26 June 2013

Tak Leh Senyum : (10 Gambar)Binatang Jadi Kurus Di Zoo Surabaya Indonesia


 Zoo Surabaya, mengalami masalah besar terutamanya binatang yang berada di situ. Disebabkan kurang sambutan orang ramai, maka pendapatan zoo tersebut menurun. Akibatnya binatang yang berada di situ kurang di beri makanan. Baru-baru ini binatang Zirafah telah mati, akibat makan bahan-bahan yang di buang oleh pengujung zoo.

Sedihlah tengok binatang macam ini…..











Sumber : Klik Sini

5 comments:

  1. nak jaga tp x terurus, baik lepaskan or bg zoo yg nak bela dgn baik.. tak lah menyeksa haiwan itu.. kesian..

    ReplyDelete
  2. Bodoh kepe seksa haiwan mcm tu sekali ? Miskin sangat ke negara Indonesia sampai takleh beli makanan utk haiwan yg dijaga di zoo ? Semoga Allah merahmati negara kalian ~

    ReplyDelete
  3. lepaskan kat hutan balik jela

    ReplyDelete
  4. Takde NGO ysng nak campur tangan dalam hal ni ke?Menyeksa binatang namanya ni..

    ReplyDelete

Sorry guna verification, untuk elek dari SPAM Anonymous......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...