Help Me Pageviews Until 50M

30 September 2013

Tak Leh Senyum : Bapa Tergamak Menghempas Anak Demi “GAME”


Gambar hiasan 
Seorang bapa tergamak menghempas anak lelakinya berusia enam tahun ke lantai selain membelasahnya hanya kerana kanak-kanak itu tertutup permainan dalam talian yang dimuat turun dalam tablet milik lelaki itu di rumah mereka di Selayang, kelmarin.Malah, isterinya yang cuba menghalang perbuatan kejam suaminya turut menerima tempias apabila dihambur dengan kata-kata kesat selain turut dibelasah menyebabkan anak beranak itu cedera di kepala dan lebam seluruh badan. 

Ohsenyum : Seribu Rasa Kesakitan Benda Ini


Hanya kaum lelaki saja yang mengetahui kesakitan ini....sungguh perit!!!...aku perna rasa dulu..zaman budak-budak....fuuuuu......gile lah.!!

Ohsenyum : Bahasa Melayu Terbaik Dari Malaysia


 Siapa nak sewa bilik......sila baca ini...harap korang faham...ye!

Ohsenyum : Kelebihan Orang Yang Sedang Bercinta

Mungkin ada yang setuju dengan benda ini....sebab dia lihat dari sudut yang positif!! dan mungkin ada yang tak setuju...sebab dia lihat dari sudut lain...bukan yang negatif tau....!! sebab pandangan kita berbeza-beza....!! tapi biarlah berasaskan Agama...kan!!


Tak Leh Senyum : (8 Gambar) Hukuman Mati Secara Terbuka Di China


AMARAN : JANGAN TENGOK KALAU ANDA TIDAK BERANI OK!!
Perlaksanaan hukuman mati merupakan hukuman paling berat yang dikenakan kepada para pesalah yang melakukan kesalahan yang serius..Jika kini hukuman mati dilaksanakan secara tertutup, namun tahukah anda bahawa hukuman mati pada awal abad ke-19 dilakukan secara terbuka di China? jom tengok gambar seterusnya......

Tak Leh Senyum : Aaron Aziz Meninggal Dunia Akibat Kemalangan??


Jika mengikut berita di bawah, beliau dikatakan meninggal akibat kemalangan semasa bermain ski salji di Zermat Ski Resort, Switzerland. Adakah berita ini benar atau palsu???

Ohsenyum : (7 Gambar) Makanan Pelik Dan Menggelikan


 Kiviak adalah Sejenis makanan tradisional untuk musim sejuk di Greenland dan ianya adalah diperbuat daripada burung (Auk) yang disumbat di dalam guni selama tujuh bulan. Setiap tahun 500 ekor burung auk ini akan dijeruk termasuk mucung, kaki serta bulunya.

Guni itu akan diikat dengan ketatnya dan diletakkan dibawah batu besar. Jadi pada musim sejuk, guni ini akan dibuka dan burung jeruk ini akan dimakan semasa majlis seperti hari jadi atau majlis perkahwinan…jom kita tengok keadaan makanan ini, ada video lagi tu….

Tak Leh Senyum : Besi Menembus Badan Masih Hidup


Pasukan Perubatan Hospital, Delhi, India yang di pimpin oleh Oleh Dr NK Pandey FRCS, menyelamatkan seorang Biker yang melanggar sebuah trak penuh dengan batangan besi. Pembedahan yang jarang berlaku berlangsung selama 4 jam oleh pasukan dari 14 ahli bedah dan juruteknik untuk mengeluarkan batangan besi dari perut pemuda itu. Ajaibnya pemuda itu masih hidup dan sedang dalam pemulihan di ICU. (Delhi, India Jan 2011)

27 September 2013

Ohsenyum : Alasan “Hanya Menemani Kekasihnya Di Bilik Hotel”


“Jangan macam ni bang, nanti mak saya marah,” itu rayuan seorang pemuda awal 20-an setelah ditahan berdua-duaan bersama pasangannya di sebuah hotel di Ayer Hitam, malam semalam.


Pemuda berkenaan yang memberi banyak alasan turut merungut serta menyatakan dia tidak melakukan kesalahan, cuma menemani kekasihnya di bilik hotel sementara menunggu hari siang.

Ohsenyum : ( 9 Gambar )Senyum Jelah Part 55


Macam-macam hal ......senyum jelah..kan!

