir saja dihempap lori....

9 February 2013

Ohsenyum : Budak Perempuan Dilanggar Dan Disepak


Ini namanya sudah jatuh ditimpah tangga lagi...kasian!! budak perempuan tu.
(Video pelik, tengok sendiri sila Klik Sini!!)

8 February 2013

Ohsenyum : Kehidupan Menteri Malaysia


Siapa ada cita-cita menjadi PM.....korang fikir lah dua kali.
"Terkini, video khas untuk tahun baru china, best Klik Sini!!"

Ohsenyum : (9 Gambar) Senyum Jelah Part 9


Ada-ada saja dorang ini...........

7 February 2013

6 February 2013

Tak Leh Senyum : Lelaki Ditembak Di Bustan al-Qasr, Aleppo


Beginilah suasana di negara Islam....Astaghfirullahhal`azim, kenapa negara Islam macam ini.....!! jangan tengok kalau anda tak berani... AMARAN

Ohsenyum : Pen Pengesan Kesalahan Ejaan

Menggunakan pen dan kertas boleh menjadi pengalaman menakutkan kepada ramai orang hari ini.Tanpa kelengkapan pemeriksaan ejaan seperti di komputer, sesetengah kesalahan ejaan yang memalukan sukar untuk dielakkan.Tetapi kini anda tidak perlu bimbang kerana ada bantuan yang dapat menyelesaikan masalah itu.

Ohsenyum : (8 Gambar) Senyum Jelah Part 7


Ala senyum jelah, cute, bijak, dan pelik



5 February 2013

Ohsenyum : Guna Elektrik Untuk Halau Monyet


Cara dia nak halau monyet memang ganas...yang penting ianya berkesan!!

Ohsenyum : Terpasang Movie Lucah Dalam Bas



Memang seronok berjalan bersama keluarga, terutamanya semasa menaiki bas awam. Berborak, bergurau senda, menonton movie…. Tetapi lain pula negara chile, dengan tidak sengaja pemandu bas telah terpasang movie lucah…sungguh memalukan!!

Ohsenyum : (8 Gambar) Senyum Jelah Part 6


Pelik?? memang pelik

4 February 2013

3 February 2013

Ohsenyum : Sekali Sentuhan Terus Pengsan


peeeee, gilalah orang ini.......

Ohsenyum : Kereta Baru Ford Altas


 Inilah kereta ford Altas, design yang lebih kelihatan gagah, dan bentuk dalam kereta ini sunggup mengagumkan. Ford is the best-selling pickup in the US market for more than 35 years 


2 February 2013

Ohsenyum : Ganas Juga Pemain Chelsea Ini


Kalau nak main tu bagus-baguslah. Guna akal...jangan guna emosi. Tengok apa dah jadi dengan budak tu....isssss

Ohsenyum : (8 Gambar) Senyum Jelah Part 4


Pelik tapi benar...senyum jelah..


1 February 2013

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...