31 December 2012

30 December 2012

Ohsenyum : Bakal Isteri Kamu...upssss Tunggu Dulu!

Nakkah korang jadikan dia ini isteri....??


Ohsenyum : Bernafsu Nak Tengok?


Siapa Dia??

Ohsenyum : Unbelievable Goal


Ini baru dia......hanya di negara brazil

Ohsenyum : Uji Tahap Kegatalan Anda

Tujuan ujian ini adalah, untuk menguji tahap kegatalan anda.Sila jawab dengan jujur....Harap Maklum.....
AMARAN : JANGAN KLIK UNTUK MELIHAT GAMBAR SEPENUHNYA......


29 December 2012

Ohsenyum : Produk Pelik Untuk Peminat Handphone


Produk terbaru kepada peminat hand phone, boleh di bawa kemana saja.....hebat!!

Ohsenyum : Kucing Jadi Super Mario


Tunggu dan lihat......kucing tu!

28 December 2012

Ohsenyum : Tak Dapat Kata Apa-apa Bila Korang tengok Video Ini


Sangat memilukan video ini...........huhuhuhu! Ambil pengajarannya

27 December 2012

Ohsenyum : Kereta Api Kemalangan Ngeri


Nasib baik tak ada yang cedera.......huhuh

24 December 2012

Ohsenyum : Baju Untuk Memasak Paling Pelik


Kepada wanita di luar sana, yang minat memasak..ini baju paling pelik untuk korang...

Ohsenyum : Burung Helang Cuba Makan Bayi


lihat dan nilai sendiri...adakah ini benar-benar berlaku atau sebaliknya

23 December 2012

Ohsenyum : Akibat Terlalu Percaya Kimata Pada 21.12.2012


Ada juga manusia yang percaya pada hari tersebut kiamat!! memang betul kiamat berlaku pada hari jumaat,tapi apa yang perlu kita risau amal kita cukup ke tak cukup....

22 December 2012

Tak Leh Senyum : Umat Islam Cuba Menyelamat Dalam Peperangan


Beginilah peperangan berlaku di negara islam, seorang muslim cuba menyelamatkan seseorang dalam peperangan. Namun dia gagal menyelamatkannya, malah dia tertembak semasa menyelamatkan rakannya. 

21 December 2012

Ohsenyum : Anak Mengacau Ayah Tengah Solat


Tengok gelagat budak ini...bijak-bijak!!

20 December 2012

Ohsenyum : Tembak Dia Baru Bangun


Ini baru dia.....terbaik dari ladang

19 December 2012

Ohsenyum : Sikap Selebriti Yang Memalukan


Kalau pun kaya, atau popular jaga lah sikit sopan satu tu.....memalukan !!!

18 December 2012

Ohsenyum : Kemalangan Di Negara Arab


Memang ini yang dorang nak.....pandu laju-laju ingat boleh drift...tapi, malang tak berbau!

17 December 2012

Ohsenyum : Budak Pandai Buat Bunyi Siren


Hebat gila budak ini......bolehnya dia buat bunyai siren! ni baru dia suara merdu

16 December 2012

Ohsenyum : Masak Ular Hidup-hidup


Negara china...tak hairanlah kan...mungkin sedap kot! mungkin lah

15 December 2012

Ohsenyum : Romantik Lah Sangat


Romantik ke...?? isss peluk perempuan sampai macam tu sekali....

Ohsenyum : Tangan Aweks Dipatahkan


aweks kalau dah lawan tangan....sampai tak sedar, dia boleh patahkan tangan kawannya sendiri....tengoklah!

14 December 2012

Ohsenyum : Kemalangan Yang Tak Diduga


Orang nak potong...dia pun nak potong

13 December 2012

12 December 2012

Ohsenyum : Ada Sesuatu Di Mulutnya


pelik tapi kreatif

Ohsenyum : Jumpa Baby Di Tengah Jalan Raya


macam mana baby ini ada di tengah-tengah jalan raya, tanpa ibu bapanya??? gilalah...

11 December 2012

Ohsenyum : Gambar Sekeluarga Yang Pelik

Memang pelik gambar keluarga ini.....tengok di tengah-tengah gambar tu!!

Ohsenyum : Kereta Terbang Ditiup Angin


Kuat gila angin ini....sampai kereta punya boleh diterbangkan....

