Help Me Pageviews Until 50M

30 April 2013

Ohsenyum : Kereta Polis Wanita Di Dubai

Polis Dubai di Emiriah Arab Bersatu menggunakan sebuah kereta Lamborghini Aventador yang berharga hampir AS$550,000 (RM1.66 juta)


Ohsenyum : Budak 9 Tahun Pandu Ferrari Sempena Hari Jadi



Dakwaan difailkan ke atas seorang lelaki yang membenarkan anak lelakinya - berusia sembilan tahun - memandu kereta Ferrari, kata polis semalam.Mohammed Nisham didakwa membahayakan nyawa dengan membiarkan anaknya itu memandu.

Ohsenyum : Lelaki Paling Terkuat Di Ivory Coast



Seorang lelaki di Afrika Barat telah diisytiharkan sebagai lelaki terkuat di Ivory Coast pada Sabtu lalu.Lelaki itu, Okonkwo Patrick Adebayor atau lebih dikenali sebagai Shaka Zoulou diumumkan sebagai pemenang pertandingan olahraga Lelaki Terkuat di negara terbabit.

Tak Leh Senyum : Seorang Lelaki Lagak Ngeri Maut Ketika Beraksi



Seorang pemegang rekod dunia Guinness kerana melakukan lagak ngeri menggantung dirinya dengan rambut untuk jarak paling jauh, terbunuh ketika beraksi, kata pihak berkuasa semalam.Anggota polis India, Sailendra Nath Roy, sedang cuba menyeberangi Sungai Teesta di Bengal Barat menggunakan wayar setinggi 180 meter kelmarin.

29 April 2013

Ohsenyum : Bakal Isteri Ku



Ohsenyum : Banduan Penjara Upload Gambarnya Di Facebook



Seorang banduan penjara Phitsanulok yang memuat naik fotonya yang bergari di Facebook melalui telefon bimbit prosedur yang dilarang untuk tahanan akan dihukum bersama mereka yang membekalkan peralatan itu, kata Ketua Jabatan Salah Laku, Suchart Wong-anantachai.

Ohsenyum : Senyuman Artis Hollywood Yang Ngeri


artis Hollywood menjadi mangsa photoshop.....

Ohsenyum : Kereta Transfor Menjadi Bot Paling Laju


Kereta bot itu dikenali sebagai Python

Sebuah firma di California, Amerika Syarikat (AS) menghasilkan kereta yang boleh menjadi bot paling laju, lapor sebuah akhbar.Kereta bot itu dikenali sebagai Python dan dikeluarkan oleh firma WaterCar. Ia mempunyai lima tempat duduk itu dan mampu dipandu pada kelajuan 161 kilometer sejam (km/j) di darat dan 97km/j jika di atas air.

28 April 2013

Ohsenyum : Cara Kempen Yang Terlampau


Tak tahu nak cakap apa.....yang pastinya agama lain pasti tak suka....jangan terlampau berkempen!!

Ohsenyum : Duit Dari Hasil Bas Di Negara China



Ini adalah hasil duit bas yang mereka terima setiap hari, 1 yuan....dan pelbagai keadaan bentuk duit yang mereka terima...

Ohsenyum : Rahsia Sebuah Buku


Ini juga salah satu cara, kita simpan duit paling selamat di rumah.....

Ohsenyum : Cara Menyelesaikan Masalah Dengan Mudah


Ini cara mereka selesai kan masalah mereka...tak le kunci???..guna ini....!! 

27 April 2013

Ohsenyum : Perubahan Dulu Dan Kini


Banyak dah yang berubah...terutamanya barang-barang dulu......!!!

26 April 2013

Ohsenyum : (5 Gambar) Peserta Beauty Korean Semuany Cantik


macam mana nak adili peserta kalau semuanya sama cantik....??? inilah akibatnya kalau semua perempuan buat pembedahan kecantikkan.....

Ohsenyum : Wanita Ini Murtad Selama 21 Tahun


murtad semata-mata kerana cinta

Dua puluh satu tahun lamanya dia tersesat apabila keluar daripada Islam dan menganut agama lain semata-mata kerana cinta, namun kini lafaz kesyukuran tidak putus diungkapkan kerana Allah tetap mengurniakan hidayah untuk dia kembali ke pangkal jalan.

25 April 2013

Ohsenyum : Lawak Tengok Wayang


Kisah bermula bergini..........

