30 September 2012

Ohsenyum : Kereta Ada Hantu


Korang akan nampak hantunya.....yang buta!

29 September 2012

Ohsenyum : Brek Sampai Tayar Tercabut


Dorang ini sedang test brek kereta ini....sama ada kuat atau tak...belum lagi nak jual! baru nak test-test...

28 September 2012

Ohsenyum : Bijaksana Dan Kreatif

Ada akal kita gunakan sebaik mungkin......

Ohsenyum : Kemalangan Teruk Tapi Tak Mati


nasib dia selamat......macam tak percaya, kemalang macam tu bolehnya dia selamat ye...!

27 September 2012

Ohsenyum : May Tengok Apa Yang Dia Pegang Ini


Mungkin korang tak percaya apa yang dia pegang ini......BETUL!!

Ohsenyum : Pemandu Lori Terkeluar Dari Cermin Depan


nak tahu apa yang terjadi pada pemandu lori ini...tengok sendiri ok! gua nak pergi makan dulu...lapor!

26 September 2012

25 September 2012

Ohsenyum : Kakinya Mendapat 30 Jahitan Disebabkan Ini


disebabkan benda ini..dia dapat 30 jahitan di kaki.....issss...macam tak sakit je...macam lah!

24 September 2012

23 September 2012

Ohsenyum : Ada Apa Dengan Peti Sejuk?


Ada apa dengan peti sejuk ini....naaa inilah cara paling mudah bagi ibu-ibu dan bapa-bapa sekalian...

Ohsenyum : Orang Gemuk Dibuli


kasian dah lah gemuk.....di buli lagi......

21 September 2012

Ohsenyum : Gambar Kurang Sopan


korang nampak apa yang aku nampak sekarang?? mesti korang tengah terfikir sesuatu ini kan.....!

Ohsenyum : Cara Ular Sawa Makan Buaya


Ini ular sawa yang 2 minggu dah tak makan......jadi terpaksalah dia makan buaya!! saje buat cerita.....

17 September 2012

Ohsenyum : Doktor Pada Zaman Dulu


Pada zaman dulu, nak beli benda ini pun tak mampu...tau! terpaksa berkongsi....

Ohsenyum : Model Chubby Yang Mengoda


Model ini memang cutelah, seksi....tapi mukanya tak lah seberapa sangat. Kata orang boleh pergi jauh lagi....! Bagi korang macam mana pula??.....i like ending on this video...

16 September 2012

15 September 2012

Ohsenyum : Walau Pun Kecil Tapi Berbahaya


Bila tengok gambar ini...macam pedih pula tangan ini...........isssss

14 September 2012

Tak Leh Senyum : Gadis Cantik Dilanggar Lori


Seorang gadis sedang melintas jalan di kawasan laluan pejalan kaki, namun di sebabkan lori gagal berhenti, gadis tersebut di langgar, dan dia di hantar ke hospital terdekat dalam keadaan serius....

13 September 2012

Ohsenyum : Binatang Pun Ada Juga Cinta Terlarang


Ingatkan manusia je yang mengalami cinta terlarang ini??? binatang pun ada juga tau!!!

Ohsenyum : Budak Sekolah Sepak Kemaluan Cikgu


Budak perempuan ini, baru berusia dalam 5-7 tahun. Adakah patut dia sepak kemaluang cikgunya???....bagi aku patut......korang pula?


12 September 2012

Ohsenyum : Dua Gadis Yang Cute Sanggat


Kenapa dengan satu orang lagi tu?? sebelum tu aku nak tanya korang, sanggup korang nak berkahwin dengan dia????

Tak Leh Senyum : Anak Beranak Masuk Bawah Bas


Mujur selamat....tapi motorsikal yang di pandu hancur!! ini nasib...kalau pemandu bas tu terus je....kompom, bye-bye.....!! ingat, tunggang motorsikal tu berhati-hati......!

11 September 2012

Ohsenyum : Punca Penyu Mulai Pupus


Ini kot puncanya penyu mulai pupus di dunia ini.....isssss..tak patut - tak patut!

Ohsenyum : Tu Dia Pandu Kereta Tak Ingat Brek


Kebanyakkan pemandu, kalau dah laju..jarang nak guna brek...yelah! menggangu kelajuan kereta.....Betul ke?

10 September 2012

Ohsenyum : Kereta Paling Bertuah


Kereta yang sangat bertuah.......kalau lah aku jadi pemilik kereta ini.....tersenyum lebar aku di buatnya!!

9 September 2012

Ohsenyum : Harry Potter Yang Terlampau


Memang terlampau....perubahan yang amat-amat berbeza, pendek kata lain daripada yang lain!!

Ohsenyum : Penerbangan Kelas Pertama So Sweet


Pengalama seorang pelancong...Penerbangan dari Bangkok Ke Hong Kong!! one day i will get this...

8 September 2012

Ohsenyum : Tato Yang Terlampau



Tak sayang badan ke....tato-tato ini?? Mujur aku beragama Isalam....

Ohsenyum : Hamster Buat Benda Bodoh


Bukan benda bodoh...tapi sooooo cute!!!

7 September 2012

Ohsenyum : Calon Isteri Yang Terlampau


Pilih mana satu pilihan anda......mana tahu ada yang berkenan....kan!

4 September 2012

Ohsenyum : Maylah Tengok Kejap Je


ala...maylah tengok gambar ini...bukan ada apa pun kan-kan

Tak Leh Senyum : Kaki Budak Perempuan Tersepit Dipintu


AMARA : VIDEO INI TERLALU EKSTREM, NGERI DAN MENAKUTKAN

Jangan lalai menjaga anak....kita ok!

3 September 2012

Ohsenyum : Benda Yang Patut Kamu Jual Di Pasar


Memang patut korang jual binatang ini....tapi kalau korang tinggal di negara china lah...

2 September 2012

Ohsenyum : Lori Paling Kaya


Lori pun ada jenis yang mewah tau....salah satunya ini lah!! 

1 September 2012

Ohsenyum : Wanita Seksi Melintas Jalan


Peeee.....cantik-cantik juga tapi...tulah....!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...