Ohsenyum : Tak Sedar Langsung


buat malu kaum hawa je.....

Tak Leh Senyum : Mayat Wanita Dimakan Anjing Sendiri

Seorang wanita dari Kentucky yang pernah bertindak kejam terhadap haiwan peliharaannya dipercayai dimakan puluhan anjing serigalanya selepas dia mati.Mayat Patricia Ritz, 67, ditemui di kediamannya di Fordsville oleh polis selepas jiran tetangga membuat laporan yang mereka tidak melihat kelibatnya lebih daripada seminggu, lapor NBC News.

Tak Leh Senyum : Isterinya Di Gilis Lori


Sukar digambarkan perasaan seorang suami apabila melihat mayat isterinya dalam keadaan mengerikan akibat digilis lori pembancuh simen di Jalan Tanah Lapang off Jalan Sentul, di sini, semalam.

Tak Leh Senyum : Aksi Panas Melibatkan Bintang Realiti


Aksi-aksi panas yang melibatkan bintang realiti ini terus diselongkar, didedahkan dan dipanas semula oleh pihak-pihak tertentu.Siapa yang kena tanggung malu?Macam yang berlaku kat seorang bintang realiti ni!

26 September 2013

Ohsenyum : Gambar Mayat Kemalanga Puteri Diana


Hari ini di laman blog kakilepakz.blogspot.com dipaparkan gambar mayat mendiang bekas isteri Putera Charles, Puteri Diana yang meninggal akibat kemalangan jalan raya pada 31 Ogos 1997.Gambar berkenaan turut disiarkan di laman web topnews.in sebuah laman portal berkaitan perundangan yang banyak membincangkan tentang kejadian kemalangan itu yang masih dibualkan sehingga hari ini.

Ohsenyum : (8 Gambar) Artis Lelaki Hollywood Dulu Dan Kini


inilah antara artis lelaki hollywood ....wajah mereka antara zaman budak dan zaman sekarang....!
Haley Joel Osment: 1997... Dan sekarang……

Ohsenyum : Bahasa Malaysia Semakin Teruk

Siapa lah buat benda ini.....issss



Ohsenyum : (7 Gambar) Cerita Imaginasi Yang Menarik


Cuba faham.....ye...!

Tak Leh Senyum : Lelaki China Mempunyai Hidung Di Dahinya


Seorang lelaki yang hanya dikenali sebagai Xiaolian mempunyai hidung baru yang tumbuh di dahinya.Xiaolian, 22, menjalani rawatan bagi menggantikan hidung asalnya yang cacat selepas dijangkiti virus di sebuah hospital di Fuzhou, wilayah Fujian.

Tak Leh Senyum : Wanita China Cuba Bunuh Diri Bersama Bayinya

Seorang wanita warga China hari ini mengejutkan orang ramai apabila ingin membunuh diri bersama bayinya di Hotel Sun Inns, Bukit Puchong, Selangor pagi tadi.Dalam kejadian pukul 9 pagi itu, seorang pegawai dan enam anggota dari Balai Bomba Dan Penyelamat Puchong bergegas ke tempat kejadian sebaik saja dimaklumkan oleh orang ramai.

25 September 2013

Ohsenyum : Fesyen Pakaian Lelaki Di Luar Negara


Dunia ini makin lama makin pelik orang berrpakaian......!!

Ohsenyum : (9 Gambar) Alat Untuk Bunuh Zombie

Memang kompom zombie...mati kalau guna benda ini............korang pilih yang mana..nak guna?

Ohsenyum : (3 Gambar) Pencuri Kereta Yang Pelik


Pemilik Kereta Vauxhall Corsa ini terkejut melihat keadaan keretanya yang dicuri. Kereta beliau di letak di Central Bedfordshire. Pelik juga keadaan kereta ini dicuri…biasanya pencuri akan mencuri tayar kereta, radio….tapi mereka lain!!...jom tengok apa yang mereka curi…

Ohsenyum :(6 Gambar) Model Kereta Yang Cantik Dan Mantop


Baru-baru ini..negara Indonesia telah membuat pameran kereta yang pelbagai jenis. Yang menariknya lagi, model-model yang comel, cute…bagi sesebuah kereta. Pameran ini diadakan di International Motor Show (IIMS) 2013 di Ji Expo Kemayoran, Jakarta. Jom kita tengok aweks-aweks…model kereta….

