30 November 2012

29 November 2012

Ohsenyum : Aksi Pergaduhan Dalam Filem India


Bukan calang-calang....orang dia memang hero lah!! hero terbaik

Ohsenyum : Aksi Terlampau Hafiz Dan Siti Nurhaliza


Peeeee, memang terlampau lah dorang ini.....terbaik dari ladang!!

28 November 2012

27 November 2012

Ohsenyum : Aksi Selamatkan Kereta Dari Melanggar


Memang nasiblah.......kalau tak!!

Ohsenyum : Seksi Sanggatkah Dia Ini?


Ini seksi sanggatkah dia ini??? atau kita yang otak kuning...issssssss!!

26 November 2012

Ohsenyum :Kehidupan Lelaki Tak Ada Kedua-dua Tangan


Susah macam mana pun, dia boleh buat!! walau pun tidak mempunyai kedua-dua tangannya. Bagaimana pula kita.....?

25 November 2012

24 November 2012

23 November 2012

Ohsenyum : Tangan Diubah Menjadi Robot


Ini barulah tangan robot.....boleh ubah suai!

Ohsenyum : Besi Tercucuk Dileher


Utamakan Keselamatan...berhati-hati ditempat kerja!!

22 November 2012

Ohsenyum :Jalan-jalan Cari Pasal


Akibat mabuk ketika memandu...inilah jadinya!!

21 November 2012

20 November 2012

Ohsenyum : Pekerja iPad Dipecat


Disebabkan mereka upload video ini, mereka dipecat....pandainya!!

19 November 2012

17 November 2012

Ohsenyum : Sanggup Mendera Kucing


Fuuuuoooo kasian kucing tu, inilah perempuan yang tak perikemanusian. Sanggup dia buat kucing macam tu....huhuh

Tak Leh Senyum : Pejalan Kaki Dilanggar Depan Mata


Ngeri ooooo...dalam masa yang sama....simpati....yang dilanggar tu orang tua tau!!

16 November 2012

Ohsenyum : Dahsyatnya Kemalangan Ini


Sampai terkeluar penumpangnya dari kereta....dahsyat tak dahsyat tu!!

15 November 2012

Ohsenyum : Antara Pekerja Paling Pantas Dan Cekap

Ini bukan calang-calang pekerja.....mereka cekap,cepat dan  pantas.

14 November 2012

Ohsenyum : Lebih 4 Juta Orang Tengok Video Ini


4 juta?? korang nilai lah sendiri....sungguh unik dan pelik


13 November 2012

Ohsenyum : Ibu Lalai Membiarkan Anaknya Dilanggar


biasalah manusia kan!! bukan semua sempurna..tapi ingat, kalau terlalu lalai...macam inilah jadinya!! sikit lagi tau!!

12 November 2012

Ohsenyum : Padan Muka Kan Dah Kena


Korang tengoklah sendiri.....mangkok ini!!

11 November 2012

Ohsenyum : Inilah Pencuri Rantai Kanak-kanak


Ingat kepada ibubapa, jangan pakaikan anak kita..rantai yang mahal-mahal. Mudah je nak dicari.....

10 November 2012

Ohsenyum : Jatuh Sendiri Laju Sanggat Kot


habis motorsikal.....komfom...kulit terkelupas ini. Ingat periksa dulu kenderaan..

9 November 2012

8 November 2012

Ohsenyum : Orang Hutan Paling Spotting


Tu dia, orang hutan pun ada sikap spotting tau!!...tak malu, tak segan.....

Ohsenyum : Filem Paling Ganas


Mungkin korang takkan percaya...tunggu saat ke 30!!

7 November 2012

Ohsenyum : Polis Belasa Orang Awam


Oleh kerana dia tidak berhenti ketika polis menahan dia, maka dua orang polis mengejar dan membelasah  dia. 

6 November 2012

Ohsenyum : Mempunyai Tangan Yang Pelik Dan Besar


Kalau nak besarkan tangan tu, jangan terlampau sanggat.....macam lain dah di tengok!! ngerilah

5 November 2012

Ohsenyum : Lelaki Memiliki Rambut Yang Pelik


apa yang peliknya??? persoalaan bakal terjawab...tengoklah!!

4 November 2012

Ohsenyum : Pekerjaan Yang Menakutkan


Untuk mencari rezeki....apa kerja pun sanggup......kan!! janji Halal...Kalau berani tengok sepenuhnya!!

Ohsenyum : Filem The Hobbit Jadi Iklan Penerbangan


Ada je idea dorang ini............

3 November 2012

Ohsenyum : Produk Yang Pelik


Ini dia, produk yang pelik, sebuah pen.....apa yang peliknya...maylah tengok sini!!

Ohsenyum : Kelebihan Anjing Ini Menakjubkan


Memang hebat anjing ini.....hampir 1 juta view video ini tau!!

2 November 2012

Ohsenyum : Jom Mandi Sayang


Kalau perempuan seksi....mesti ramai orang yang pandang...kan!! 

Ohsenyum : Ular Berwarna Biru Yang Pelik


Pelik kah ular berwarna biru ini? yang pelik ini....ada orang sanggu makan telur ular biru ini mentah-mentah....tau!

1 November 2012

Ohsenyum : Kemalangan Yang Bernasib Baik


Memang teruk orang ini kemalangan...tapi maut jodoh di tangan tuhan kan....!! bersyukurlah ini hari kita masih lagi hidup.......!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...