31 January 2013

Ohsenyum : Gajah Melakukan Sex Tapi Pancut Luar


Ini salah satu cara untuk elak daripada mengandung.....pandai juga gajah ini ye!

Ohsenyum : Kunci Basikal Yang Mantop

Kunci basikal yang mantop dan terkini, bijakkan....!

30 January 2013

Ohsenyum : Apa Benda Tu???


Macam bentuk lain je......tu!

Ohsenyum : Anak Beruang Takut Dengan Anak Harimau

Comelnya anak beruang ini.....

Ohsenyum : Kereta Sport Keluaran Negara Arab


Kereta pertama keluar di negara arab iaitu LykanHypersport 
Sebuah kereta buatan firma Lebanon, W Motors yang bernilai £2.2 juta (RM10.65 juta) dipamerkan pada Pertunjukan Kereta Antarabangsa Qatar di sini kelmarin.Menurut akhbar dalam talian MailOnline semalam, kereta sport LykanHypersport itu lebih mahal berbanding Bugatti Veyron yang berharga £1.5 juta (RM7.26 juta).

29 January 2013

Ohsenyum : Kenapa Dengan Lelaki Ini?


Kasian lelaki ini, dah lah badan kecil....

Ohsenyum : Akibat Langgar Lampu Merah


Nasib baik dia mengaku..dia silap!!....huhuh bahaya tau!!

27 January 2013

Ohsenyum : Tiada Perikemanusiaan


Ini berlaku di negara China, kasian penungang motorsikal tu...dah lah kemalangan, tak ada siapa nak tolong dia. Tiada perikemanusiaan betul lah dorang ini.!!

Ohsenyum : Mengangkat Baldi Air Hanya Menggunakan Kedua Belah Mata



Wang Tsyantsyang berusia 45 tahun, dari negara china. Dia seorang lelaki yang sangat kuat. Kekuatannya sangat menakjubkan, dia mampu mengangkat baldi yang diisi air seberat 2 kg. Dan apa yang menakjubkan, dia mengangkat air tersebut hanya mengunakan kedua-dua matanya.

Dia bercita-cita ingin mengangkat sehingga 4kg, hebat bukan, jom tengok cara dia mengangkat badil air itu.

26 January 2013

Ohsenyum : Akibat Main Merecun Mengerikan


ingat, tak lama lagi kita menyambut tahun baru china. Harap Jangan sesekali bermain merecun, tengoklah akibatnya....

25 January 2013

Ohsenyum : Kaki Paling Laju


Boleh buat ke??? boleh....1 tahun lebih....kena berlatih.

24 January 2013

Ohsenyum : Antara Sebab Anak Anda Jangan Jadi Gemuk


kasian budak gemuk ini....terperangkap. nak jadi macam budak ini???

22 January 2013

Ohsenyum : Dia Memang Nak Cari Pasal


Tak ada masalah nak cari masalah......issss! 

21 January 2013

Ohsenyum : Tentera Paling Ganas Di Dunia


Bukan je ganas, malah bijak terutamanya semasa buat latihan ketenteraan...tengoklah! "poo..poo..pooo...pooo.."  yeah !! we win!

20 January 2013

Ohsenyum : Ini Baru Namanya Roti Canai


Hanya orang tertentu saja yang boleh buat, roti canai macam dia ini......terbaik lah!

19 January 2013

Ohsenyum : Apa Dah Jadi Dengan Kucing Ini?


Apa dah jadi dengan kucing ini...pelik benor

18 January 2013

Ohsenyum : Tandas Rumah Yang Pelik


Tak sanggup tengok.....pelik benor...!! siapa arkitek rumah ini???

Ohsenyum : Hanya Budak Lelaki Je Yang Boleh Buat


Ini baru dia berani...bijak-bijak

Ohsenyum : Anjing Yang Bernama Wendy


Anjing yang bernama Wendy

Anjing ini bernama wendy, dia adalah anjing betina yang mempunyai bentuk badan yang menarik dan pelik. Gambar ini bukanlah di edit melalui photoshop, dan ramai orang menyangka anjing ini telah di suntik steroid. Tetapi tidak, anjing ini memang semula jadi memiliki badan sebegitu rupa.

Tak percaya…?? Tengok videonya ini…… 

17 January 2013

Ohsenyum : Kisah Penerjun Payung


Ohsenyum : Pergaduhan Secara Live Di TV


isssss, teruk,memalukan....kita kena kawal kemarahan...jangan biarkan kemarahan menguasai kita


Ohsenyum : Lawak Mengenai Video "Listen Listen Listen..."


Inilah videonya yang hangat di perkataan "listen..listen..listen.."  Guna akal untuk menilai...

Dan ini pula..lawaknya...Parodi mengenai video "Listen..listen...listen..."

16 January 2013

Ohsenyum : Ini Baru Namanya Suami Tercinta


Dia memang kuat, nak cari lawan biarlah sepadan.....

15 January 2013

Ohsenyum : Lelaki Nampak "Anunya" Dengan Tidak Sengaja


Kasian lelaki ini, dengan tidak sengaja terbuka seluarnya ketika main permainan ini....Hingga nampak "anunya"....mm...nampak ke?

14 January 2013

13 January 2013

Ohsenyum : Manusia Pelik Menari


Bukan nak mengutuk, cuma hairan bila melihat dia menari...dengan rupa bentuk badanya yang pelik!!

12 January 2013

Ohsenyum : Apa Benda Ini?

apa benda ini, sampai posing habis pacik ni....anak dara ke?

Ohsenyum : Harimau Tukar Selera


Sekali sekala tukar selera..apa salahnya ...

11 January 2013

9 January 2013

Ohsenyum : Pemain Darts Paling Hebat Di Dunia


Korang tahu juga kan permainan "Darts"...ala yang lontar kat dinding tu!! Tengok cara dia main.....!

8 January 2013

Ohsenyum : Macam Inikah Sembelih Unta


Unik ye....macam ngeri juga....terutama ENDnya

7 January 2013

Ohsenyum : Cara Rosakkan Kereta Dengan Mudah


Tak perlu guna tenaga yang banyak......LOL

6 January 2013

Ohsenyum : Tempat Terbaik Meluangkan Masa Anda


Komfom korang akan suka kalau benda ini ada, terutamanya pada tempat tu...

Ohsenyum : Jangan Tiru Aksi Ini


Walau pun nampak macam menyeronokkan...tapi berbahaya. Terutamanya penggunannya...lihatlah!!

5 January 2013

Ohsenyum : Lagu Yang Bakal Mengalahkan "oppa gangnam style"

hampir 12 juta views video ini dalam youtube!! adakah bakal mengalahkan video "oppa gangnam style"?

4 January 2013

3 January 2013

Ohsenyum : Pengemis Pembohong


Ingat pengemis kita je yang pembohong...tapi negara barat pun ada...lagi teruk tau!!! yang teruknya dia pakai tudung untuk mengemis.....!!

2 January 2013

Ohsenyum : Keputusan Kereta Tarik Tali Yang Pelik


Memang pelik....tak sangkah kereta jenis macam tu boleh mengalahkan kereta besar!! hebat!!

1 January 2013

Ohsenyum : Perempuan Gangster Yang Terlampau


Ini bukan KL gangster tau!! this is real....macam ini kah nak jadi gangster...maki-maki orang tak tentu pasal....Tuhan maha Adil tau! tengok sampai habis!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...