Ohsenyum : Video Barack Obama Tak Isteri


Rahsia mengapa Presiden Barack Obama berhenti merokok sejak enam tahun lalu akhirnya terbongkar semalam apabila pengakuannya kepada pegawai PBB didengari ramai orang melalui mikrofon yang terpasang.

Ohsenyum : Video Pengakuan Pengawal Keselamatan Mengenai Isteri Mat Yo

Kejadian seorang isteri pemain bola sepak kebangsaan memaki hamun seorang pengawal keselamatan menjadi viral apabila video yang dimuat naik oleh wanita tersebut mendapat perhatian ramai hari ini.

Pelbagai kata biadap yang dilemparkan oleh isteri Nor Shahrul Idlan Tallaha atau dikenali sebagai Mat Yo terhadap pengawal di Lapangan Terbang Subang Skypark, di sini.

24 September 2013

Tak Leh Senyum : Isteri Mat Yo Marah Pegawal Keselamatan


Jika isteri Mat Yo mengeluarkan komen tentang kejadian di laman Facebook dengan mendakwa dirinya pihak teraniaya, seseorang yang mengaku sebagai isteri kepada saksi dari awal hingga akhir kejadian turut tampil memberikan komen.

Ohsenyum : Ketagih Game Yang Terlampau


terlampau ketagih...game...!

Ohsenyum : (9 Gambar) Lain Diharap Lain Yang Jadi


kata orang jangan terlalu mengharap...!!

Ohsenyum : (5 Gambar) Binatang Wombat Yang Tertua Di Dunia


Binatang Wombat ini sepatutnya kecil dan comel tetapi kali ini sangat berbeza dari biasa. Nama binatang ini Patrick, Patrick adalah binatang yang tertua di dunia. Kini Patrick tinggal di Ballarat Wildlife Park. Secara normalnya, wombat hidup sehingga 20 tahun, tetapi Patrick telah hidup sehingga 27 tahun. Jom tengok saiz binatang ini….jangan terkejut tau!! Hehe…..

Tak Leh Senyum : Bayi Kembar Keluar Dari Mulut


Ketika Aep Supriatna melihat bayi yang baru dilahirkan isterinya 19 September lalu dia sangat terkejut kerana mendapati zuriatnya itu kembar siam.Lebih mengejutkan Aep, 36, bayi pertama lahir dalam keadaan biasa tetapi kembarnya keluar dari mulut.

Tak Leh Senyum : Lelaki Terpaksa Kemaluannya Dipotong

Seorang lelaki dari selatan Colombia terpaksa membenarkan kemaluannya dipotong selepas dia didakwa menelan dos Viagra secara berlebihan bagi mengambil hati teman wanitanya.Lelaki berusia 66 tahun dari Gigante itu memberitahu akhbar tempatan, dia dengan sengaja menelan ubat itu secara berlebihan. Dia kemudian dikatakan mengalami ereksi selama beberapa hari sebelum dipaksa mendapatkan nasihat doktor.

Ohsenyum : (5 Gambar) Tayar Kereta Tanpa Angin


Dengan berbagai teknologi baru dicipta untuk kereta, tayar seperti ketinggalan. Kini Hankook ingin mengemukakan inovasi baru untuk mengatasi masalah tersebut dengan i-Flex.


i-Flex menggunakan teknologi yang dimajukan Brodgestone dan beberapa syarikat lain. Syarikat Korea itu berjaya menggabungkan tayar dan roda yang tidak mempunyai udara . Sebuah gabungan kompleks 95 peratus bahan boleh kitar semula mencipta roda yang boleh menyerap hentakan yang menjadikan sistem suspension di integrasi bersama. Berminat……ada jual…kat Malaysia???

23 September 2013

Ohsenyum : Dugung Pengsan Di Pantai


Dungung...terlalu comel kot

Tak Leh Senyum : Umur 13 Tahun Tidur Bersama 8 Lelaki Sekali Gus

Gambar Hiasan 
Gara-gara kemaruk seks, seorang pelajar 13 tahun sanggup menipu ahli keluarganya dengan alasan mahu bermalam di rumah rakan, sebaliknya dia menuju ke sebuah surau menanti lapan lelaki untuk menidurinya.Walaupun diperlakukan seperti pelacur, pelajar tingkatan satu di sebuah sekolah menengah, masih tidak kesal dengan perbuatannya dan cuba menyembunyikan daripada keluarga.

