26 June 2013

Tak Leh Senyum : (10 Gambar)Binatang Jadi Kurus Di Zoo Surabaya Indonesia


 Zoo Surabaya, mengalami masalah besar terutamanya binatang yang berada di situ. Disebabkan kurang sambutan orang ramai, maka pendapatan zoo tersebut menurun. Akibatnya binatang yang berada di situ kurang di beri makanan. Baru-baru ini binatang Zirafah telah mati, akibat makan bahan-bahan yang di buang oleh pengujung zoo.

Sedihlah tengok binatang macam ini…..











Sumber : Klik Sini

5 comments:

Anonymous said...

nak jaga tp x terurus, baik lepaskan or bg zoo yg nak bela dgn baik.. tak lah menyeksa haiwan itu.. kesian..

Anonymous said...

Bodoh kepe seksa haiwan mcm tu sekali ? Miskin sangat ke negara Indonesia sampai takleh beli makanan utk haiwan yg dijaga di zoo ? Semoga Allah merahmati negara kalian ~

Danee said...

lepaskan kat hutan balik jela

luv2612 said...

Takde NGO ysng nak campur tangan dalam hal ni ke?Menyeksa binatang namanya ni..

Obat Polips Serviks Tradisional said...

kasian bener ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...