Ohsenyum : Wanita Memiliki Bibir Terbesar Di Dunia


Kristina Rei, wanita yang kini mempunyai bibir terbesar di dunia kiri

Kristina Rei, wanita yang kini mempunyai bibir terbesar di dunia.Kristina yang hanya berusia 22 tahun dan telah membelanjakan £4,000 (RM19,767) untuk suntikan bibir dengan harapan menyerupai heroin filem kegemarannya, Jessica Rabbit.Juruhias kuku dari St. Petersburg, Rusia itu yakin bahawa bibir nipisnya dahulu adalah hodoh, jadi dia memilih untuk melakukan pengubahsuaian bibir - sebanyak 100 kali- dengan matlamat menjadikan muncung besarnya lebih besar!

Ohsenyum : Gambar Lain Daripada Yang Lain


Rasanya, semua gambar ini..korang kena tengok dua kali....setiap gambar, ada je keunikkannya!!

24 April 2013

Ohsenyum : Nak Pinjam Laptop


Kisah budak U, seorang kawan yang ingin meminjam laptop dari sahabat baiknya....

Ohsenyum : (4 Gambar) Anjing Kali Pertama Bercukur


Anjing ini ditemui di Leeds, United Kingdom. Anjing ini berada dalam keadaan yang sangat buruk. Dan berubah selepas mencukur bulu-bulunya…..

Tak Leh Senyum : Warga Malaysia Menggantung Diri Di Lokap Thailand



Seorang lelaki warga Malaysia menggantung dirinya awal pagi semalam hanya lima minit selepas dia dimasukkan ke lokap di balai polis daerah Betong.Menurut sumber polis, Satish Kumar Sungara, 43, menggantung seluar panjangnya di satu daripada besi lokap sebelum mengikat lehernya untuk membunuh diri.

Ohsenyum : Pasangan Kekasih Rebut Kereta Lamborghini


Lamborghini model Aventado yang berharga RM1.9 juta

Pewaris F1, Tamara Ecclestone semalam terbabit dalam perbicaraan untuk mendapatkan semula kereta Lamborghini model Aventado yang berharga RM1.9 juta daripada bekas kekasihnya.Model berusia 28 tahun itu, anak bilionair F1, Bernie Ecclestone, hadir di Mahkamah Tinggi untuk menuntut kenderaan itu daripada bekas kekasihnya, Omar Khyami. 

Tak Leh Senyum : Letupan Semasa Mendengar Ceramah Barisan Nasional (BN)



Seorang petugas keselamatan Barisan Nasional (BN) cedera parah di kaki akibat letupan dalam timbunan sampah di belakang Bilik Gerakan Pilihan Raya BN di Jawi, di sini, malam tadi.Kejadian kira-kira jam 10.15 malam itu mengejutkan kira-kira 3,000 orang yang hadir bagi mendengar ceramah yang ketika itu disampaikan Pengerusi Gerakan Pulau Pinang, Datuk Dr Teng Hock Nan.

23 April 2013

Ohsenyum : Kereta BMW X5 Memalukan


Macam tak caya, BMW X5...dah jadi macam ini....tak sayang kereta agaknya!!

Ohsenyum : Pisau Luar Biasa


Lihat Gambar terakhir pisau ini....korang akan lihat, betapa besarnya benda ini...

Tak Leh Senyum : Demi Seorang Isteri


Isterinya Siti Rohana Mohamad Tambi, 40,

Mungkin tidak ramai lelaki mahu memikul tugas yang selama ini dilakukan isteri, namun semua itu bukan masalah buat seorang nelayan, Nazli Mohamed, 53, yang kini bukan saja terpaksa menjadi ‘ibu’ kepada tiga anaknya, malah turut menjaga isterinya yang menderita penyakit misteri menyebabkan kulitnya berkuping.

Ohsenyum : Suami VS Isteri



Ohsenyum : Menyesal Menang Loteri RM176.5 Juta


pemandu bas memenangi hadiah bernilai £38 juta (RM176.5 juta)

Di sebalik ‘tuah’ kerana memenangi loteri bernilai puluhan juta ringgit, seorang bekas pemandu bas mengakui, kadang-kadang dia berharap kemenangan itu tidak pernah berlaku dalam hidupnya.Sebelum ini, John Noakes berkongsi dengan 11 lagi pemandu bas membeli loteri dan mereka disahkan memenangi hadiah bernilai £38 juta (RM176.5 juta) Kata lelaki berasal dari Corby itu, pada awalnya dia menyangka kemenangan itu akan membolehkan segala impiannya tercapai. Namun, Noakes, 50, berkata selain kegembiraan, wang loteri itu datang bersama pelbagai bala.