Ohsenyum : Ini Dah Terlampau


Kisah bergambar yang terlampau....issss....sampai macam tu sekali ye!

Ohsenyum : Keluaran Proton Yang Korang Tak Tahu

Pada Jun 1994, syarikat pengeluar kereta Malaysia, Edaran Otomobil Nasional (EON), telah memperkenalkan kereta Proton Jenis...S ****. Ia bukanlah model terbaru kereta berjenama Proton, tetapi merupakan nama 'body kit' kepada model kereta Proton Wirayang diubahsuai bentuk serta prestasinya bagi menjadi 'sporty'. Nak tahu kereta proton jenis S****  tu??

Ohsenyum : Ahli Street Fighter Bersara


Begini lah rupa mereka street fighter bila bersara nanti...Di buat oleh Arman Akopian...

Tak Leh Senyum : Pelajar Bunuh Cikgu Sebab Telefon Bimbit


Seorang pelajar di Sekolah Tinggi Fuzhou No. 2 telah membunuh ketua guru displin kerana tidak puas hati dengannya. Ini kerana guru itu telah merampas telefon bimbit pelajar itu semasa dia tengah bermain dengannya pada waktu rehat.

21 September 2013

Tak Leh Senyum : Lelaki Ditetak Putus Pergelangan Tangan


AMARAN : JANGAN TENGOK KALAU ANDA TAK BERANI.....OK!

Seorang lelaki India berusia 23 tahun putus pergelangan tangan kanan akibat ditetak ketika diserang dua lelaki tidak dikenalinya.Mangsa dikatakan telah pulang ke rumah di sebuah pangsapuri di Lembah Permai, Lembah Jaya di Ampang awal pagi semalam.Menurut berita di laman blog Azmy Awang Kelana Jaya (AAKJ), sebaik tiba, mangsa terus masuk ke bilik tidur pertama manakala isteri serta seorang anaknya tidur di bilik berasingan.

20 September 2013

Ohsenyum : Tatu Paling Ganas

Siapa berani buat ooooo???

Ohsenyum : (8 Gambar) Kereta Pelik Dan Menghiburkan


Macam-macam bentuk yang ada........!!

Ohsenyum : Kisah Cinta Ohsenyum


Kisah cinta.....mungkin sebab ini aku sangat sayang pada dia....

Tak Leh Senyum : Suami Rakam Video Isteri Buat Seks Dengan Anjing


 Seorang wanita dituduh mengadakan seks dengan anjing sementara suaminya, anggota tentera di Fort Bragg merakam adegan itu.Pasangan itu turut memuatnaik rakaman itu di Internet, kata polis.

Ohsenyum : Pertandingan Miss World Muslimah 2013


Miss World Muslimah diadakan di Jakarta semalam dan peserta dari Nigeria Obabiyi Aishah Ajibola dimahkotakan sebagai pemenang bagi pertandingan ini. Sebanyak 20 orang muslimah dari 6 buah negara iaitu Indonesia, Malaysia, Nigeria, Brunei.Iran dan Bangladesh menyertai pertandingan yang akan diadakan setahun sekali. 

19 September 2013

Ohsenyum : Artis Melayu Tayang Perut Bunting


Hari ni kecoh mengenai foto-foto Yasmin Hani tayang perut buntingnya setelah ianya tersebar dengan begitu meluas di laman sesawang.Terkejut bila melihat foto-foto yang tersebar itu kerana Yasmin begitu seksi dan kelihatan seperti diahanya berseluar dan bertiub hitam yang hanya menutupi buah dadanya sahaja. Perutnya ditayang serta dilukis cantik seperti bentuk dedaun.

Ohsenyum : Siapa Perempuan Seksi Ini????


Sungguh seksi.....kan!! siapa berminat???

Ohsenyum : (12 Gambar) Papan Tanda Iklan Yang Kreatif

Memang kreatif.....kan!

Ohsenyum : ( 4 Gambar) Berdarah Hidung Melihatnya


akibat siku perempuan.....ini...

Ohsenyum : Tempahan Banglo Hanya RM99 000 Saja

Siapa nak tempah banglo....tapi kena ikut syarat-syaratnya....!nak tahu apa syarat-syaratnya..?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...