5 November 2013

Ohsenyum : (14 Gambar) Kisah Seorang Lelaki Hidup Kembali

Kisah seorang lelaki bernama Bounce Cavin, dia menderita kerana mengalami kecederaan otak, dan hanya mempunyai 10% untuk pulih semula. Jom tengok kisahnya berdasarkan gambar….



3 tahun yang lalu, saya seorang perniaga dan tinggal di New York City. 

Pada Mei, 8 tahun 2011, saya mengalami kecederaan otak dan hanya 10% untuk pulih semula.

 Saya bangun selepas koma selama 12 hari, dengan tidak ingat apa yang berlaku

 Saya tidak dapat berjalan, bercakap, atau makan selama 4 bulan berturut-turut.

 Saya cuba tingkatkan kemahiran berfikir….

 Saya cuba….dan terus mencuba,,,tanpa kenal putus asa


Sekarang, saya berusaha untuk mendidik mengenai kesihatan otak dan kesedaran mengenai penyebaran Kecederaan Otak Trauma.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...