22 April 2013

Ohsenyum : (9Gambar) Kek Kelahiran Bayi Yang Pelik

kek ini khas untuk Sambut hari kelahiran bayi....ada berminat???...nak makan kek tak??

Ohsenyum : Sanggup Tinggalkan Majilis Perkahwinan Demi Tugas

Chen Ying sanggup meninggalkan majlis perkahwinannya demi tugasnya

Seorang wartawan sebuah stesen televisyen, Chen Ying sanggup meninggalkan majlis perkahwinannya apabila dia membuat laporan tentang kejadian gempa bumi yang berlaku di wilayah Sichuan, barat daya China kelmarin.Ketika kejadian, Ying disolek sebelum majlis perkahwinannya berlangsung.

Ohsenyum : (17 Gambar) Perkahwinan Zombie Yang Pelik Dan Menarik


Kisah perkahwinan zombie..menarik dan pelik...hanya melalui gambar....

Ohsenyum : Pusat Tahanan Arab Paling Mewah


pemulihan mewah

Militan Arab Saudi yang ditangkap di negara itu dikatakan tidak berdepan dengan suasana penjara seperti sepatutnya, malah disediakan “pemulihan mewah.”Menurut media, kerajaan Arab Saudi berharap dapat menarik militan al-Qaeda daripada pegangan agama melampau melalui kaunseling, rawatan spa serta riadah di pusat tahanan mewah.

21 April 2013

Ohsenyum : Mat Motor Ada Berani?


Ini kalilah......mat motor di luar sana...ada berani?? 

Ohsenyum : Kokain Di Sembunyikan Dalam Kemaluaan



Seorang wanita Britain ditangkap bersama-sama dengan kokain bernilai £100,000 (RM462,000) yang disembunyikan dalam kemaluannya ketika hendak berlepas dengan penerbangan ke London.Jurucakap Kementerian Keselamatan Argentina berkata: “Kokain seberat 850 gram itu dibungkus padat dalam bentuk bergulung seperti sosej.’ Dia ditangkap di Lapangan Terbang Antarabangsa Ezeiza dan kini ditahan di penjara untuk banduan wanita di Buenos Aires.

Tak Leh Senyum : Rogol Budak Berusia 5 Tahun


Manoj Kumar, 25 ditahan di Bihar, timur India

Polis India berkata, mereka menahan suspek kes rogol membabitkan seorang budak perempuan berusia lima tahun yang kini tenat di hospital.Suspek, Manoj Kumar, 25, ditahan di Bihar, timur India selepas dia berlindung di rumah bapa mentuanya di sebuah kampung kira-kira 70 kilometer dari ibu negeri, Patna.

20 April 2013

Ohsenyum : Cara Memandu Paling Pelik


cara memandu yang betul.....agak-agak boleh tiru tak???

Ohsenyum : Kemalangan Ngeri Seorang Wanita

Gadis ini mengalami kemalangan yang sangat mengerikan. Disebabkan dia hilang kawalan keretanya, dia terus menjunam di kawasan tebing yang penuh dengan batu-batu besar setinggi 60 meter. Gadis tersebut mengalami beberapa luka di tangan, lebam akibat tali pinggang keledar, dan luka kecil akibat kaca keretanya pecah.

Namun nasib menyebelahi dia…

Ohsenyum : Tiga Buah Kereta Masuk Ke Dalam Lubang



Tiga buah kenderaan terjatuh ke dalam sebuah lubang yang terbentuk di atas permukaan sebatang jalan raya di kawasan kediaman Deering Selatan di sini kelmarin.Ketika kejadian, tiga orang pemandu kenderaan itu tidak menyangka terdapat lubang tersebut yang terbentuk dengan tiba-tiba.

Ohsenyum : Bas Tambang Murah Ada Tempat Tidur


perkhidmatan baru bas dari London ke Scotland

Sebuah perkhidmatan baru bas dari London ke Scotland yang menawarkan tempat tidur kepada penumpangnya akan dimulakan pada musim panas akan datang.Beberapa bas tambang murah akan menghubungkan London dengan tujuh bandar utama Scotland dengan tiket semurah £15 (kira-kira RM70).