10 December 2012

9 December 2012

Ohsenyum : Perempuan Bakar Motorsikal


punya berani perempuan ini.....mat rempit layak kahwin dengan perempuan macam ini. SESUAI SANGAT

8 December 2012

Ohsenyum : Gambar Illusi Cuba Cari Burung


Mari kita cuba kecekapan mata korang. Cuba cari seekor burung dalam gambar ini.....!! Sekiranya anda tak berjaya sila klik di bawah "Lihat Sepenuhnya..... "

Ohsenyum : Bukti Bigfoot Wujud Berjaya Dirakam


Adakah ini bigfoot.....???

7 December 2012

Ohsenyum : Tak Dapat Tahan Nafsu Agaknya


ini la akibatnya kalau suka sangat tengok benda "Porno"

Ohsenyum : Bangunan Terbakar Secara Live


Sebenarnya bukanlah bangunan tapi tiang bangunan....entahlah.......cubalah tengok!

1 December 2012

Ohsenyum : Mayat Dimasukkan Dalam Kereta


Biasanya...mayat bersama keranda di masukkan ke dalam kereta. kali ini hanya mayat je yang masuk dalam kereta. lihat reaksi mereka.....

30 November 2012

29 November 2012

Ohsenyum : Aksi Pergaduhan Dalam Filem India


Bukan calang-calang....orang dia memang hero lah!! hero terbaik

Ohsenyum : Aksi Terlampau Hafiz Dan Siti Nurhaliza


Peeeee, memang terlampau lah dorang ini.....terbaik dari ladang!!

28 November 2012

27 November 2012

Ohsenyum : Aksi Selamatkan Kereta Dari Melanggar


Memang nasiblah.......kalau tak!!

Ohsenyum : Seksi Sanggatkah Dia Ini?


Ini seksi sanggatkah dia ini??? atau kita yang otak kuning...issssssss!!

26 November 2012

Ohsenyum :Kehidupan Lelaki Tak Ada Kedua-dua Tangan


Susah macam mana pun, dia boleh buat!! walau pun tidak mempunyai kedua-dua tangannya. Bagaimana pula kita.....?

25 November 2012

24 November 2012

23 November 2012

Ohsenyum : Tangan Diubah Menjadi Robot


Ini barulah tangan robot.....boleh ubah suai!

Ohsenyum : Besi Tercucuk Dileher


Utamakan Keselamatan...berhati-hati ditempat kerja!!

22 November 2012

Ohsenyum :Jalan-jalan Cari Pasal


Akibat mabuk ketika memandu...inilah jadinya!!

21 November 2012

20 November 2012

Ohsenyum : Pekerja iPad Dipecat


Disebabkan mereka upload video ini, mereka dipecat....pandainya!!

19 November 2012

17 November 2012

Ohsenyum : Sanggup Mendera Kucing


Fuuuuoooo kasian kucing tu, inilah perempuan yang tak perikemanusian. Sanggup dia buat kucing macam tu....huhuh

Tak Leh Senyum : Pejalan Kaki Dilanggar Depan Mata


Ngeri ooooo...dalam masa yang sama....simpati....yang dilanggar tu orang tua tau!!

16 November 2012

Ohsenyum : Dahsyatnya Kemalangan Ini


Sampai terkeluar penumpangnya dari kereta....dahsyat tak dahsyat tu!!

15 November 2012

Ohsenyum : Antara Pekerja Paling Pantas Dan Cekap

Ini bukan calang-calang pekerja.....mereka cekap,cepat dan  pantas.

14 November 2012

Ohsenyum : Lebih 4 Juta Orang Tengok Video Ini


4 juta?? korang nilai lah sendiri....sungguh unik dan pelik


13 November 2012

Ohsenyum : Ibu Lalai Membiarkan Anaknya Dilanggar


biasalah manusia kan!! bukan semua sempurna..tapi ingat, kalau terlalu lalai...macam inilah jadinya!! sikit lagi tau!!

12 November 2012

Ohsenyum : Padan Muka Kan Dah Kena


Korang tengoklah sendiri.....mangkok ini!!

11 November 2012

Ohsenyum : Inilah Pencuri Rantai Kanak-kanak


Ingat kepada ibubapa, jangan pakaikan anak kita..rantai yang mahal-mahal. Mudah je nak dicari.....

10 November 2012

Ohsenyum : Jatuh Sendiri Laju Sanggat Kot


habis motorsikal.....komfom...kulit terkelupas ini. Ingat periksa dulu kenderaan..

9 November 2012

8 November 2012

Ohsenyum : Orang Hutan Paling Spotting


Tu dia, orang hutan pun ada sikap spotting tau!!...tak malu, tak segan.....

