31 December 2012

30 December 2012

Ohsenyum : Bakal Isteri Kamu...upssss Tunggu Dulu!

Nakkah korang jadikan dia ini isteri....??


Ohsenyum : Bernafsu Nak Tengok?


Siapa Dia??

Ohsenyum : Unbelievable Goal


Ini baru dia......hanya di negara brazil

Ohsenyum : Uji Tahap Kegatalan Anda

Tujuan ujian ini adalah, untuk menguji tahap kegatalan anda.Sila jawab dengan jujur....Harap Maklum.....
AMARAN : JANGAN KLIK UNTUK MELIHAT GAMBAR SEPENUHNYA......


29 December 2012

Ohsenyum : Produk Pelik Untuk Peminat Handphone


Produk terbaru kepada peminat hand phone, boleh di bawa kemana saja.....hebat!!

Ohsenyum : Kucing Jadi Super Mario


Tunggu dan lihat......kucing tu!

28 December 2012

Ohsenyum : Tak Dapat Kata Apa-apa Bila Korang tengok Video Ini


Sangat memilukan video ini...........huhuhuhu! Ambil pengajarannya

27 December 2012

Ohsenyum : Kereta Api Kemalangan Ngeri


Nasib baik tak ada yang cedera.......huhuh

24 December 2012

Ohsenyum : Baju Untuk Memasak Paling Pelik


Kepada wanita di luar sana, yang minat memasak..ini baju paling pelik untuk korang...

Ohsenyum : Burung Helang Cuba Makan Bayi


lihat dan nilai sendiri...adakah ini benar-benar berlaku atau sebaliknya

23 December 2012

Ohsenyum : Akibat Terlalu Percaya Kimata Pada 21.12.2012


Ada juga manusia yang percaya pada hari tersebut kiamat!! memang betul kiamat berlaku pada hari jumaat,tapi apa yang perlu kita risau amal kita cukup ke tak cukup....

22 December 2012

Tak Leh Senyum : Umat Islam Cuba Menyelamat Dalam Peperangan


Beginilah peperangan berlaku di negara islam, seorang muslim cuba menyelamatkan seseorang dalam peperangan. Namun dia gagal menyelamatkannya, malah dia tertembak semasa menyelamatkan rakannya. 

21 December 2012

Ohsenyum : Anak Mengacau Ayah Tengah Solat


Tengok gelagat budak ini...bijak-bijak!!

20 December 2012

Ohsenyum : Tembak Dia Baru Bangun


Ini baru dia.....terbaik dari ladang

19 December 2012

Ohsenyum : Sikap Selebriti Yang Memalukan


Kalau pun kaya, atau popular jaga lah sikit sopan satu tu.....memalukan !!!

18 December 2012

Ohsenyum : Kemalangan Di Negara Arab


Memang ini yang dorang nak.....pandu laju-laju ingat boleh drift...tapi, malang tak berbau!

17 December 2012

Ohsenyum : Budak Pandai Buat Bunyi Siren


Hebat gila budak ini......bolehnya dia buat bunyai siren! ni baru dia suara merdu

16 December 2012

Ohsenyum : Masak Ular Hidup-hidup


Negara china...tak hairanlah kan...mungkin sedap kot! mungkin lah

15 December 2012

Ohsenyum : Romantik Lah Sangat


Romantik ke...?? isss peluk perempuan sampai macam tu sekali....

Ohsenyum : Tangan Aweks Dipatahkan


aweks kalau dah lawan tangan....sampai tak sedar, dia boleh patahkan tangan kawannya sendiri....tengoklah!

14 December 2012

Ohsenyum : Kemalangan Yang Tak Diduga


Orang nak potong...dia pun nak potong

13 December 2012

12 December 2012

Ohsenyum : Ada Sesuatu Di Mulutnya


pelik tapi kreatif

Ohsenyum : Jumpa Baby Di Tengah Jalan Raya


macam mana baby ini ada di tengah-tengah jalan raya, tanpa ibu bapanya??? gilalah...

11 December 2012

Ohsenyum : Gambar Sekeluarga Yang Pelik

Memang pelik gambar keluarga ini.....tengok di tengah-tengah gambar tu!!

Ohsenyum : Kereta Terbang Ditiup Angin


Kuat gila angin ini....sampai kereta punya boleh diterbangkan....

10 December 2012

9 December 2012

Ohsenyum : Perempuan Bakar Motorsikal


punya berani perempuan ini.....mat rempit layak kahwin dengan perempuan macam ini. SESUAI SANGAT

8 December 2012

Ohsenyum : Gambar Illusi Cuba Cari Burung


Mari kita cuba kecekapan mata korang. Cuba cari seekor burung dalam gambar ini.....!! Sekiranya anda tak berjaya sila klik di bawah "Lihat Sepenuhnya..... "

Ohsenyum : Bukti Bigfoot Wujud Berjaya Dirakam


Adakah ini bigfoot.....???

7 December 2012

Ohsenyum : Tak Dapat Tahan Nafsu Agaknya


ini la akibatnya kalau suka sangat tengok benda "Porno"

Ohsenyum : Bangunan Terbakar Secara Live


Sebenarnya bukanlah bangunan tapi tiang bangunan....entahlah.......cubalah tengok!

1 December 2012

Ohsenyum : Mayat Dimasukkan Dalam Kereta


Biasanya...mayat bersama keranda di masukkan ke dalam kereta. kali ini hanya mayat je yang masuk dalam kereta. lihat reaksi mereka.....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...