Ohsenyum : Sepasang Suami Isteri Memenangi Loteri RM209.3 Juta


memenangi loteri bernilai £45 juta (RM209.3 juta)

Sepasang suami isteri menjadikan rumah canggih watak utama Iron Man, Tony Stark sebagai inspirasi kediaman mewah mereka selepas memenangi loteri bernilai £45 juta (RM209.3 juta) tahun lalu.Dengan wang sebanyak itu, pasangan Matt dan Cassey Topham tidak teragak-agak membelanjakan £5 juta (RM23.3 juta) hanya untuk membina rumah futuristik mereka.

19 April 2013

Ohsenyum : Kereta Penuh Dengan Duit Siling



Kekayaan jutawan dari timur tengah memang tak ada bandingannya. Dari mulai menguasai kelab  bolasepak seluruh liga di dunia, hingga membeli sebuah pulau hanya untuk konsumsi peribadi.

Jutawan asal Dubai yaitu Ali Hassan Gharib. Walaupun usianya baru 29 tahun. Tapi apa yang dilakukan olehnya sungguh mengejutkan.Kereta Range Rover kesayangannya dilekatkan dengan ribuan mata wang Uni Emirates Arab yaitu Dirham. Ali melekatkan 57,412 duit siling di seluruh badan keretanya.

Ohsenyum : ( 8 Gambar) Photoshop Yang Terlampau


Kemahiran photoshop yang terlalu tinggi....dan tak tahu nak buat apa....jadi macam ini lah!!...."blowing your Mind"

Ohsenyum : Memotong Kemaluan Suami Kerana Mempunyai Kekasih Lain



Seorang wanita berusia 50 tahun, Catherine Kieu Becker memotong kemaluan suaminya dengan sebilah pisau kerana diselubungi perasaan marah selepas menyangka mangsanya itu mempunyai kekasih lain.

Ohsenyum : Pelancong Terperangkap Dalam Lonceng


terperangkap di bawah sebuah loceng 

Seorang pelancong terperangkap di bawah sebuah loceng gangsa yang besar selepas loceng berkenaan terjatuh ke lantai kuil.Lin Wang berdiri di bawah loceng besar itu yang digunakan untuk memanggil sami Buddha melakukan upacara keagamaan, apabila rakannya membunyikan loceng itu dengan kuat di kuil di Linzi, wilayah Shandong.

18 April 2013

Ohsenyum : (9 Gambar)Pembesaran Chameleon Yang Menarik




Binatang di kenali sebagai Panther Chameleon memiliki kemampuan luar biasa untuk mengubah warna dan menyembunyikan dirinya sendiri, namun dia tidak boleh memilih warna apa yang dia inginkan kerana dipengaruhi oleh suhu, cahaya  bahkan oleh moodnya.


Ohsenyum : Wajah Terkini Pelakon comel “The Chronicles of Narnia”



Pelakon comel dalam filem "The Chronicles of Narnia pada tahun 2005", dalam file mini dia dikenail sebagai Lucy Pevensie. Nama sebenar wanita ini adalah Georgie Henley di kini wajahnya sekarang. Sungguh cantik…dah tak comel dah. :P

Georgie Henley dalam filem The Chronicles of Narnia

Ohsenyum : Air Terjun Beku Di Luar Rumah


terbentuknya air terjun beku di luar rumah

Tindakan seorang penduduk membiarkan paip airnya sentiasa terbuka sepanjang musim sejuk menyebabkan terbentuknya air terjun beku di luar rumah pangsanya.Wen Hsu, 58, menetap di situ sejak 35 tahun lalu dan tidak merancang untuk berpindah bagi membolehkan sebuah pusat beli-belah dibina.

Tak Leh Senyum : Kanak-kanak Terkurung Dalam Van Mati


mangsa Nong Oey berusia 3 tahun

Pengurusan dan guru di sebuah tadika di Samut Perakan akan berdepan dengan tuduhan baru berhubung kematian seorang kanak-kanak, Manassanan Thongphu selepas dia terkurung dalam sebuah van selama beberapa jam di luar tadika itu.
Bapa kanak-kanak terbabit, Ekachai Thongphu mengumumkan kematian mangsa di laman Facebook ‘Nong Oey’ awal semalam.

Menurutnya, dia ingin memaklumkan kepada lebih 21,000 pengikut bahawa anaknya yang berusia tiga tahun sudah meninggal dunia “Kira-kira jam 8.50 pagi pada 17 April 2013, semoga anak saya terus tidur dalam aman,” tulis Ekachai dalam mesejnya di laman sosial itu.

17 April 2013

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...