Ohsenyum : Filem Paling Ganas


Mungkin korang takkan percaya...tunggu saat ke 30!!

7 November 2012

Ohsenyum : Polis Belasa Orang Awam


Oleh kerana dia tidak berhenti ketika polis menahan dia, maka dua orang polis mengejar dan membelasah  dia. 

6 November 2012

Ohsenyum : Mempunyai Tangan Yang Pelik Dan Besar


Kalau nak besarkan tangan tu, jangan terlampau sanggat.....macam lain dah di tengok!! ngerilah

5 November 2012

Ohsenyum : Lelaki Memiliki Rambut Yang Pelik


apa yang peliknya??? persoalaan bakal terjawab...tengoklah!!

4 November 2012

Ohsenyum : Pekerjaan Yang Menakutkan


Untuk mencari rezeki....apa kerja pun sanggup......kan!! janji Halal...Kalau berani tengok sepenuhnya!!

Ohsenyum : Filem The Hobbit Jadi Iklan Penerbangan


Ada je idea dorang ini............

3 November 2012

Ohsenyum : Produk Yang Pelik


Ini dia, produk yang pelik, sebuah pen.....apa yang peliknya...maylah tengok sini!!

Ohsenyum : Kelebihan Anjing Ini Menakjubkan


Memang hebat anjing ini.....hampir 1 juta view video ini tau!!

2 November 2012

Ohsenyum : Jom Mandi Sayang


Kalau perempuan seksi....mesti ramai orang yang pandang...kan!! 

Ohsenyum : Ular Berwarna Biru Yang Pelik


Pelik kah ular berwarna biru ini? yang pelik ini....ada orang sanggu makan telur ular biru ini mentah-mentah....tau!

1 November 2012

Ohsenyum : Kemalangan Yang Bernasib Baik


Memang teruk orang ini kemalangan...tapi maut jodoh di tangan tuhan kan....!! bersyukurlah ini hari kita masih lagi hidup.......!

31 October 2012

Ohsenyum : Bang Ambil Gambar Sayang Bang


Suaminya yang setia pada isterinya..sanggup mengambil gambar isterinya pada sesuatu misteri...cewaaa!

Ohsenyum : Pemandu Lori Kurang Peka


Inilah masalah pemandu lori yang kurang peka dengan papan tanda yang di berikan....lihat sendiri akibatnya!!

30 October 2012

Ohsenyum : Kenapa Lif Macam Ini Tak Ada Di Negara Kita


Alangkah bagusnya kalau ada lif macam ini....memang bestlah!!! tak perlu tunggu lama

29 October 2012

Ohsenyum : Koleksi Kemalangan Terbaik


Mungkin ini dapat membantu korang lebih berhati-hati.......

28 October 2012

Ohsenyum : Lampu Isyarat Terbaik


Kalau ada di negara kita ini lampu isyarat macam ini.....kan baik!

Ohsenyum : Rumah Paling Unik Dan Sempit



Inilah kediaman yang sempit , hanya boleh memuatkan beberapa orang sahaja. Kediaman ini berada di antara dua bangunan di kawasan Warsaw, Poland. Kediaman ini hanya mempunyai satu bilik yang bersambung dengan dapur dan tandas. Di sebabkan kesukaran mendapat rumah di negara itu, dengan adanya kediaman seperti ini dapat juga membantu kepada mereka yang memerlukan tempat tinggal.

Kediaman ini akan ditambah ruang kawasannya bagi membentuk rumah keselesaan penggunan-(DM) ohsenyum.com

Ohsenyum : Romanticnya Dorang Ini

Macam ini lah best...buat depan orang ramai...

27 October 2012

Ohsenyum : Perempuan Tak Suka Lelaki Berbadan Sasa


Ini buktinya.....mudah senang di fahami.....

26 October 2012

Ohsenyum : Guna Fizik Bila Pacik Trafik Tahan Anda


Memang orang ini bijaklah, tapi tak pastilah sama ada jawapannya betul atau sebaliknya. Apa-apa pun alasan paling terbaik untuk pacik trafik. Harap semua pacik-pacik trafik di luar sana, belajar fizik baru boleh jadi trafik....kan!

Ohsenyum : Perlu Peka Pada Persekitaran


Inilah akibatnya kalau tak peka pada persekitaran semasa memandu......lihat di hadapan...slow-slow lah pandu tu...

25 October 2012

Ohsenyum : Adakah Ini Keranda Dipermainkan?


Kalau keranda, memang kaum ini bermasalah....atau mungkin budaya mereka memang macam ini??

24 October 2012

Ohsenyum : Ada Juga Manusia Yang Bersikap Macam Ini


Terutamanya berkaitan masa ikut barisan panjang...

Ohsenyum : Ahli Silap Mata Yang Berbahaya


Berhati -hati apabila korang terjumpa ahli silap mata...terutamanya wanita!!!

23 October 2012

Ohsenyum : Wajah Jururawat Wanita Yang Cute

Jururawat wanita cute....mungkin lah kalau nampak keseluruhan muka dia...kan!!

Ohsenyum : Adegan Bunuh diri Bersama Seorang Kanak-kanak



Seorang lelaki yang sedang memegang kanak-kanak berniat untuk membunuh diri bersama kanak-kanak tersebut disebabkan pertikaian keluarga. Kanak-kanak tersebut baru berusia dua tahun.

Pihak bombo dan bersama polis segera ke tempat kejadian, dan melihat seorang lelaki bersama kanak-kanak berada di jendela bilik tidur mereka dengan kaki keluar dari tingkap. Lihat kesudahannya....


22 October 2012

Ohsenyum : Kemalangan Sampai Keluar Pemandunya


Kalau dah sampai terkeluar pemandunya...teruk benor lah tu!!

21 October 2012

Ohsenyum : Wajah Yang Mengoda


Mesti korang kecewa kan, sebab tutup bahagian dadanya.....!! aku faham...nak tengok juga ke?? tak pe, kali ini aku beri peluang korang untuk menikmatinya....

Tak Leh Senyum : Tembus Paip Didadanya


Kes berlaku di negara China. Walau pun batang paip tersebut telah menembusi badannya(dadanya), tetapi dia masih lagi boleh bergerak dan berjalan....HEBAT bukan!!

Ohsenyum : Filem Real "Dora The Explorer"


Siapa kah wanita ini? sebenarnya inilah pelakon bagi filem "DORA THE EXPLORER". Cute kah??? tak lah cute sangat...nama wanita ini "Ariel Winter". Walau pun ramai orang kata yang dia ini cute, cantik, comel...namun dia masih belum lagi berlakon dalam mana-mana filem di Hollywood.

20 October 2012

Ohsenyum : Cuba Cari Pencuri Dompet Dalam Video Ini


Anggap je diri korang sebagai POLIS, dan cuba menyisat kes kecurian yang berlaku dalam video ini. Kalau korang berbakat, pasti jump pencuri tu.. Semoga berjaya......

19 October 2012

Ohsenyum : Langgar Lari


Sudahlah langgar pejalan kaki....melarikan diri lagi!!...bodoh!!

18 October 2012

Ohsenyum : Lori Parking Pun Dilanggar


Apalah salah lori tu......!! huhuh agaknya cedera para pemandu tu...........

17 October 2012

Ohsenyum : Nak Sangat Ambil Gambar


Nafsu nak sangat bergambar.....

Ohsenyum : Video Wanita Bunuh Diri


Sepatutnya tajuk tu, tak leh senyum.....kan...mmmm!!..senyum je lah

14 October 2012

Ohsenyum : Lompatan Yang Tak Menjadi


Korang tengok sendiri.......Kalau suka Share, tak suka Comment....

13 October 2012

Ohsenyum : Kemalangan Yang Tepat Pada Sasaran

Kemalangan kali ini, memang tepat......dia mungkin selamat sekiranya dia menekan break!!

12 October 2012

Tak Leh Senyum : Pemandu Bas Orang Tua Di Tumbuk


Kasian orang tua ini, menjadi mangas keganasan. Dia dah lah orang tua.....kesan tumbukan budak tersebut menyebabkan orang tua ini, tidak dapat memandu dengan betul...korang tengok lah sendiri. Untuk mengetahui kisah sepenuhnya sila klik Sini

11 October 2012

9 October 2012

Ohsenyum : Tertinggal Sesuatu Di Airport

Mungkin ini barang yang ada cari selama ini.....kan!

8 October 2012

Ohsenyum : Cara Terbaik Ambil Gambar


Cara terbaik ambil gambar....memang terbaik lah......

7 October 2012

Ohsenyum : Cute Daripada Motorsikal

Memang cutelah daripada motosikal......nak berkenalan ke?

Ohsenyum : Rumah Kontena Yang Menawan

Rumah ini di perbuat daripada 8 kontena, dan ianya memakan masa yang lama untuk menghiaskan dalaman kontena tersebut. Kalau anda suka gambar ini  share dengan kawan-kawan ye... :P

6 October 2012

5 October 2012

Ohsenyum : Anak Dara Mandi


Anak dara mandi tu....siapa tak nak tengok???

Ohsenyum : Kereta Nissan GT-R Kemalangan


Tentu korang tahu kereta jenis Nissan GT-R kan...ala kereta sport tuuuu, tapi...tak guna kalau kereta cantik  pemandunya bodoh kan.........

4 October 2012

Ohsenyum : Lisa Surihani Buat Video Parody 5 Days MC


Memang cute kan kalau artis buat......hehe!


Ohsenyum : Jurutera Yang Kurang Bijak


Memang terbaik lah......bertua siapa yang tengok benda ini depan mata.............

3 October 2012

2 October 2012

1 October 2012

Ohsenyum : Apa Lelaki Tu Nampak

menarik sangat ke benda tu...?

Ohsenyum : Peragut Lagi Ganas


Bahayanya peragut, orang tengah tunggang motorsikal pun di ragut...issssss

30 September 2012

Ohsenyum : Kereta Ada Hantu


Korang akan nampak hantunya.....yang buta!

29 September 2012

Ohsenyum : Brek Sampai Tayar Tercabut


Dorang ini sedang test brek kereta ini....sama ada kuat atau tak...belum lagi nak jual! baru nak test-test...

28 September 2012

Ohsenyum : Bijaksana Dan Kreatif

Ada akal kita gunakan sebaik mungkin......

Ohsenyum : Kemalangan Teruk Tapi Tak Mati


nasib dia selamat......macam tak percaya, kemalang macam tu bolehnya dia selamat ye...!

27 September 2012

Ohsenyum : May Tengok Apa Yang Dia Pegang Ini


Mungkin korang tak percaya apa yang dia pegang ini......BETUL!!

Ohsenyum : Pemandu Lori Terkeluar Dari Cermin Depan


nak tahu apa yang terjadi pada pemandu lori ini...tengok sendiri ok! gua nak pergi makan dulu...lapor!

26 September 2012

25 September 2012

Ohsenyum : Kakinya Mendapat 30 Jahitan Disebabkan Ini


disebabkan benda ini..dia dapat 30 jahitan di kaki.....issss...macam tak sakit je...macam lah!

24 September 2012

23 September 2012

Ohsenyum : Ada Apa Dengan Peti Sejuk?


Ada apa dengan peti sejuk ini....naaa inilah cara paling mudah bagi ibu-ibu dan bapa-bapa sekalian...

Ohsenyum : Orang Gemuk Dibuli


kasian dah lah gemuk.....di buli lagi......

21 September 2012

Ohsenyum : Gambar Kurang Sopan


korang nampak apa yang aku nampak sekarang?? mesti korang tengah terfikir sesuatu ini kan.....!

Ohsenyum : Cara Ular Sawa Makan Buaya


Ini ular sawa yang 2 minggu dah tak makan......jadi terpaksalah dia makan buaya!! saje buat cerita.....

17 September 2012

Ohsenyum : Doktor Pada Zaman Dulu


Pada zaman dulu, nak beli benda ini pun tak mampu...tau! terpaksa berkongsi....

Ohsenyum : Model Chubby Yang Mengoda


Model ini memang cutelah, seksi....tapi mukanya tak lah seberapa sangat. Kata orang boleh pergi jauh lagi....! Bagi korang macam mana pula??.....i like ending on this video...

16 September 2012

15 September 2012

Ohsenyum : Walau Pun Kecil Tapi Berbahaya


Bila tengok gambar ini...macam pedih pula tangan ini...........isssss

14 September 2012

Tak Leh Senyum : Gadis Cantik Dilanggar Lori


Seorang gadis sedang melintas jalan di kawasan laluan pejalan kaki, namun di sebabkan lori gagal berhenti, gadis tersebut di langgar, dan dia di hantar ke hospital terdekat dalam keadaan serius....

13 September 2012

Ohsenyum : Binatang Pun Ada Juga Cinta Terlarang


Ingatkan manusia je yang mengalami cinta terlarang ini??? binatang pun ada juga tau!!!

Ohsenyum : Budak Sekolah Sepak Kemaluan Cikgu


Budak perempuan ini, baru berusia dalam 5-7 tahun. Adakah patut dia sepak kemaluang cikgunya???....bagi aku patut......korang pula?


12 September 2012

Ohsenyum : Dua Gadis Yang Cute Sanggat


Kenapa dengan satu orang lagi tu?? sebelum tu aku nak tanya korang, sanggup korang nak berkahwin dengan dia????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...